[-]
Szybkie szukanie


Baner sklepu jdtech.pl
Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
aplikacja "Klub Virgin Mobile" żada zwiększonych uprawnień
23-10-2015, 19:49 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-10-2015 19:51 przez szopen.)
Post: #1
aplikacja "Klub Virgin Mobile" żada zwiększonych uprawnień
niedawno wprowadzono darmowy multipakiet #Freemium, zawierający 300MB na transmisję danych oraz (do krajowych sieci) 30 minut na rozmowy oraz 30 SMS

to wszystko w zamian za zgodę marketingową

a wkrótce po jego uruchomieniu pojawiła się nowa wersja aplikacji "Klub Virgin Mobile", która żąda zwiększonych uprawnień m.in. chce dostępu do tożsamości użytkownika, lokalizacji i zdjęć/multimediów/plików (dotychczas wystarczał dostęp do telefonu, identyfikatora urządzenia i informacji o połączeniu), czyli najwyraźniej VM szykuje się do reklam dystrybuowanych lokalnie w zależności od położenia użytkownika

jeśli ktoś nie chce udzielać zgody na te dodatkowe uprawnienia, może po prostu nie aktualizować aplikacji…

natomiast najnowsza wersja aplikacji nie żądająca takich uprawnień to 1.3.10
o sumie kontrolnej SHA1: 4f567021bd88bd3ecfedc7fc4363fba039a6ce83
dostępna np. tam (po rozwinięciu plasa przy "Klub Virgin Mobile 1.3.10 for Android 4.0+ APK Download")
http://apkpure.com/klub-virgin-mobile/pl.virginmobile
(sumę kontrolną porównywałem z oryginalną aplikacją w wersji 1.3.10 pobraną niegdyś z w pełni oficjalnego źródła, czyli Sklepu Play)

oczywiście wszystkie wersje aplikacji wymagają Androida minimum 4.0,
czyli użytkownicy starszych urządzeń są skazani na dostęp przez oficjalną stronę VM w przeglądarce (nie w każdej działa poprawnie) lub kody USSD, których dość dokładny opis jest w tym dziale w wątku podwieszonym:
http://forum.jdtech.pl/Watek-kody-ussd-v...esowe-kody

Statystyki Folding@home
[Obrazek: sigimage.php?un=szopen&t=247478]
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
24-10-2015, 16:19
Post: #2
aplikacja "Klub Virgin Mobile" żada zwiększonych uprawnień
Dodatkowo w najnowszej wersji aplikacji wyświetlany jest komunikat "Application relies on Google Play services [...]" gdy nie posiadamy zainstalowanych usług google. Chociaż można kliknąć w tło i go przewinąć to jednak sama jego obecność jest denerwująca i może się to skończyć jak w przypadku snapchata który zaczął wymagać usług googla.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
24-10-2015, 21:37
Post: #3
aplikacja "Klub Virgin Mobile" żada zwiększonych uprawnień
Strasznie to skomplikowane wszystko , ja podałem swój numer telefonu logując się do VIRGIN MOBILE /konto mailowe pomogło mnie w utworzeniu nowego hasła po zalogowaniu aktywowałem darmowy pakiet #Freemium kartę posiadałem od 1.5 roku .Kliknąłem zgodę na przetwarzanie danych i po 2 minutach pakiet był aktywny .Przez kod *222*000# nie było to możliwe pomimo zatwierdzenia zgody klawiszem 1 lub nie klawisz 0.Po wsunięciu karty do modemu odbiór internetu jest prawidłowy w moim laptopie. Nie wiem jakie dane oni mogą ściągnąć -w tym świecie i tak już każdy z nas jest dokładnie prześwietlony.Ja posiadam Nokię 6030 ze cztery sztuki i tam nie ma skomplikowanych aplikacji choć to zabytek .Nie używam innych telefonów choć gdy je dostałem /dotykowe/ to porzuciłem.DZIĘKUJĘ Pozdrawiam!
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
24-10-2015, 23:00
Post: #4
aplikacja "Klub Virgin Mobile" żada zwiększonych uprawnień
Nic tutaj bardzo skomplikowanego nie ma. Ale trzeba wiedzieć o różnych drobiazgach.
Większość jest powyżej, całość zebrana tutaj:
http://jdtech.pl/2015/10/virgin-mobile-i...darmo.html
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
26-10-2015, 17:11
Post: #5
aplikacja "Klub Virgin Mobile" żada zwiększonych uprawnień
Nie znam się na przyczynach - nie mogę zalogować się z druga kartą Virgin Mobile choć mam drugi adres mailowy ale ten sam laptop , czy gdy użyję innego laptopa komputera to będzie to możliwe ? Po wygenerowaniu linku i zmianie kodu na co pozwala VIRGIN MOBILE po ponownym logowaniu pojawia się komunikat błędny adres mailowy login hasło. Proszę o poradę najwyżej zachowam karte ma rok wazności po doładowaniu konta.DZIĘKUJĘ!
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
26-10-2015, 17:20 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-10-2015 17:24 przez szopen.)
Post: #6
aplikacja "Klub Virgin Mobile" żada zwiększonych uprawnień
jeśli używasz obu kart SIM to zaloguj się na to konto które działa i dodaj drugi numer telefonu
(miejsce, gdzie dodaje się numery do konta zaznaczyłem zieloną ramką)

PS ten temat niewiele ma wspólnego z APLIKACJĄ "Klub Virgin Mobile"


Załączone pliki Miniatury
   

Statystyki Folding@home
[Obrazek: sigimage.php?un=szopen&t=247478]
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Brak internetu w virgin mobile na kartę morfik 3 3 518 23-06-2021 11:56
Ostatni post: morfik
  Kody USSD Fakt Mobile (szybkie kody, ekspresowe kody) szopen 3 165 308 14-02-2019 20:19
Ostatni post: szopen
  Kody USSD Red Bull Mobile (szybkie kody, ekspresowe kody) szopen 3 44 607 13-02-2019 14:29
Ostatni post: szopen
  Virgin Mobile problemy z zarządzaniem kontem szopen 10 7 956 30-08-2018 15:24
Ostatni post: szopen
  Virgin Mobile w zasięgu 4 sieci antekwars 9 7 620 18-03-2018 18:59
Ostatni post: mshmaster