[-]
Szybkie szukanie


Baner sklepu jdtech.pl
Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
"Nie można nawiązać połączenia"
13-03-2013, 18:46
Post: #1
"Nie można nawiązać połączenia"
Witam

Oboje z małżonką posiadamy internet w Aero2 i oboje mamy następujący problem.

Kilkukrotnie w ciągu dnia wyskakuje następujący błąd "Nie można nawiązać połączenia". Połączenie następuje dopiero po 20-25 kliknięciu na połącz.
Dlaczego nie łączy nas od razu ?
Dodam również, że przed zmianą na 512KB/S danego problemu nie mieliśmy.

Będziemy wdzięczni za informację.

dziękuję i pozdrawiam
Mateusz
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
13-03-2013, 18:52
Post: #2
RE: "Nie można nawiązać połączenia"
To wygląda na problem z przeciążeniem sieci - co dokładnie wyświetla ten komunikat? Jakaś aplikacja? Jaki modem? Jaka lokalizacja? Jakieś miasto, czy mniej zaludniona okolica?
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
15-03-2013, 14:32
Post: #3
RE: "Nie można nawiązać połączenia"
Komunikat wyświetla dokładnie tą informacje:

"Nie można nawiązać połączenia" - Win7

Aplikacja PLAY, modem E173u-2, Sosnowiec - centrum, zaludnienie średnie.

Co do przeciążenia to całkiem prawdopodobne późnym wieczorem problem nigdy nie występuje.

pozdrawiam
Mateusz
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
15-03-2013, 22:14
Post: #4
RE: "Nie można nawiązać połączenia"
Proponuje pobrać program top_netinfo i sprawdzić co pokazuje w "przyczyna ostatniego błędnego połączenia.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
16-03-2013, 12:32
Post: #5
RE: "Nie można nawiązać połączenia"
Wszystko wskazuje po prostu na odmowę nawiązania połączenia przez operatora ze względu na brak zasobów.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
16-03-2013, 16:02
Post: #6
RE: "Nie można nawiązać połączenia"
Mi to wygląda na analogiczny problem jak był (i jest nadal) u mnie. W Mobile partner objawy mam analogiczne. Być może komunikat Insufficient resources dotyczy sieci. Tłumacząc na Polski: niewystarczające zasoby jest komunikatem zwracanym przez sieć podczas przeciążenia. Ja również zauważyłem, że w nocy jakoś chętniej mi się modem łączy.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Czy można dochodzić swoich praw? assan18 5 311 04-09-2017 13:43
Ostatni post: szopen
  Brak połaczenia - aero2 Agata123 10 3 900 26-04-2016 13:03
Ostatni post: jakubd
  brak połączenia rourer ZTE mf60 ewciakk66 1 1 344 27-03-2016 20:38
Ostatni post: szopen
  Po wpisaniu captcha nie odblokowuje połączenia Piotr3k 5 2 086 11-05-2015 21:36
Ostatni post: Piotr3k
Lightbulb Brak możliwości połączenia Karpiu 16 6 678 03-11-2014 09:32
Ostatni post: jakubd