23-11-2015, 23:28
24-11-2015, 05:31
To często u nich spróbuj z inna przegladarka
24-11-2015, 21:12
Ja nigdy u nich problemu nie miałem stronka na ff działa.
24-11-2015, 21:22
nie w tym rzecz że stronka nie działa - 404 mam tylko przy próbie kupna pakietów danych lub minut, reszta działa poprawnie
dodam, że 404 jest tylko przy próbie kupna pakietu z "zarządzania kontem"
https://virginmobile.pl/klub-virgin/zarz...nie-kontem
404 jest przy próbie przejścia do
https://virginmobile.pl/klub-virgin/zarz...ami#minuty
i
https://virginmobile.pl/klub-virgin/zarz...etami#data
przy przejściu do zakupu z "pakietów dodatkowych" jest OK
https://virginmobile.pl/klub-virgin/zarz...-dodatkowe
dodam, że 404 jest tylko przy próbie kupna pakietu z "zarządzania kontem"
https://virginmobile.pl/klub-virgin/zarz...nie-kontem
404 jest przy próbie przejścia do
https://virginmobile.pl/klub-virgin/zarz...ami#minuty
i
https://virginmobile.pl/klub-virgin/zarz...etami#data
przy przejściu do zakupu z "pakietów dodatkowych" jest OK
https://virginmobile.pl/klub-virgin/zarz...-dodatkowe
10-03-2018, 23:11
Pytanie nie do końca w temacie.
Otóż chciałem pomóc w sprawie sprawdzenia działania roamingu LTE w Orange w innym wątku. Odkopałem starą startowke VM (nieużywana prawie rok, a daty ważności i brak jednostek pakietu widziałem w aplikacji w międzyczasie). Chciałbym przy okazji reanimować tę i drugą kartę bo jeszcze się przydadzą. No i rzecz w tym, że pokazuje w aplikacji i przez kod USSD, że jest fremium, ale nie mam jednostek, czyli 0. Wiem, że jakimś SMS'em trzeba było odnawiać promocję co 6 miesięcy, ale kodu nie jestem pewien. Kod na start to *222*000#, ale teraz informacja, że mam aktywny i nie mogę włączyć. Z kolei pokazuje, że był do 17.10.2017. Wyłączyłem następnie freemium w aplikacji, ale może jest jeszcze w trakcie wyłączania bo przyszedł dwuznaczny SMS i nadal pokazuje w aplikacji ten pusty pakiet freemium i nadal ani aplikacją, ani kodem nie daje się włączyć na nowo. Jestem już trochę załamany, bo wychodzi na to, że niby coś mam, ale g... i tracę czas...
Otóż chciałem pomóc w sprawie sprawdzenia działania roamingu LTE w Orange w innym wątku. Odkopałem starą startowke VM (nieużywana prawie rok, a daty ważności i brak jednostek pakietu widziałem w aplikacji w międzyczasie). Chciałbym przy okazji reanimować tę i drugą kartę bo jeszcze się przydadzą. No i rzecz w tym, że pokazuje w aplikacji i przez kod USSD, że jest fremium, ale nie mam jednostek, czyli 0. Wiem, że jakimś SMS'em trzeba było odnawiać promocję co 6 miesięcy, ale kodu nie jestem pewien. Kod na start to *222*000#, ale teraz informacja, że mam aktywny i nie mogę włączyć. Z kolei pokazuje, że był do 17.10.2017. Wyłączyłem następnie freemium w aplikacji, ale może jest jeszcze w trakcie wyłączania bo przyszedł dwuznaczny SMS i nadal pokazuje w aplikacji ten pusty pakiet freemium i nadal ani aplikacją, ani kodem nie daje się włączyć na nowo. Jestem już trochę załamany, bo wychodzi na to, że niby coś mam, ale g... i tracę czas...
11-03-2018, 10:51
Ja Freemium zawsze włączam na www, jeśli zablokowała ci się możliwość włączenia freemium to trzeba będzie dzwonić do BOK ,z góry trzeba się nastawić że jak sprawy nie załatwisz za pierwszym razem to możne uda się za piątym ja zawsze dzwonie do oporu .
11-03-2018, 19:03
Zadzwoniłem. Czekałem z 10 minut na konsultanta. Gość w minutę mnie zweryfikował i załatwił sprawę dla obu kart. To był jakiś błąd - ten sam w obu przypadkach. Bardzo uprzejmy w rozmowie. Aż się zdziwiłem, że w naszym kraju jest gdzieś obsługa na takim poziomie.
A - no i są już pakiety i konta ważne rok.
A - no i są już pakiety i konta ważne rok.
17-08-2018, 22:41
(11-03-2018 10:51)mshmaster napisał(a): [ -> ]Ja Freemium zawsze włączam na www
Właśnie przyszła mi karta za 5zł.
W jaki sposób włączyć Freemium przez www? Konto na www założyłem.
Zależy mi tylko na darmowym internecie 300MB. Czy mam to jakoś przedłużać co miesiąc? Co pół roku? Co rok?
18-08-2018, 02:03
1) Z poziomu "twoje numery" wybierasz numer (dla freemium jest obecnie limit nie więcej niż 4 numery na konto) i masz wtedy menu po prawej "Sprawdź pakiety #WSZYSTKO", a tam jako druga pozycja w tabelce jest #FREEMIUM
1a) możesz też użyć mobilnej aplikacji na smartfona
2) Co pół roku trzeba włączyć freemium ponownie, limit 300MB w pełnej szybkości (+darmowe 30min/30SMS) się odnawia sam co miesiąc (o ile masz aktywne freemium)
1a) możesz też użyć mobilnej aplikacji na smartfona
2) Co pół roku trzeba włączyć freemium ponownie, limit 300MB w pełnej szybkości (+darmowe 30min/30SMS) się odnawia sam co miesiąc (o ile masz aktywne freemium)
30-08-2018, 14:41
Dziękuję za info.
W tej chwili mam na koncie 5zł, które przyszło wraz z kartą i zjedzone 39MB (z 300 dostępnych).
Czyli co miesiąc nie muszę nic robić? Dopiero po pół roku trzeba włączyć Freemium, np. przez stronę zarządzania kontem?
(18-08-2018 02:03)szopen napisał(a): [ -> ]Co pół roku trzeba włączyć freemium ponownie, limit 300MB w pełnej szybkości (+darmowe 30min/30SMS) się odnawia sam co miesiąc (o ile masz aktywne freemium)
W tej chwili mam na koncie 5zł, które przyszło wraz z kartą i zjedzone 39MB (z 300 dostępnych).
Czyli co miesiąc nie muszę nic robić? Dopiero po pół roku trzeba włączyć Freemium, np. przez stronę zarządzania kontem?
30-08-2018, 15:24
Robinson74 napisał(a):Dopiero po pół roku trzeba włączyć Freemium, np. przez stronę zarządzania kontem?parę dni temu został ogłoszony koniec freemium, więc niestety zrobiłes to ostatni raz…