Forum bloga technologicznego JDtech.pl i użytkowników bezpłatnego dostępu do internetu Aero2

Pełna wersja: Nie da się dodzwonić, nie odpowiadają na emaile
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7
Jak doskonale wiemy, do biura obsług Aero2 w zasadzie nie da się dodzwonić, a na emaile odpowiadają bardzo powoli, albo nawet wcale, a telefonicznie zwykle wisi się na linii (płatnej) i nic z tego nie wynika.

Oczywiście moja rada: jeżeli uważnie wypełni się wszystkie wymagania operatora, odpowiednio opisze przelewy i wypełni formularze, problemu nie ma, bo karta zostanie po prostu przysłana/przygotowana do odbioru w ich siedzibie. Sprawdziłem to osobiście, a także asystowałem przy kilkunastu zamówieniach - nigdy nie było żadnego problemu.

Czasem jednak kontakt z operatorem jest konieczny i dlatego powstał ten wątek i dział forum.

Dajcie znać, jakie macie doświadczenia w kontakcie z Aero2.
Moje doświadczenia:
- infolinia nie odpowiada,
- mail z zapytaniem o status realizacji - brak odpowiedzi.

Zamówienie przesłane, kaucja i koszty przesyłki wpłacone i nawet nie ma kogo zapytać co się dzieje. Może trzeba złożyć zawiadomienie o popełnieniu oszustwa?
Jeżeli wszystko wykonałeś zgodnie z zaleceniami, to kartę otrzymasz zgodnie z tabelką na stronie http://aero2.pl/bdi.html - dopiero jak podany tam termin minie (jak bym i tak im dał dodatkowe 6-7 dni), to można zacząć się dopytywać o problemy jakie zaszły - i jak nie odpowiedzą, to można uderzać innymi kanałami, w tym nawet UKE.
Niestety tabelka nie zawiera terminu do 16.11 a to data wysłania mojego zamówienia
jak to nie zawiera?

pozwolę sobie zacytować

Dostarczenie kompletnych Zamówień wraz z wpłatą Depozytu
do 23 grudnia 2011r.
Planowany termin realizacji Zamówień
(przekazanie informacji o odbiorze karty SIM lub wysyłka pocztą)
do 15 lutego 2012r.
Tak, tak. Tylko wcześniej była tam tabelka z wcześniejszymi datami. I albo wszystko się baaardzo przesunęło w czasie, albo zamówienie zostało pominięte i nikt nie przekazał informacji dlaczego.
15 lutego to już za parę dni

skoro zaktualizowano tabelkę, to można przypuszczać, że do określonej daty zostaną rozpatrzone wszystkie wcześniejsze wnioski, w tym z jakichś powodów trudne do rozszyfrowania (osobiście znam 2 przypadki, gdzie całość trwała bliżej 2 m-cy niż jednego i w obu podejrzewam inne przyczyny niż szczególna opieszałość aero2, chociaż nie można powiedzieć, że obecnie występujący okres ~1,5 m-ca jest wynikiem, który jakkolwiek zbliża się do regulaminowych 7 dni)
Witam mam problem nie dostałem formularza żeby wysłać go pocztą do aero2 co zrobić w tym momencie
Pisanie lub dzwonienie nie daje skutku
pobierz ze strony Aero2 formularz tradycyjny i wypełnij go ręcznie
lub przygotowany przez Jakuba interaktywny i wypełnij na komputerze, poniżej link:
http://jdtech.pl/wp-content/uploads/2011...011_v2.pdf
oraz postępujesz tak jak w przypadku zamówienia tradycyjnego (wersja B)
http://jdtech.pl/2011/09/aero2-jak-zdoby...aminu.html
czyli drukujesz wszystko co potrzeba, podpisujesz, pakujesz do koperty i wysyłasz
Co ciekawe, ta informacja jest... w moim FAQ Smile
Muszę go jakoś bardziej wyróżnić.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7
Przekierowanie