Forum bloga technologicznego JDtech.pl i użytkowników bezpłatnego dostępu do internetu Aero2

Pełna wersja: "Nie można nawiązać połączenia"
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam

Oboje z małżonką posiadamy internet w Aero2 i oboje mamy następujący problem.

Kilkukrotnie w ciągu dnia wyskakuje następujący błąd "Nie można nawiązać połączenia". Połączenie następuje dopiero po 20-25 kliknięciu na połącz.
Dlaczego nie łączy nas od razu ?
Dodam również, że przed zmianą na 512KB/S danego problemu nie mieliśmy.

Będziemy wdzięczni za informację.

dziękuję i pozdrawiam
Mateusz
To wygląda na problem z przeciążeniem sieci - co dokładnie wyświetla ten komunikat? Jakaś aplikacja? Jaki modem? Jaka lokalizacja? Jakieś miasto, czy mniej zaludniona okolica?
Komunikat wyświetla dokładnie tą informacje:

"Nie można nawiązać połączenia" - Win7

Aplikacja PLAY, modem E173u-2, Sosnowiec - centrum, zaludnienie średnie.

Co do przeciążenia to całkiem prawdopodobne późnym wieczorem problem nigdy nie występuje.

pozdrawiam
Mateusz
Proponuje pobrać program top_netinfo i sprawdzić co pokazuje w "przyczyna ostatniego błędnego połączenia.
Wszystko wskazuje po prostu na odmowę nawiązania połączenia przez operatora ze względu na brak zasobów.
Mi to wygląda na analogiczny problem jak był (i jest nadal) u mnie. W Mobile partner objawy mam analogiczne. Być może komunikat Insufficient resources dotyczy sieci. Tłumacząc na Polski: niewystarczające zasoby jest komunikatem zwracanym przez sieć podczas przeciążenia. Ja również zauważyłem, że w nocy jakoś chętniej mi się modem łączy.
Przekierowanie