Szybkie szukanie |
problem z kartą
|
25-11-2012, 00:57
Post: #1
|
|||
|
|||
problem z kartą
Witam. Mam problem z kartą sim. Karte dostałem dosłownie kilka dni temu i wszystko chodziło jak najbardziej w porządku (modem huawei E1752c). Lecz gdy dziś chciałem skorzystać z aero2 po włożeniu modemu do komputera wyświetla mi komunikat (aplikacja Mobile Partner) SIM not found. (załącznik). Czyzby karta w jakiś sposób się uszkodziła ?? A tak poza tym gdy włozyłem inną karte SIM (play) do modemu wszystko działało OK. Karta została wykryta bez problemu przez modem.
|
|||
25-11-2012, 11:30
Post: #2
|
|||
|
|||
RE: problem z kartą
Spróbowałeś włożyć kartę sim jeszcze raz? Albo włożyć do innego urządzenia np. telefon?
|
|||
25-11-2012, 12:22
Post: #3
|
|||
|
|||
RE: problem z kartą
Dokładnie, jeżeli telefon powie coś podobnego na tę kartę to faktycznie mogła paść. Jeżeli jednak telefon nie będzie miał uwag do karty - to masz problem z modemem - np. nieprawidłowo włożona karta.
|
|||
25-11-2012, 12:25
Post: #4
|
|||
|
|||
RE: problem z kartą
Tak kilkakrotnie była wkładana do modemu oraz do telefonu LG P970. Ta sama reakcja jak by karta nie została włożona...
|
|||
25-11-2012, 16:06
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-11-2012 16:07 przez spag.)
Post: #5
|
|||
|
|||
Odp: problem z kartą
Ten komunikat może również oznaczać uszkodzenie modemu. Tak jak wspomniał jakubd
Wysyłane z mojego GT-P1000 za pomocą Tapatalk 2 |
|||
27-11-2012, 03:22
Post: #6
|
|||
|
|||
RE: problem z kartą
Jeżeli karta została prawidłowo włożona do modemu i do telefonu, który jest na pewno sprawny - to faktycznie karta do wymiany.
|
|||
27-11-2012, 03:24
Post: #7
|
|||
|
|||
RE: problem z kartą
a ja proponuję wizytę w dziale oprogramowanie i tam wątek o Mobile Doctor (bo widzę z załącznika, że to Huawei)
Statystyki Folding@home |
|||
27-11-2012, 10:55
Post: #8
|
|||
|
|||
RE: problem z kartą
Panowie
1. lokalizacja Płock BTS przy ul. Dobrzyńskiej na tzw Wcześniaku. 2. Od 3 dni miałem problemy z kartą SIM Aero2 (brak SIM, uszkodzony SIM) 3. Dzisiaj tj 27.11.2012 karta non-stop brak SIM/uszkodzony SIM 4. Testowałem zarówno na Huawei jak i na telefonie w obydwu ten sam objaw - brak SIM. 5. Zadzwoniłem do kolesia, który źródełko dla Aero2 ma z tej samej lokalizacji/nadajnika - okazuje się, że też od 2 dni miał problem z kartą a dziś uwalona z tym samym objawem. PRZYPADEK - wątpię - może Jakub wskaże jakiś kierunek? Pozdrówka |
|||
27-11-2012, 11:50
Post: #9
|
|||
|
|||
RE: problem z kartą
CZeść, też mam problem z kartą.
Lokalizacja Warszawa, od 26.10 modem nie wykrywa karty, jeszcze 25.10 wieczorem było Ok, nic w tym czasie nie robiłem, postaram się sprawdzić inny egzemplarz karty, albo moją kartę w innej lokalizacji. |
|||
27-11-2012, 13:41
Post: #10
|
|||
|
|||
RE: problem z kartą
W uwalanie zdalne kart Aero2 nie wierzę. W masowe awarie też. Raczej w błędy w ich wkładaniu do urządzenia - najczęściej chodzi o wyłamanie do rozmiaru microSIM - http://jdtech.pl/2011/10/aero2-co-zrobic...rosim.html
Stąd propozycja, żeby sprawdzić w innym urządzeniu takim, jak telefon - nie musi być zgodny z Aero2, żeby sprawdzić kartę SIM. |
|||
27-11-2012, 15:39
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-11-2012 15:43 przez kokodyl.)
Post: #11
|
|||
|
|||
RE: problem z kartą
Gwarantuję, że sprawdzałem w kilku urządzeniach (różnych firm nie tylko Huawei) i na każdej nie widzi konkretnej karty.
