Szybkie szukanie |
NETGEAR AirCard 810S (*AC810S) z PLAY (4G LTE ULTRA) - pierwsze wrażenie;
|
23-09-2016, 15:43
Post: #61
|
|||
|
|||
NETGEAR AirCard 810S (*AC810S) z PLAY (4G LTE ULTRA) - pierwsze wrażenie;
voodoo - to bardziej skomplikowane.
W ten tryb ładowania router wchodzi po kilkudziesięciu godzinach trzymania na zasilaniu. Jeżeli posiadany zasilacz nie ma odpowiedniej mocy (nie mówię o znamionowej, czyli deklarowanej na obudowie, tylko faktycznej) to może się zdarzyć, że mimo ładowania poziom baterii będzie spadał. Tak może być nawet, jeżeli po prostu kabel jest słaby. A jeżeli napięcie jest zbyt małe, to router może wcale nie wykryć zasilacza. |
|||
23-09-2016, 19:38
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-09-2016 19:50 przez voodoo.)
Post: #62
|
|||
|
|||
NETGEAR AirCard 810S (*AC810S) z PLAY (4G LTE ULTRA) - pierwsze wrażenie;
Mam nadzieje że bateria od tego trybu nie padnie szybciej z tymi wymuszanymi ładowaniami. Fakt że nie dostanie się jej tak jak u innych że na 100% mogła ciągle się ładować. Tu tego efektu nie ma ale te ładowania rozładowywania do 55% to chyba cykle ładowania baterii nabija.
Czy z tymi pomiarami z 2,4 i 5 GHz coś jest nie tak? Znajomi twierdzą że za duże spadki jak na takie małe odległości . Jeśli mogę na nie się powołać to bym oddał router na gwarancję jutro do jakiegoś salony Play . Od 2 albo 3 dni pisania z konsultantem Netgear niczego się nie dowiedziałem tylko to ,że raczej mam do Play oddać bo oni sami nie wiedzą czy mogą bezpośrednio z dystrybucji Play przyjąć do naprawy.. Dziwna polityka Netgeara ...Na stronie Play opis że gwarancję można realizować przez Play lub prosto do producenta. Jednak producent się wypiera czy z Play może przyjąć bezpośrednio. Jakoś np. z Sony nie ma takiego problemu czy w salonie czy prosto do serwisu.Byle był na gwarancji sprzęt. W netgarze mimo dosłania dowodu zakupy itp od kiedy gwarancja leci . Nawet nie chcą zapoznać się z usterką bo jeśli kupiło się w Play to wszelkie reklamacje do Play ,pomoc techniczną też Play ma do routera dać itp. Oni tylko mogą do rzeczy z wolnego rynku a bardziej chyba sprzedanych przez siebie... Nawet pewnie kupione z X-komu czy z Morele to by kierowali do sprzedawcy. Dziwnę zagranie producenta wypiera się pomocy do własnego sprzętu.Muszą się skonsultować czy mogą pomóc mimo przedstawienia dowodu zakupy: nawet w pomocy technicznej. Nie wiem po ilu dniach decyzja zostanie podjęta że jednak do nich bezpośrednio mogę wysłać sprzęt. U producenta szybciej reklamację lecą. Zanim dostanę decyzje Netgear o wysyłce sprzętu szybciej oddam przez Play.. Jeśli sprzęt będę oddawał na błędy RX/TX zasięgowe koniecznie muszę oddać z baterią i ładowarką?Przynajmniej z telefonami było tak że jak usterka tego nie dotyczy to nie trzeba było wysyłać. Tak to będę miał pewność że po powrocie z serwisu mam swoją baterię bo zostanie w domu To zostanie mi tylko zgłoszenie reklamacji do Play. Netgear odpisał że nie honoruje routerów pochodzących od Play,tzn jedynie z wolnego rynku,gdyż wartość paragonów Play jest za mała jak za taki sprzęt i Play nie jest ich oficjalnym dystrybutorem. Tak że można wykreślić że strony Play oddawanie prosto do producenta ,bo zostanie się olanym . Nie ma jak wymiganie się producenta od swoich produktów. Z pomocy technicznej też nie można skorzystać gdyż przysługuje ona tylko osoba ,które kupiły prosto od Netgeara sprzęt. To Play ma niby samo świadczyć pomoc techniczną . Jakoś inni producenci np Sony nie robili problemu czy sprzęt oddało się do salonu czy prosto do serwisu producenta. |
|||
24-09-2016, 20:09
Post: #63
|
|||
|
|||
NETGEAR AirCard 810S (*AC810S) z PLAY (4G LTE ULTRA) - pierwsze wrażenie;
Oddać do producenta można, tylko w Polsce po prostu jeszcze nie ma sieci serwisowej Sierra Wireless aka NetGear i pewnie o to głównie chodzi. Jest tylko podstawowy NetGear.
