Forum bloga technologicznego JDtech.pl i użytkowników bezpłatnego dostępu do internetu Aero2

Pełna wersja: Mail po wypełnieniu formularza
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam.
Dzisiaj rano wypełniłem formularz na stronie areo - godz. 9:00, ale do teraz nie otrzymałem maila.
W waszym przypadku też tak długo czekaliście?
Email z PDFem jest wysyłany automatycznie natychmiast. Możliwości są dwie:
1. Podałeś nieprawidłowy adres email.
2. Wiadomość zatrzymała się na jakimś filtrze antyspamowym.
1. Podałem prawidłowy
2. W spamie: mam na gmailu. Sprawdzałem spam, i nic nie ma ;(
Btw. napisałem do nich w tej sprawie.
Odpowiedź dostaniesz za miesiąc-dwa, więc to nie jest rozwiązanie. Weź interaktywny formularz PDF z artykułu http://jdtech.pl/2011/09/aero2-jak-zdoby...aminu.html i wypełnij jeszcze raz zgodnie z tym, co podałeś na stronie i możesz go wysłać. Szybszej metody nie ma.
Ja tez miałem ten problem, jakoś tydzień temu przelałem pieniążki na 2 rożne konta a potem wypełniłem formularz online ale niestety nie mogłem go pobrać- "podana strona nie istnieje" i nie dostałem tez maila, próbowałem potem rejestrować się jeszcze raz ale wyskoczyło,ze na dany pesel zostało już stworzone konto. Wiec wydrukowałem potwierdzenia przelewów i pobrałem formularz do wypełnienia długopisem, który wydrukowałem i wypełniłem tymi samymi danymi co w formularzu online, wczoraj poszedłem na pocztę i wszystko wysłałem. Czy zrobiłem coś źle? Powinni mi chyba przysłać kartę bo: formularz i potwierdzenia wpłaty wysłałem. Jak sadzicie?

ps. tez mam konto na Gmailu, bram wiadomości od Aero w inbox i spam.
Jeżeli formularz wypełniłeś poprawnie (i tak samo jak online), to oczywiście kartę powinni przysłać. Nie trzeba było długopisem: http://jdtech.pl/2011/09/aero2-jak-zdoby...aminu.html jest tam link do PDFa, którego możesz sobie wypełnić interaktywnie i wydrukować.

Niestety formularz Aero2 czasem miewa takie problemy, do tego ostatnio była awaria całej strony Aero2.
http://jdtech.pl/2012/06/aero2-awaria-st...atora.html
Kuba, mialbym jescze pytanko. Jak bede to wysylal to jaka mam date podac na formularzu: 26.06 czy ten dzien jak wypelnialem online okolo 10.06 musialbym sprawdzic. Dzieki
Z pewnością ten sam, który podany jest w tym wypełnionym online, który nie doszedł.
witam

Proszę o pomoc, mam podobny problem formularz online wypełniłem jakieś 1,5 miesiąca temu, wysłałem kasę ale nie wiedziałem, że trzeba wydrukować i wysłać im pocztą, zresztą prawdopodobnie nic nie przyszło, sprawdzałem maile nie ma nic, teraz pytanie co zrobić czy wypełnić i wysłać wszystko pocztą (mogę wpisać zły adres e-mail i może być problem?)

możliwe że będę w Warszawie, czy w punkcie jak okażę tylko potwierdzenia przelewu to wydadzą mi kartę od ręki ?
I. rozwiązanie było już gdzieś tu podane, generalnie należy zrobić jak w wersji B opisanej tam:
http://jdtech.pl/2011/09/aero2-jak-zdoby...aminu.html
czyli:
1) wydrukować/skserować i wypełnić
- potwierdzenia obu przelewów (za depozyt i wysyłkę)
- dowód osobisty
- formularz zamówienia
(możesz użyć formularza przygotowanego przez JD wypełnialnego na komputerze
http://jdtech.pl/wp-content/uploads/2012...012_v2.pdf )
2) wysłać to pocztą, poleconym

II. niestety nie możesz skorzystać z odbioru osobistego w tym wypadku

III. jeśli podałeś wtedy błędny email, to chociaż teraz podaj poprawny
Do mnie wyslali w czwartek juz druga karte wiec powinna byc kolo jutra - wtorku - czekalem miesiac. Czemu dwie - druga na zapas bo mam modem nie spelniajacy wymogow jak w sklepie Jakuba do tabletu bo tylko pod tym dziala wiec jakby zablokowali karte to bede mial druga.
(16-05-2012 14:07)bordeux napisał(a): [ -> ]Witam.
Dzisiaj rano wypełniłem formularz na stronie areo - godz. 9:00, ale do teraz nie otrzymałem maila.
W waszym przypadku też tak długo czekaliście?

Witam.