Kolega, jak pisałem we wcześniejszym wątku, korzysta z tego samego BTS'a - kartę ma uwaloną dokładnie tak jak ja. Bawiłem się również mobile Doctorem i również qpka. Przysięgam również, że nie podłaczałem ją pod 220V, nie wyciągałem przy pracującym modemie, generalnie karty nie wyciągam. Wyciągałem ją tylko kilka razy by przeczyścić. Nie wyłamałem jej do microrozmiarów. Urządzenie ofc sprawdziłem z inną kartą SIM i było ok. |
|||
27-11-2012, 17:40
Post: #12
|
|||
|
|||
RE: problem z kartą
no niestety - w takim wypadku reklamacja + wymiana karty
karty z ostatniej edycji posiadają już możliwość zdalnej modyfikacji przez operatora być może tu trzeba szukać przyczyny? Statystyki Folding@home |
|||
27-11-2012, 19:41
Post: #13
|
|||
|
|||
RE: problem z kartą
Wątpię, żeby operator zdalnie uwalał karty SIM tak, żeby przestawały działać wcale.
|
|||
28-11-2012, 00:27
Post: #14
|
|||
|
|||
RE: problem z kartą
No cóż w kwestii celowego działania trudno się nie zgodzić - raczej nieprawdopodobne.
Hipotez na temat przyczyn można postawić wiele, zastanawiający jest fakt wadliwości kart 2 sąsiadów, w ramach gdybania: - obie karty zostały użyte w tym samym urządzeniu, które je uszkodziło - zaszkodził im transport (w tych samych warunkach) - pochodzą z tej samej wadliwej partii Statystyki Folding@home |
|||
28-11-2012, 08:18
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-11-2012 10:10 przez kokodyl.)
Post: #15
|
|||
|
|||
RE: problem z kartą
Do wczoraj nawet nie wiedzieliśmy, że mamy obaj (korzystający z tego samego nadajnika) karty Aero2 - więc możemy wykluczyć korzystanie z tego samego urządzenia.
Transport możemy również wykluczyć ponieważ 1 m z szuflady do portu USB pielgrzymką bym nie nazwał. Jeżeli pochodzą z tej samej partii (nie mylić z polityczną) to wątpię by miały co do dnia ten sam termin ważności. Pisałem kilka dni wcześniej info, że mam problemy (kilkukrotne) z wykrywaniem karty SIM przez modem, które po jakimś czasie ustępowały. 27.11.2012 jak wg. Majów tylko inna data finito z moją SIM. Nie szukałbym również celowego działania operatora, raczej skłaniałbym się do tego, że majstrowali coś przy BTS i może rzucili zbyt silny sygnał lub wygenerowała się jakaś sekwencja blokujaca np. SIM na częstotliwosci 900 MHz lub chol. wie. Zaznaczam, że nie jestem dyletantem, który nie wie, że elektronika jest wrażliwa na elektrostatykę itp. - obchodzę się z elektroniką w prawidłowy sposób. Gdyby operator wyraził chęć i dałoby się z nim skontaktować podejrzewam, że temat byłby wyjaśniony. |
|||
28-11-2012, 12:32
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-11-2012 12:32 przez supratex.)
Post: #16
|
|||
|
|||
RE: problem z kartą
(27-11-2012 11:50)supratex napisał(a): CZeść, też mam problem z kartą. Tak jak bez powodu przestało działać, tak i wczoraj wieczorem nagle zaczęło wykrywać kartę i działa OK. Nie wiem co się działo. |
|||
28-11-2012, 13:14
Post: #17
|
|||
|
|||
RE: problem z kartą
Pliz, bez niepotrzebnej polityki i trzymajmy się chociaż ślady merytoryki.
Objaw "nagle zaczął wykrywać kartę SIM" sugeruje, że był problem z prawidłowym włożeniem i/lub stykiem mechanicznym karty. |
|||
29-11-2012, 10:14
Post: #18
|
|||
|
|||
RE: problem z kartą
No cóż pochowałem kartę - zamówiony duplikat.
Polecałbym mieć ten wątek w pamięci. Podejrzewam, że jeszcze niejeden szczęśliwy posiadacz A2 będzie miał takie nieoczekiwane doświadczenia z SIM zupełnie "przypadkowo". |
|||
29-11-2012, 12:40
Post: #19
|
|||
|
|||
RE: problem z kartą
Ciekawe co się dzieje, ze starą kartą po zamówieniu duplikatu. Bo tak, to można było by mieć dwie na jedną osobę
|
|||
29-11-2012, 14:31
Post: #20
|
|||
|
|||
RE: problem z kartą
Stara karta zwykle jest odłączana od sieci i przestaje się logować.
|
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Czy karta SIM zostala deaktywowana po dluzszym okresie ? | maliszep | 16 | 18 913 |
08-09-2015 22:00 Ostatni post: jakubd |
|
Problem z kartą w telefonie brak karty w mifi ok | spag | 5 | 9 727 |
17-06-2014 17:19 Ostatni post: jakubd |
|
Sprzedaż modemu z kartą Aero2 | cabanmat | 4 | 11 573 |
16-10-2013 11:56 Ostatni post: grzech1991 |
|
Kaucja a zgubiona karta | sirVir | 3 | 6 066 |
30-06-2013 12:56 Ostatni post: jakubd |
|
Huawei E367 u-8 nie rejestruje się w sieci [niewymieniona karta SIM na nową] | Lorek | 25 | 32 628 |
25-04-2013 17:37 Ostatni post: Lorek |