|
|||
24-09-2016, 23:04
Post: #64
|
|||
|
|||
NETGEAR AirCard 810S (*AC810S) z PLAY (4G LTE ULTRA) - pierwsze wrażenie;
W takim razie jutro oddaje sprzęt do Play
|
|||
25-09-2016, 16:53
Post: #65
|
|||
|
|||
NETGEAR AirCard 810S (*AC810S) z PLAY (4G LTE ULTRA) - pierwsze wrażenie;
Kolejne podejście jutro.
Sprzęt można reklamować w dowolnym salonie Play wystarczy numer IMEI nawet bez dowodu zakupu. Dziś odbiłem się od Playa z odmową. Puki nie doniosę umowy to mi na NTZU nie przyjmą. Ciężko było po imei sprawdzić czy router jest na gwarancji w końcu reklamowej router nie usługę.. Jutro mam mieć dosłaną umowę. A jakie oczy w salonie Play zrobili że chce na NTZU i skąd niby mam druk do NTZU ;d To jakaś tajemnica że jest NTZU czy 99% chcą pchać na gwarancję reklamacji.Stąd zbywają ludzi z NTZU ;d |
|||
27-09-2016, 09:33
Post: #66
|
|||
|
|||
NETGEAR AirCard 810S (*AC810S) z PLAY (4G LTE ULTRA) - pierwsze wrażenie;
http://www1.huawei.com/en/static/HW-364806.pdf
Z Kuwejtu będę chciał sprowadzić stację .Według jakiegoś artykułu w Kuwejcie mają LTE LTE1800, LTE800, and LTE2600 . Więc to co u nas więc stacja powinna mykać tylko że nic nie mają o 2100 info. W Australii chyba LTE2100 jest wspierane: 4G/LTE bands Australia is currently using these LTE bands 2100Mhz (B1) – Telstra (a handful of sites), Optus (Tasmania), Vodafone 1800Mhz (B3) – Telstra, Optus, Vodafone 850Mhz (B5) – Vodafone 2600Mhz (B7) – Telstra, Optus 900Mhz (B8) – Telstra (a handful of sites, utilises spectrum previously used by 2G) 700Mhz (B28) – Telstra, Optus 2300Mhz (B40) – Optus (Vivid wireless spectrum) Tak że już nie wiem z którego rynku lepiej zaryzykować zakup. I tak dalej jestem w przekonaniu że tylko zasilaczem się stacje różnią .A jakie częstotliwości stacja łapie decyduje router |
|||
27-09-2016, 09:52
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-09-2016 09:52 przez jakubd.)
Post: #67
|
|||
|
|||
NETGEAR AirCard 810S (*AC810S) z PLAY (4G LTE ULTRA) - pierwsze wrażenie;
Stacja bazowa kompletnie nie ma znaczenia, jeżeli chodzi o pasma GSM ani WiFi - wszystko dalej robi przecież router. Stacja bazowa tylko zasila, oraz odbiera sygnał z USB, przerabia do na Ethernet oraz dodaje ewentualnie obsługę WWAN ethernetowego i umożliwia failover.