Dnia 2013-01-26 o godzinie 09:06 dokonałem "Rejestracji Bezpłatnego Dostępu do Internetu".
PDFa nie było na stronie pojawiającej się po wysłaniu formularza wypełnionego na https://bdi.aero2.pl/ - pojawił się komunikat, że wysłano e-maila. Jednak nie otrzymałem żadnego e-maila. Napisałem do bok@aero2.pl 28 stycznia i ponownie 30. Dzisiaj do biuro@aero2.pl, że bok nie odpowiada na listy.

Czekam, na coś co miało być za chwilę; aha, pozostały mi podziękowania za rejestrację!
Nie spodziewaj się, że BOK Aero2 odpowiada w ciągu godzin - raczej potrzebuje do tego nawet kilku dni.
Jeżeli nie dostałeś PDFa pocztą (zjadł go głupi antyspam) to możesz ręcznie sobie wygenerować taki formularz za pomocą interaktywnego formularza na stronie tutaj: http://jdtech.pl/2011/09/aero2-jak-zdoby...aminu.html
Witam Was

Takie pytanka (myślę że można?) - jak łatwo się domyślić maila po rejestracji nie dostałem i raczej trzeba wziąć sprawy we własne spracowane rączki Wink Czy interaktywny formularz, który można pobrać z tego bloga/portalu jest aktualny? Tz. zauważyłem datę 11012013, czyli sprzed 2 miesięcy, mało tego taka data widnieje również na dole wygenerowanego pdf-a, który będę drukował - nie będzie problemu?

Secundo, podczas wypełniania adres e-mail jako jedyny jest większej czcionki od reszty... tak ma być?

Tertio, tercio, terio...ee czy jakoś tak Wink Czy muszę coś zaznaczyć z tych okieniek? (szczerze dałbym wszystko na nie, czyli zostawił puste):

Cytat:Wyrażam zgodę na dostarczanie drogą elektroniczną na wskazany powyżej adres poczty elektronicznej
□ informacji o zmianie nazwy (firmy), adresu lub siedziby, kapitału zakładowego Operatora;
□ informacji o zmianie Regulaminu;
□ informacji handlowej w rozumieniu Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z dnia 9 września 2002 r. ze zm.);

pozdrawiam
Oreo2: Tak, formularz jest aktualny - taki sam, jak na stronie Aero2 - wszystkie tego typu dokumenty aktualizuję na bieżąco za Aero2. Póki informacje się zgadzają, to Aero2 nie robi problemu ze wzorem formularza.
Ja wielkość czcionki ustaliłem proporcjonalnie do wielkości pola - dlatego zrobiła się większa dla adresu email. Póki jest czytelnie, to nie ma żadnego znaczenia.

Co do zgody na przetwarzanie w celach marketingowych - nie trzeba nic zaznaczać. Co do pierwszych dwóch punktów - uważam, że dla oszczędności papieru warto je zaznaczyć. Natomiast trzeciej zgody udzielać nie trzeba.
Ja do dziś nie dostałem żadnej informacji o zmianie regulaminu, a zaznaczyłem oba.

Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2
A to już inna sprawa - pewnie mają to w d... i nie będą o niczym takim informować. Poza tym i tak - po zmianie regulaminu masz prawo rezygnacji bezpłatnej... czyli nic się nie zmienia Smile
Dzięki Panowie,
w sumie gdyby nie ta strona to posiłkując się wyłącznie oficjalnym stanowiskiem aero2, duża większość zainteresowanych dałaby sobie spokój. Zapewne jest to zamierzone działanie, po co przyprawiać sobie uciążliwego garba - działać jako wolontariat (raczej nic na BDI nie zarabiają). Mają pewien narzucony obowiązek i go realizują, a że jest wiele niedopowiedzeń... cóż wybierz płatny LTE, a zostatniesz zalany pomocą.

P.S Wiem że to zapytanie powinienem zadać w innym dziale, ale zaryzykuję Wink Do w/w interaktywnego formularza, załączam potwierdzenie przelewu - jeden na kwotę 20 zł (depozyt) + drugi na 7 złociszy (przesyłka) - rozumiem że nie potrzeba stempelka z banku (po prostu drukuje pdf-a on-line) + kserokopia dowodu (z dwóch stron). Całość wrzucam w kopertę, wysyłam poleconym na adres Aero2 i czekam na maila? Tylko czy ten mail dotrze?
Wyślij poleconym i już, reszta się zgadza.
Dlatego właśnie na jdtech zająłem się Aero2 Smile
Co do procedury odpowiedzi na taki pytania masz w mojej procedurze zamawiania:
http://jdtech.pl/2011/09/aero2-jak-zdoby...aminu.html
Tak, dobrze wszystko robisz.
Stron: 1 2
Przekierowanie