Szybkie szukanie |
Nie da się dodzwonić, nie odpowiadają na emaile
|
06-02-2012, 16:14
Post: #1
|
|||
|
|||
Nie da się dodzwonić, nie odpowiadają na emaile
Jak doskonale wiemy, do biura obsług Aero2 w zasadzie nie da się dodzwonić, a na emaile odpowiadają bardzo powoli, albo nawet wcale, a telefonicznie zwykle wisi się na linii (płatnej) i nic z tego nie wynika.
Oczywiście moja rada: jeżeli uważnie wypełni się wszystkie wymagania operatora, odpowiednio opisze przelewy i wypełni formularze, problemu nie ma, bo karta zostanie po prostu przysłana/przygotowana do odbioru w ich siedzibie. Sprawdziłem to osobiście, a także asystowałem przy kilkunastu zamówieniach - nigdy nie było żadnego problemu. Czasem jednak kontakt z operatorem jest konieczny i dlatego powstał ten wątek i dział forum. Dajcie znać, jakie macie doświadczenia w kontakcie z Aero2. |
|||
08-02-2012, 16:20
Post: #2
|
|||
|
|||
RE: Nie da się dodzwonić, nie odpowiadają na emaile
Moje doświadczenia:
- infolinia nie odpowiada, - mail z zapytaniem o status realizacji - brak odpowiedzi. Zamówienie przesłane, kaucja i koszty przesyłki wpłacone i nawet nie ma kogo zapytać co się dzieje. Może trzeba złożyć zawiadomienie o popełnieniu oszustwa? |
|||
08-02-2012, 18:48
Post: #3
|
|||
|
|||
RE: Nie da się dodzwonić, nie odpowiadają na emaile
Jeżeli wszystko wykonałeś zgodnie z zaleceniami, to kartę otrzymasz zgodnie z tabelką na stronie http://aero2.pl/bdi.html - dopiero jak podany tam termin minie (jak bym i tak im dał dodatkowe 6-7 dni), to można zacząć się dopytywać o problemy jakie zaszły - i jak nie odpowiedzą, to można uderzać innymi kanałami, w tym nawet UKE.
|
|||
08-02-2012, 19:01
Post: #4
|
|||
|
|||
RE: Nie da się dodzwonić, nie odpowiadają na emaile
Niestety tabelka nie zawiera terminu do 16.11 a to data wysłania mojego zamówienia
|
|||
08-02-2012, 22:08
Post: #5
|
|||
|
|||
RE: Nie da się dodzwonić, nie odpowiadają na emaile
jak to nie zawiera?
pozwolę sobie zacytować Dostarczenie kompletnych Zamówień wraz z wpłatą Depozytu do 23 grudnia 2011r. Planowany termin realizacji Zamówień (przekazanie informacji o odbiorze karty SIM lub wysyłka pocztą) do 15 lutego 2012r. Statystyki Folding@home |
|||
08-02-2012, 23:45
Post: #6
|
|||
|
|||
RE: Nie da się dodzwonić, nie odpowiadają na emaile
Tak, tak. Tylko wcześniej była tam tabelka z wcześniejszymi datami. I albo wszystko się baaardzo przesunęło w czasie, albo zamówienie zostało pominięte i nikt nie przekazał informacji dlaczego.
|
|||
09-02-2012, 02:35
Post: #7
|
|||
|
|||
RE: Nie da się dodzwonić, nie odpowiadają na emaile
15 lutego to już za parę dni
skoro zaktualizowano tabelkę, to można przypuszczać, że do określonej daty zostaną rozpatrzone wszystkie wcześniejsze wnioski, w tym z jakichś powodów trudne do rozszyfrowania (osobiście znam 2 przypadki, gdzie całość trwała bliżej 2 m-cy niż jednego i w obu podejrzewam inne przyczyny niż szczególna opieszałość aero2, chociaż nie można powiedzieć, że obecnie występujący okres ~1,5 m-ca jest wynikiem, który jakkolwiek zbliża się do regulaminowych 7 dni) Statystyki Folding@home |
|||
10-02-2012, 13:10
Post: #8
|
|||
|
|||
RE: Nie da się dodzwonić, nie odpowiadają na emaile
Witam mam problem nie dostałem formularza żeby wysłać go pocztą do aero2 co zrobić w tym momencie
Pisanie lub dzwonienie nie daje skutku |
|||
10-02-2012, 18:50
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-02-2012 19:42 przez szopen.)
