Forum bloga technologicznego JDtech.pl i użytkowników bezpłatnego dostępu do internetu Aero2

Pełna wersja: Nie da się dodzwonić, nie odpowiadają na emaile
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
Jak doskonale wiemy, do biura obsług Aero2 w zasadzie nie da się dodzwonić, a na emaile odpowiadają bardzo powoli, albo nawet wcale, a telefonicznie zwykle wisi się na linii (płatnej) i nic z tego nie wynika.

Oczywiście moja rada: jeżeli uważnie wypełni się wszystkie wymagania operatora, odpowiednio opisze przelewy i wypełni formularze, problemu nie ma, bo karta zostanie po prostu przysłana/przygotowana do odbioru w ich siedzibie. Sprawdziłem to osobiście, a także asystowałem przy kilkunastu zamówieniach - nigdy nie było żadnego problemu.

Czasem jednak kontakt z operatorem jest konieczny i dlatego powstał ten wątek i dział forum.

Dajcie znać, jakie macie doświadczenia w kontakcie z Aero2.
Moje doświadczenia:
- infolinia nie odpowiada,
- mail z zapytaniem o status realizacji - brak odpowiedzi.

Zamówienie przesłane, kaucja i koszty przesyłki wpłacone i nawet nie ma kogo zapytać co się dzieje. Może trzeba złożyć zawiadomienie o popełnieniu oszustwa?
Jeżeli wszystko wykonałeś zgodnie z zaleceniami, to kartę otrzymasz zgodnie z tabelką na stronie http://aero2.pl/bdi.html - dopiero jak podany tam termin minie (jak bym i tak im dał dodatkowe 6-7 dni), to można zacząć się dopytywać o problemy jakie zaszły - i jak nie odpowiedzą, to można uderzać innymi kanałami, w tym nawet UKE.
Niestety tabelka nie zawiera terminu do 16.11 a to data wysłania mojego zamówienia
jak to nie zawiera?

pozwolę sobie zacytować

Dostarczenie kompletnych Zamówień wraz z wpłatą Depozytu
do 23 grudnia 2011r.
Planowany termin realizacji Zamówień
(przekazanie informacji o odbiorze karty SIM lub wysyłka pocztą)
do 15 lutego 2012r.
Tak, tak. Tylko wcześniej była tam tabelka z wcześniejszymi datami. I albo wszystko się baaardzo przesunęło w czasie, albo zamówienie zostało pominięte i nikt nie przekazał informacji dlaczego.
15 lutego to już za parę dni

skoro zaktualizowano tabelkę, to można przypuszczać, że do określonej daty zostaną rozpatrzone wszystkie wcześniejsze wnioski, w tym z jakichś powodów trudne do rozszyfrowania (osobiście znam 2 przypadki, gdzie całość trwała bliżej 2 m-cy niż jednego i w obu podejrzewam inne przyczyny niż szczególna opieszałość aero2, chociaż nie można powiedzieć, że obecnie występujący okres ~1,5 m-ca jest wynikiem, który jakkolwiek zbliża się do regulaminowych 7 dni)
Witam mam problem nie dostałem formularza żeby wysłać go pocztą do aero2 co zrobić w tym momencie
Pisanie lub dzwonienie nie daje skutku
pobierz ze strony Aero2 formularz tradycyjny i wypełnij go ręcznie
lub przygotowany przez Jakuba interaktywny i wypełnij na komputerze, poniżej link:
http://jdtech.pl/wp-content/uploads/2011...011_v2.pdf
oraz postępujesz tak jak w przypadku zamówienia tradycyjnego (wersja B)
http://jdtech.pl/2011/09/aero2-jak-zdoby...aminu.html
czyli drukujesz wszystko co potrzeba, podpisujesz, pakujesz do koperty i wysyłasz
Co ciekawe, ta informacja jest... w moim FAQ Smile
Muszę go jakoś bardziej wyróżnić.
Dzięki dziś wysłałem pewnie będe się spodziewał karty w kwietniu
No nie wygląda to dobrze w kwestii czasu obsługi. Ale raporty ciągle pokazują, że trzymają się około 1,5 miesiąca max - teraz większość z okresu końca grudnia idzie.
Z mojego doświadczenia wynika, że kontakt z operatorem jest beznadziejny.
Na maile przestali odpowiadać już rok temu.
Telefonów nie odbierają od tygodnia przynajmniej o żadnej porze. Ani tego komórkowego ani stacjonarnego.
Na komórkowym dodatkowo ponosi się opłaty, bo się włącza ich centralka.
Nie dotyczy to tylko zamówienia kart, ale jakiegokolwiek kontaktu później – w sprawie np. braku możliwości połączenia.
w moim przypadku pozostało 7 dni jeszcze oczekiwania na jakas odpowiedz lub list z karta.
dokumenty wysłane 10stycznia priorytetem Wink
Dziś wysłałem reklamację.
Opłaty wniesione 2.01 plus wysłane dokumenty, do dziś brak kontaktu na maila i przesyłki.
Ciekawe , jak takie reklamacje załatwiają?

edit
Ale jaja.
Nie wiem, czy mój mail to sprawił, ale teraz otrzymałem od Aero maila, że wysłali 23,02 poleconym i dopisek - może być ważne dla innych:

Cytat:Ps. Jeśli list polecony nie dotrze prosimy o złożenie reklamacji na adres bok@aero2.pl, jednakże nie wcześniej niż 14 dnia roboczego od wysyłki
A jednak tam ktoś pracuje Big Grin
Dopisek jest standardowy o ile pamiętam.
udało się.
w srodę napisałem im maila z zapytaniem o realizje zamówienia.
w czwartek rano dostalem informacje o wysyłce,
a dzisiaj odpowiedz na mojego maila Wink
Witam,
Ja też trochę się niecierpliwię. Wysłałem dokumenty i przelewy. Co prawda zgodnie z tabelką powinienem otrzymać kartę SIM do końca lipca, ale nawet nie mam informacji czy wszystko było wypełnione prawidłowo i wynik będzie pozytywny. Generalnie uważam, że takie działanie spółki Aero2 jest karygodne i należałoby gdzieś to zgłosić.
Zgłosić (jeżeli czujesz się w ten sposób jakoś pokrzywdzony, tzn. prawnie mówiąc naruszone zostały twoje prawa) powinieneś - pytanie tylko do kogo i jak to sformułować.
Nie tylko tobie się to nie podoba, ale ja osobiście nie mam pomysłu kto może coś tu zaradzić i jak zadziałać.
Tez się zastanawiam.
Wiadomą rzeczą jest, że jak ktoś coś musi rozdawać za darmo to będzie to maksymalnie utrudniał, jednak co by nie było to musi działać zgodnie z jakimiś normami i przepisami.
Jako, że brak możliwości kontaktu jakoś jestem w stanie przeżyć (choć nie ukrywam, że to chamstwo ze strony aero2), to jak tylko minie termin zgodny z podanym harmonogramem będę interweniował w UKE i innych instytucjach.
Stron: 1 2 3 4
Przekierowanie