Szybkie szukanie |
Virgin Mobile problemy z zarządzaniem kontem
|
23-11-2015, 23:28
Post: #1
|
|||
|
|||
Virgin Mobile problemy z zarządzaniem kontem
czy też tak macie - błąd 404 przy próbie kupna pakietu danych lub minut
https://virginmobile.pl/klub-virgin/zarz...etami#data Statystyki Folding@home |
|||
24-11-2015, 05:31
Post: #2
|
|||
|
|||
Virgin Mobile problemy z zarządzaniem kontem
To często u nich spróbuj z inna przegladarka
|
|||
24-11-2015, 21:12
Post: #3
|
|||
|
|||
Virgin Mobile problemy z zarządzaniem kontem
Ja nigdy u nich problemu nie miałem stronka na ff działa.
|
|||
24-11-2015, 21:22
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-11-2015 21:31 przez szopen.)
Post: #4
|
|||
|
|||
Virgin Mobile problemy z zarządzaniem kontem
nie w tym rzecz że stronka nie działa - 404 mam tylko przy próbie kupna pakietów danych lub minut, reszta działa poprawnie
dodam, że 404 jest tylko przy próbie kupna pakietu z "zarządzania kontem" https://virginmobile.pl/klub-virgin/zarz...nie-kontem 404 jest przy próbie przejścia do https://virginmobile.pl/klub-virgin/zarz...ami#minuty i https://virginmobile.pl/klub-virgin/zarz...etami#data przy przejściu do zakupu z "pakietów dodatkowych" jest OK https://virginmobile.pl/klub-virgin/zarz...-dodatkowe Statystyki Folding@home |
|||
10-03-2018, 23:11
Post: #5
|
|||
|
|||
Virgin Mobile problemy z zarządzaniem kontem
Pytanie nie do końca w temacie.
Otóż chciałem pomóc w sprawie sprawdzenia działania roamingu LTE w Orange w innym wątku. Odkopałem starą startowke VM (nieużywana prawie rok, a daty ważności i brak jednostek pakietu widziałem w aplikacji w międzyczasie). Chciałbym przy okazji reanimować tę i drugą kartę bo jeszcze się przydadzą. No i rzecz w tym, że pokazuje w aplikacji i przez kod USSD, że jest fremium, ale nie mam jednostek, czyli 0. Wiem, że jakimś SMS'em trzeba było odnawiać promocję co 6 miesięcy, ale kodu nie jestem pewien. Kod na start to *222*000#, ale teraz informacja, że mam aktywny i nie mogę włączyć. Z kolei pokazuje, że był do 17.10.2017. Wyłączyłem następnie freemium w aplikacji, ale może jest jeszcze w trakcie wyłączania bo przyszedł dwuznaczny SMS i nadal pokazuje w aplikacji ten pusty pakiet freemium i nadal ani aplikacją, ani kodem nie daje się włączyć na nowo. Jestem już trochę załamany, bo wychodzi na to, że niby coś mam, ale g... i tracę czas... |
|||
11-03-2018, 10:51
Post: #6
|
|||
|
|||
Virgin Mobile problemy z zarządzaniem kontem
Ja Freemium zawsze włączam na www, jeśli zablokowała ci się możliwość włączenia freemium to trzeba będzie dzwonić do BOK ,z góry trzeba się nastawić że jak sprawy nie załatwisz za pierwszym razem to możne uda się za piątym ja zawsze dzwonie do oporu .
|
|||
11-03-2018, 19:03
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-03-2018 19:04 przez Ekonomista.)
Post: #7
|
|||
|
|||
Virgin Mobile problemy z zarządzaniem kontem
Zadzwoniłem. Czekałem z 10 minut na konsultanta. Gość w minutę mnie zweryfikował i załatwił sprawę dla obu kart. To był jakiś błąd - ten sam w obu przypadkach. Bardzo uprzejmy w rozmowie. Aż się zdziwiłem, że w naszym kraju jest gdzieś obsługa na takim poziomie.
A - no i są już pakiety i konta ważne rok. |
|||
17-08-2018, 22:41
Post: #8
|
|||
|
|||
RE: Virgin Mobile problemy z zarządzaniem kontem | |||
18-08-2018, 02:03
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-08-2018 02:06 przez szopen.)
Post: #9
|
|||
|
|||
Virgin Mobile problemy z zarządzaniem kontem
1) Z poziomu "twoje numery" wybierasz numer (dla freemium jest obecnie limit nie więcej niż 4 numery na konto) i masz wtedy menu po prawej "Sprawdź pakiety #WSZYSTKO", a tam jako druga pozycja w tabelce jest #FREEMIUM
1a) możesz też użyć mobilnej aplikacji na smartfona 2) Co pół roku trzeba włączyć freemium ponownie, limit 300MB w pełnej szybkości (+darmowe 30min/30SMS) się odnawia sam co miesiąc (o ile masz aktywne freemium) Statystyki Folding@home |
|||
1 użytkownik podziękował użytkownikowi szopen za tę wiadomość: Robinson74 (2018-08-21) |
30-08-2018, 14:41
Post: #10
|
|||
|
|||
RE: Virgin Mobile problemy z zarządzaniem kontem
Dziękuję za info.
(18-08-2018 02:03)szopen napisał(a): Co pół roku trzeba włączyć freemium ponownie, limit 300MB w pełnej szybkości (+darmowe 30min/30SMS) się odnawia sam co miesiąc (o ile masz aktywne freemium) W tej chwili mam na koncie 5zł, które przyszło wraz z kartą i zjedzone 39MB (z 300 dostępnych). Czyli co miesiąc nie muszę nic robić? Dopiero po pół roku trzeba włączyć Freemium, np. przez stronę zarządzania kontem? |
|||
30-08-2018, 15:24
Post: #11
|
|||
|
|||
Virgin Mobile problemy z zarządzaniem kontem
Robinson74 napisał(a):Dopiero po pół roku trzeba włączyć Freemium, np. przez stronę zarządzania kontem?parę dni temu został ogłoszony koniec freemium, więc niestety zrobiłes to ostatni raz… Statystyki Folding@home |
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Brak internetu w virgin mobile na kartę | morfik | 3 | 4 344 |
23-06-2021 11:56 Ostatni post: morfik |
|
Kody USSD Fakt Mobile (szybkie kody, ekspresowe kody) | szopen | 3 | 166 579 |
14-02-2019 20:19 Ostatni post: szopen |
|
Kody USSD Red Bull Mobile (szybkie kody, ekspresowe kody) | szopen | 3 | 46 413 |
13-02-2019 14:29 Ostatni post: szopen |
|
Virgin Mobile w zasięgu 4 sieci | antekwars | 9 | 8 228 |
18-03-2018 18:59 Ostatni post: mshmaster |
|
T-Mobile 1 - internet domowy | Lector | 4 | 5 943 |
30-09-2017 12:45 Ostatni post: Arathefu |