[-]
Szybkie szukanie


Baner sklepu jdtech.pl
Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Virgin Mobile problemy z zarządzaniem kontem
23-11-2015, 23:28
Post: #1
Virgin Mobile problemy z zarządzaniem kontem
czy też tak macie - błąd 404 przy próbie kupna pakietu danych lub minut
https://virginmobile.pl/klub-virgin/zarz...etami#data


Załączone pliki Miniatury
   
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
24-11-2015, 05:31
Post: #2
Virgin Mobile problemy z zarządzaniem kontem
To często u nich spróbuj z inna przegladarka
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
24-11-2015, 21:12
Post: #3
Virgin Mobile problemy z zarządzaniem kontem
Ja nigdy u nich problemu nie miałem stronka na ff działa.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
24-11-2015, 21:22 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-11-2015 21:31 przez szopen.)
Post: #4
Virgin Mobile problemy z zarządzaniem kontem
nie w tym rzecz że stronka nie działa - 404 mam tylko przy próbie kupna pakietów danych lub minut, reszta działa poprawnie

dodam, że 404 jest tylko przy próbie kupna pakietu z "zarządzania kontem"
https://virginmobile.pl/klub-virgin/zarz...nie-kontem
404 jest przy próbie przejścia do
https://virginmobile.pl/klub-virgin/zarz...ami#minuty
i
https://virginmobile.pl/klub-virgin/zarz...etami#data

przy przejściu do zakupu z "pakietów dodatkowych" jest OK
https://virginmobile.pl/klub-virgin/zarz...-dodatkowe
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
10-03-2018, 23:11
Post: #5
Virgin Mobile problemy z zarządzaniem kontem
Pytanie nie do końca w temacie.
Otóż chciałem pomóc w sprawie sprawdzenia działania roamingu LTE w Orange w innym wątku. Odkopałem starą startowke VM (nieużywana prawie rok, a daty ważności i brak jednostek pakietu widziałem w aplikacji w międzyczasie). Chciałbym przy okazji reanimować tę i drugą kartę bo jeszcze się przydadzą. No i rzecz w tym, że pokazuje w aplikacji i przez kod USSD, że jest fremium, ale nie mam jednostek, czyli 0. Wiem, że jakimś SMS'em trzeba było odnawiać promocję co 6 miesięcy, ale kodu nie jestem pewien. Kod na start to *222*000#, ale teraz informacja, że mam aktywny i nie mogę włączyć. Z kolei pokazuje, że był do 17.10.2017. Wyłączyłem następnie freemium w aplikacji, ale może jest jeszcze w trakcie wyłączania bo przyszedł dwuznaczny SMS i nadal pokazuje w aplikacji ten pusty pakiet freemium i nadal ani aplikacją, ani kodem nie daje się włączyć na nowo. Jestem już trochę załamany, bo wychodzi na to, że niby coś mam, ale g... i tracę czas...
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
11-03-2018, 10:51
Post: #6
Virgin Mobile problemy z zarządzaniem kontem
Ja Freemium zawsze włączam na www, jeśli zablokowała ci się możliwość włączenia freemium to trzeba będzie dzwonić do BOK ,z góry trzeba się nastawić że jak sprawy nie załatwisz za pierwszym razem to możne uda się za piątym ja zawsze dzwonie do oporu .
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
11-03-2018, 19:03 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-03-2018 19:04 przez Ekonomista.)
Post: #7
Virgin Mobile problemy z zarządzaniem kontem
Zadzwoniłem. Czekałem z 10 minut na konsultanta. Gość w minutę mnie zweryfikował i załatwił sprawę dla obu kart. To był jakiś błąd - ten sam w obu przypadkach. Bardzo uprzejmy w rozmowie. Aż się zdziwiłem, że w naszym kraju jest gdzieś obsługa na takim poziomie.

A - no i są już pakiety i konta ważne rok.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
17-08-2018, 22:41
Post: #8
RE: Virgin Mobile problemy z zarządzaniem kontem
(11-03-2018 10:51)mshmaster napisał(a):  Ja Freemium zawsze włączam na www

Właśnie przyszła mi karta za 5zł.
W jaki sposób włączyć Freemium przez www? Konto na www założyłem.
Zależy mi tylko na darmowym internecie 300MB. Czy mam to jakoś przedłużać co miesiąc? Co pół roku? Co rok?
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
18-08-2018, 02:03 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-08-2018 02:06 przez szopen.)
Post: #9
Virgin Mobile problemy z zarządzaniem kontem
1) Z poziomu "twoje numery" wybierasz numer (dla freemium jest obecnie limit nie więcej niż 4 numery na konto) i masz wtedy menu po prawej "Sprawdź pakiety #WSZYSTKO", a tam jako druga pozycja w tabelce jest #FREEMIUM
1a) możesz też użyć mobilnej aplikacji na smartfona

2) Co pół roku trzeba włączyć freemium ponownie, limit 300MB w pełnej szybkości (+darmowe 30min/30SMS) się odnawia sam co miesiąc (o ile masz aktywne freemium)
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
[-] 1 użytkownik podziękował użytkownikowi szopen za tę wiadomość:
Robinson74 (2018-08-21)
30-08-2018, 14:41
Post: #10
RE: Virgin Mobile problemy z zarządzaniem kontem
Dziękuję za info.

(18-08-2018 02:03)szopen napisał(a):  Co pół roku trzeba włączyć freemium ponownie, limit 300MB w pełnej szybkości (+darmowe 30min/30SMS) się odnawia sam co miesiąc (o ile masz aktywne freemium)

W tej chwili mam na koncie 5zł, które przyszło wraz z kartą i zjedzone 39MB (z 300 dostępnych).
Czyli co miesiąc nie muszę nic robić? Dopiero po pół roku trzeba włączyć Freemium, np. przez stronę zarządzania kontem?
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Kody USSD Fakt Mobile (szybkie kody, ekspresowe kody) szopen 2 157 160 08-09-2018 07:48
Ostatni post: Ekonomista
  Koniec usługi Freemium w Virgin Mobile tomaszmister 22 1 812 06-09-2018 08:33
Ostatni post: Ekonomista
  Kody USSD Red Bull Mobile (szybkie kody, ekspresowe kody) szopen 2 25 904 23-06-2018 15:07
Ostatni post: szopen
  Virgin Mobile w zasięgu 4 sieci antekwars 9 3 384 18-03-2018 18:59
Ostatni post: mshmaster
  1GB z puszki Tiger w Virgin spag 1 939 30-09-2017 21:26
Ostatni post: szopen