Szybkie szukanie |
Huawei E5377 rozłącza połączenie po ok 15 min
|
03-05-2015, 08:40
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-01-2016 19:47 przez szopen.)
Post: #1
|
|||
|
|||
Huawei E5377 rozłącza połączenie po ok 15 min
Witam!
Mam problem z dostępem do internetu przy pomocy routera Huawei E5377. Z samym internetem łączy się bez problemu ale po jakichś 15 minutach na pasku pojawia się żółty trójkąt z wykrzyknikiem brak dostępu do sieci. System zdiagnozował że "brama domyśna nie jest dostępna" więc wpisałem wszystko ręcznie we właściwościach IPv4, jednak to nie rozwiązało problemu, nadal po 15 minutach wyskakuje żółty trójkąt i brak dostępu do sieci, jednak gdy klikam w ustawienia sieci i diagnozuję to system nie wykrywa żadnego problemu. Czy ktoś mógły pomóc? |
|||
03-05-2015, 10:07
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-05-2015 10:20 przez penknife.)
Post: #2
|
|||
|
|||
Huawei 5377 rozłącza połączenie po ok 15 min
A czy przypadkiem łącze nie leży nieużywane przez te 15 min ?
(który operator?) W którym miescu cię rozłącza ? modemorouter-nadajnik, modemorouter-komputer |
|||
03-05-2015, 12:46
Post: #3
|
|||
|
|||
RE: Huawei 5377 rozłącza połączenie po ok 15 min
Operator PLAY, przez te 15 min używam łącza cały czas.
|
|||
03-05-2015, 14:13
Post: #4
|
|||
|
|||
Huawei 5377 rozłącza połączenie po ok 15 min
aby mieć pewność co do tego, że "wystarczająco używasz" włącz sobie np. jakieś radio internetowe
Statystyki Folding@home |
|||
04-05-2015, 13:33
Post: #5
|
|||
|
|||
Huawei 5377 rozłącza połączenie po ok 15 min
Moja propozycja diagnostyczna: jak pojawi się problem, zrób ping na adres IP router (w tym modelu zwykle 192.168.8.1).
|
|||
05-05-2015, 20:40
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-05-2015 20:42 przez Maverick.)
Post: #6
|
|||
|
|||
RE: Huawei 5377 rozłącza połączenie po ok 15 min
Ping na adres IP routera gdy pojawia się problem
|
|||
06-05-2015, 09:17
Post: #7
|
|||
|
|||
Huawei 5377 rozłącza połączenie po ok 15 min
Zakładam, że to faktycznie adres routera (nie mam jak tego sprawdzić) i połączenie masz po WiFi.
No to nie tracisz kontaktu z internetem, tylko masz problem na linii komputer<->router. Zweryfikować to bardzo łatwo - nie łącz się przez WiFi, tylko połącz się bezpośrednio kabelkiem USB i odłącz połączenie po WiFi. Możliwości jest mnóstwo: 1. Niezgodność interfejsów WiFi pomiędzy routerem i komputerem (trzeba pogrzebać w ustawieniach sterownika karty WiFi). 2. Problemy z klientem DHCP w Windows (uszkodzony system, zawirusowany). 3. Niestabilny podsystem sieciowy w komputerze (sprawdź innym komputerem). Tyle na szybko, bo muszę biec dalej |
|||
1 użytkownik podziękował użytkownikowi jakubd za tę wiadomość: Maverick (2015-05-06) |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Huawei 4G B525s-23a wymusza otwarcie strony konfiguracyjnej w przeglądarce WWW | Theofilos | 4 | 3 005 |
11-02-2022 18:33 Ostatni post: Theofilos |
|
FRITZ!Box 3272 (DE) + Huawei E3372h-153 hilink. Czy ma szanse działać? | Ekonomista | 9 | 12 192 |
26-04-2021 17:13 Ostatni post: szopen |
|
huawei e5577cs-321 przejściówka do anteny z wtykiem RS-SMA | drophead | 9 | 4 905 |
28-03-2020 23:02 Ostatni post: drophead |
|
Asus RT-AC51U + Huawei e3373h-153 - słaba prędkość | egotrip | 1 | 3 014 |
06-02-2020 06:10 Ostatni post: szopen |
|
Dovado Pro AC + E3372s-153 hilink Powolne połączenie z LTE | malojk | 6 | 3 471 |
27-11-2019 19:15 Ostatni post: malojk |