Szybkie szukanie |
aplikacja "Klub Virgin Mobile" żada zwiększonych uprawnień
|
23-10-2015, 19:49
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-10-2015 19:51 przez szopen.)
Post: #1
|
|||
|
|||
aplikacja "Klub Virgin Mobile" żada zwiększonych uprawnień
niedawno wprowadzono darmowy multipakiet #Freemium, zawierający 300MB na transmisję danych oraz (do krajowych sieci) 30 minut na rozmowy oraz 30 SMS
to wszystko w zamian za zgodę marketingową a wkrótce po jego uruchomieniu pojawiła się nowa wersja aplikacji "Klub Virgin Mobile", która żąda zwiększonych uprawnień m.in. chce dostępu do tożsamości użytkownika, lokalizacji i zdjęć/multimediów/plików (dotychczas wystarczał dostęp do telefonu, identyfikatora urządzenia i informacji o połączeniu), czyli najwyraźniej VM szykuje się do reklam dystrybuowanych lokalnie w zależności od położenia użytkownika jeśli ktoś nie chce udzielać zgody na te dodatkowe uprawnienia, może po prostu nie aktualizować aplikacji… natomiast najnowsza wersja aplikacji nie żądająca takich uprawnień to 1.3.10 o sumie kontrolnej SHA1: 4f567021bd88bd3ecfedc7fc4363fba039a6ce83 dostępna np. tam (po rozwinięciu plasa przy "Klub Virgin Mobile 1.3.10 for Android 4.0+ APK Download") http://apkpure.com/klub-virgin-mobile/pl.virginmobile (sumę kontrolną porównywałem z oryginalną aplikacją w wersji 1.3.10 pobraną niegdyś z w pełni oficjalnego źródła, czyli Sklepu Play) oczywiście wszystkie wersje aplikacji wymagają Androida minimum 4.0, czyli użytkownicy starszych urządzeń są skazani na dostęp przez oficjalną stronę VM w przeglądarce (nie w każdej działa poprawnie) lub kody USSD, których dość dokładny opis jest w tym dziale w wątku podwieszonym: http://forum.jdtech.pl/Watek-kody-ussd-v...esowe-kody Statystyki Folding@home |
|||
24-10-2015, 16:19
Post: #2
|
|||
|
|||
aplikacja "Klub Virgin Mobile" żada zwiększonych uprawnień
Dodatkowo w najnowszej wersji aplikacji wyświetlany jest komunikat "Application relies on Google Play services [...]" gdy nie posiadamy zainstalowanych usług google. Chociaż można kliknąć w tło i go przewinąć to jednak sama jego obecność jest denerwująca i może się to skończyć jak w przypadku snapchata który zaczął wymagać usług googla.
|
|||
24-10-2015, 21:37
Post: #3
|
|||
|
|||
aplikacja "Klub Virgin Mobile" żada zwiększonych uprawnień
Strasznie to skomplikowane wszystko , ja podałem swój numer telefonu logując się do VIRGIN MOBILE /konto mailowe pomogło mnie w utworzeniu nowego hasła po zalogowaniu aktywowałem darmowy pakiet #Freemium kartę posiadałem od 1.5 roku .Kliknąłem zgodę na przetwarzanie danych i po 2 minutach pakiet był aktywny .Przez kod *222*000# nie było to możliwe pomimo zatwierdzenia zgody klawiszem 1 lub nie klawisz 0.Po wsunięciu karty do modemu odbiór internetu jest prawidłowy w moim laptopie. Nie wiem jakie dane oni mogą ściągnąć -w tym świecie i tak już każdy z nas jest dokładnie prześwietlony.Ja posiadam Nokię 6030 ze cztery sztuki i tam nie ma skomplikowanych aplikacji choć to zabytek .Nie używam innych telefonów choć gdy je dostałem /dotykowe/ to porzuciłem.DZIĘKUJĘ Pozdrawiam!
|
|||
24-10-2015, 23:00
Post: #4
|
|||
|
|||
aplikacja "Klub Virgin Mobile" żada zwiększonych uprawnień
Nic tutaj bardzo skomplikowanego nie ma. Ale trzeba wiedzieć o różnych drobiazgach.
Większość jest powyżej, całość zebrana tutaj: http://jdtech.pl/2015/10/virgin-mobile-i...darmo.html |
|||
26-10-2015, 17:11
Post: #5
|
|||
|
|||
aplikacja "Klub Virgin Mobile" żada zwiększonych uprawnień
Nie znam się na przyczynach - nie mogę zalogować się z druga kartą Virgin Mobile choć mam drugi adres mailowy ale ten sam laptop , czy gdy użyję innego laptopa komputera to będzie to możliwe ? Po wygenerowaniu linku i zmianie kodu na co pozwala VIRGIN MOBILE po ponownym logowaniu pojawia się komunikat błędny adres mailowy login hasło. Proszę o poradę najwyżej zachowam karte ma rok wazności po doładowaniu konta.DZIĘKUJĘ!
|
|||
26-10-2015, 17:20
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-10-2015 17:24 przez szopen.)
Post: #6
|
|||
|
|||
aplikacja "Klub Virgin Mobile" żada zwiększonych uprawnień
jeśli używasz obu kart SIM to zaloguj się na to konto które działa i dodaj drugi numer telefonu
(miejsce, gdzie dodaje się numery do konta zaznaczyłem zieloną ramką) PS ten temat niewiele ma wspólnego z APLIKACJĄ "Klub Virgin Mobile" Statystyki Folding@home |
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Brak internetu w virgin mobile na kartę | morfik | 3 | 4 344 |
23-06-2021 11:56 Ostatni post: morfik |
|
Kody USSD Fakt Mobile (szybkie kody, ekspresowe kody) | szopen | 3 | 166 579 |
14-02-2019 20:19 Ostatni post: szopen |
|
Kody USSD Red Bull Mobile (szybkie kody, ekspresowe kody) | szopen | 3 | 46 413 |
13-02-2019 14:29 Ostatni post: szopen |
|
Virgin Mobile problemy z zarządzaniem kontem | szopen | 10 | 8 742 |
30-08-2018 15:24 Ostatni post: szopen |
|
Virgin Mobile w zasięgu 4 sieci | antekwars | 9 | 8 228 |
18-03-2018 18:59 Ostatni post: mshmaster |