[-]
Szybkie szukanie


Baner sklepu jdtech.pl
Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nie da się dodzwonić, nie odpowiadają na emaile
25-10-2012, 15:00
Post: #61
RE: Nie da się dodzwonić, nie odpowiadają na emaile
Po stronie poczty to chyba nie, gdyż nawet nie było wzmianki email, że karta została wysłana (kiedyś była taka informacja). Kontakt emailowy też nie zdaje egzaminu - wysłałem już 4 wiadomosci z 2 różnych kont w tygodniowych odstępach i nawet nie było potwierdzenia odczytania wiadomości, ale wiadomo, że nie musi być potwierdzenia. To już stanowczo za długo jak na odpowiedź na email, choćby tą pierwszą.
Zastanawiam się, czy ponownie nie wysłać pocztą formularza - mam jeszcze wszystkie załączniki - może potraktują mnie jako nowego klienta ??
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
25-10-2012, 17:11
Post: #62
RE: Nie da się dodzwonić, nie odpowiadają na emaile
Masz potwierdzenie z poczty, (śledzenie poleconego) że list w ogóle do nich dotarł?
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
26-10-2012, 09:17
Post: #63
RE: Nie da się dodzwonić, nie odpowiadają na emaile
Niestety nie, po takim czasie nawet nie mam już potwierdzenia nadania.
Pisałem do BOK w tej sprawie, czy maja dokumenty u siebie, ponad miesiąc temu i bez odzewu z ich strony.
Myślę, że po prostu jeszcze raz wyślę te dokumenty bo raczej nie ma innego wyjścia. Tym razem będę śledził drogę przesyłki czy dotrze na miejsce.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
26-10-2012, 20:11
Post: #64
RE: Nie da się dodzwonić, nie odpowiadają na emaile
Wyślij poleconym i zanotuj sobie numer nadania. Drogi śledzić się nie da - tylko moment wysłania i odebrania.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
15-11-2012, 20:43
Post: #65
RE: Nie da się dodzwonić, nie odpowiadają na emaile
No wreszcie uznali moją reklamację, poczta pokryje koszty. Niestety od 1-go października mija dziś 1,5 m-ca a ja wciąż bez usługi jestem...szkoda.
Choć co trzeba przyznać - to kontakt elektroniczny miałem taki nawet w miarę z aero2. Najgorzej poczta - którą odradzam każdemu.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz