Szybkie szukanie |
Mail po wypełnieniu formularza
|
28-03-2013, 20:22
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-03-2013 20:23 przez Oreo2.)
Post: #21
|
|||
|
|||
Mail po wypełnieniu formularza
I wszystko jasne - dzięki
Teraz pora na wybór kompatybilnej słuchawki, ale jak co to będę atakował inny dział, coby tu nie robić offtopu. Widzę że na tym polu również wszystko ładnie opisał kolega jakubd, jaki tel. będzie współpracował, a jaki niśt. O mały włos nie zakupiłem Lenovo A660, ew. tańszego brata o przyzwoitych parametrach (w tej cenie) A690, które to aero2 nie przyjmą z otwartymi ramionami |
|||
28-03-2013, 21:27
Post: #22
|
|||
|
|||
Mail po wypełnieniu formularza
DualSIMy masz opisane dokładnie. Zwykłe - tylko ogólnie, bo wypisanie wszystkich nie ma sensu - ale może i to zrobię...
|
|||
14-05-2013, 17:21
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-05-2013 17:42 przez mam_max.)
Post: #23
|
|||
|
|||
Mail po wypełnieniu formularza
Długo trzeba czekać na odpowiedź booku aero2? I czy jest jakaś inna możliwość bo próbowałem ponownej rejestracji ale niesyt nie da się, więc wysłałem tam emaila zgodnie z zaleceniem tego bloga ?
I takie pytanie,wiem, że nie ten temat, długo trzeba czekać na wysyłkę ? |
|||
14-05-2013, 20:32
Post: #24
|
|||
|
|||
Mail po wypełnieniu formularza
Na proste i jasno sformułowane pytania spełniające ich wymagania (choćby podanie PESEL itd) czeka się około 7-14 dni. Na nieprawidłowo przesłane pytania i zbyt ogólne często nie udzielają nigdy odpowiedzi. Proste kwestie potrafią zareagować nawet w 1-2 dni.
Informacje o wysyłce masz na stronie operatora oraz oczywiście cały czas na pasku bocznym bloga. Teraz realizują zamówienia złożone około 8-12 kwietnia. |
|||
14-05-2013, 21:01
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-05-2013 22:05 przez mam_max.)
Post: #25
|
|||
|
|||
Mail po wypełnieniu formularza
trudno jestem cholerykiem najwyżej będę się awanturował przez telefon.
A swoją drogą to strasznie się tam obijają |
|||
15-05-2013, 10:24
Post: #26
|
|||
|
|||
Mail po wypełnieniu formularza
Przez telefon też nie łatwo się dodzwonić.
A ekipa w BOKu nie obija się, tylko jest niedoinwestowana - jest tam po prostu za mało ludzi, a operator nie widzi sensu w nadmiernym inwestowaniu w tę działalność, bo przecież dochodu im to nie przynosi. |
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Odnośnik do formularza zgłaszania usterki | jakubd | 2 | 13 291 |
30-11-2012 17:01 Ostatni post: jakubd |