Post: #9
|
|||
|
|||
RE: Nie da się dodzwonić, nie odpowiadają na emaile
pobierz ze strony Aero2 formularz tradycyjny i wypełnij go ręcznie
lub przygotowany przez Jakuba interaktywny i wypełnij na komputerze, poniżej link: http://jdtech.pl/wp-content/uploads/2011...011_v2.pdf oraz postępujesz tak jak w przypadku zamówienia tradycyjnego (wersja B) http://jdtech.pl/2011/09/aero2-jak-zdoby...aminu.html czyli drukujesz wszystko co potrzeba, podpisujesz, pakujesz do koperty i wysyłasz Statystyki Folding@home |
|||
10-02-2012, 18:56
Post: #10
|
|||
|
|||
RE: Nie da się dodzwonić, nie odpowiadają na emaile
Co ciekawe, ta informacja jest... w moim FAQ
Muszę go jakoś bardziej wyróżnić. |
|||
13-02-2012, 20:03
Post: #11
|
|||
|
|||
RE: Nie da się dodzwonić, nie odpowiadają na emaile
Dzięki dziś wysłałem pewnie będe się spodziewał karty w kwietniu
|
|||
14-02-2012, 01:02
Post: #12
|
|||
|
|||
RE: Nie da się dodzwonić, nie odpowiadają na emaile
No nie wygląda to dobrze w kwestii czasu obsługi. Ale raporty ciągle pokazują, że trzymają się około 1,5 miesiąca max - teraz większość z okresu końca grudnia idzie.
|
|||
21-02-2012, 13:45
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-02-2012 17:10 przez szopen.)
Post: #13
|
|||
|
|||
RE: Nie da się dodzwonić, nie odpowiadają na emaile
Z mojego doświadczenia wynika, że kontakt z operatorem jest beznadziejny.
Na maile przestali odpowiadać już rok temu. Telefonów nie odbierają od tygodnia przynajmniej o żadnej porze. Ani tego komórkowego ani stacjonarnego. Na komórkowym dodatkowo ponosi się opłaty, bo się włącza ich centralka. Nie dotyczy to tylko zamówienia kart, ale jakiegokolwiek kontaktu później – w sprawie np. braku możliwości połączenia. |
|||
22-02-2012, 21:51
Post: #14
|
|||
|
|||
RE: Nie da się dodzwonić, nie odpowiadają na emaile
w moim przypadku pozostało 7 dni jeszcze oczekiwania na jakas odpowiedz lub list z karta.
dokumenty wysłane 10stycznia priorytetem |
|||
24-02-2012, 11:35
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-02-2012 11:41 przez tps4.)
Post: #15
|
|||
|
|||
RE: Nie da się dodzwonić, nie odpowiadają na emaile
Dziś wysłałem reklamację.
Opłaty wniesione 2.01 plus wysłane dokumenty, do dziś brak kontaktu na maila i przesyłki. Ciekawe , jak takie reklamacje załatwiają? edit Ale jaja. Nie wiem, czy mój mail to sprawił, ale teraz otrzymałem od Aero maila, że wysłali 23,02 poleconym i dopisek - może być ważne dla innych: Cytat:Ps. Jeśli list polecony nie dotrze prosimy o złożenie reklamacji na adres bok@aero2.pl, jednakże nie wcześniej niż 14 dnia roboczego od wysyłki |
|||
24-02-2012, 14:01
Post: #16
|
|||
|
|||
RE: Nie da się dodzwonić, nie odpowiadają na emaile
A jednak tam ktoś pracuje
Dopisek jest standardowy o ile pamiętam. |
|||
24-02-2012, 21:09
Post: #17
|
|||
|
|||
RE: Nie da się dodzwonić, nie odpowiadają na emaile
udało się.
w srodę napisałem im maila z zapytaniem o realizje zamówienia. w czwartek rano dostalem informacje o wysyłce, a dzisiaj odpowiedz na mojego maila |
|||
25-07-2012, 08:51
Post: #18
|
|||
|
|||
RE: Nie da się dodzwonić, nie odpowiadają na emaile
Witam,
Ja też trochę się niecierpliwię. Wysłałem dokumenty i przelewy. Co prawda zgodnie z tabelką powinienem otrzymać kartę SIM do końca lipca, ale nawet nie mam informacji czy wszystko było wypełnione prawidłowo i wynik będzie pozytywny. Generalnie uważam, że takie działanie spółki Aero2 jest karygodne i należałoby gdzieś to zgłosić. |
|||
25-07-2012, 09:21
Post: #19
|
|||
|
|||
RE: Nie da się dodzwonić, nie odpowiadają na emaile
Zgłosić (jeżeli czujesz się w ten sposób jakoś pokrzywdzony, tzn. prawnie mówiąc naruszone zostały twoje prawa) powinieneś - pytanie tylko do kogo i jak to sformułować.
Nie tylko tobie się to nie podoba, ale ja osobiście nie mam pomysłu kto może coś tu zaradzić i jak zadziałać. |
|||
25-07-2012, 12:10
Post: #20
|
|||
|
|||
RE: Nie da się dodzwonić, nie odpowiadają na emaile
Tez się zastanawiam.
Wiadomą rzeczą jest, że jak ktoś coś musi rozdawać za darmo to będzie to maksymalnie utrudniał, jednak co by nie było to musi działać zgodnie z jakimiś normami i przepisami. Jako, że brak możliwości kontaktu jakoś jestem w stanie przeżyć (choć nie ukrywam, że to chamstwo ze strony aero2), to jak tylko minie termin zgodny z podanym harmonogramem będę interweniował w UKE i innych instytucjach. |
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|