Mogą się różnić tylko zasilaczem i ew. certyfikacją FCC i CE oraz lokalnych odpowiedników. |
|||
27-09-2016, 11:46
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-09-2016 11:49 przez voodoo.)
Post: #68
|
|||
|
|||
NETGEAR AirCard 810S (*AC810S) z PLAY (4G LTE ULTRA) - pierwsze wrażenie;
Dzięki czyli za bardzo nie ma znaczenia z którego rynku .Tak myślałem
Udało dziś mi się oddać router na gwarancję. Tylko szkoda że Play tylko elektronicznie zgłoszenie wysyła przyjmuje . Laska nie chciała tego co napisałem plus screeny z opisem usterki. Tylko elektronicznie informacje wysyłają i nawet nie ma fizycznie jak tych papierów oddać . Najwyżej zostaną do odwołania . |
|||
05-10-2016, 17:32
Post: #69
|
|||
|
|||
NETGEAR AirCard 810S (*AC810S) z PLAY (4G LTE ULTRA) - pierwsze wrażenie;
W Sobotę odbiorę router . Dostałem powiadomienie że już czeka do odbioru i z tego co ustaliłem to wymieniony na nowy . Czyli coś było z moją sztuką nie tak ). Jednak nie wiem czy nowy unit dostane taki z kartonikiem z nowym imei taki ala zestaw sprzedażny.Czy tylko nowy router w starym opakowaniu
|
|||
06-10-2016, 11:21
Post: #70
|
|||
|
|||
NETGEAR AirCard 810S (*AC810S) z PLAY (4G LTE ULTRA) - pierwsze wrażenie;
Nowa sztuka to pewnie nowy komplet. Zbyt nowy sprzęt, żeby mieli wystarczającą liczbę zwrotów do użycia serwisowo.
|
|||
08-10-2016, 21:49
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-10-2016 08:00 przez voodoo.)
Post: #71
|
|||
|
|||
NETGEAR AirCard 810S (*AC810S) z PLAY (4G LTE ULTRA) - pierwsze wrażenie;
Router odebrany wymiana na nowy .
Testy z dziś: Do małego kompa dorzuciłem te wifi z Ali z dwoma antenkami. Pomiary robione w tych samych odległościach co wcześniej. Co do LTE to pomiary postaram się zrobić wieczorem.Na razie za bardzo przy weekendzie siec obciążona Nie miałem problemów dziś z odpaleniem Play,RBM i Aero2. Wie ktoś jak się ustawia ten router do Plusa? Próbowałem Apn : Plus ewentualnie Internet i nic. Chciałem porobić testy na simie z 50 GB za rejestracje sima. Jednak nie wiem niby sim działa .W telefonie mogę dzwonić z tej opcji wydzwonienia 500 zł.Paczkę 50 GB też uruchomiłem . Jednak po włożeniu do routera i wpisaniu standardowych Apn nic się nie dzieje.Dalej jest czerwony X . Po przeskanowaniu ręcznie niby widzi Plusa. Więc coś nie tak z APN.Chociaż czy Playa czy Aero2 przy włożeniu karty nawet bez wpisania APN.W miejscu gdzie mam X w Plusie tak mi się zdaję że były nazwy sieci i tak .APN zły czy sim nowy przestał działać akurat na LTE? Obecnie tyle: Też wcześniej z ponad 100 łatwo było osiągnąć. Jednak może późnym wieczorem coś się zmieni Z teraz |
|||
09-10-2016, 10:04
Post: #72
|
|||
|
|||
NETGEAR AirCard 810S (*AC810S) z PLAY (4G LTE ULTRA) - pierwsze wrażenie;
Oprócz zmiany języka ,chyba w normalnym sofcie nie da się zmienić regionu geograficznego.Ewentualnie jakie język wybrać by na 5 Ghz mieć aktywny kanał149,153,157 lub 161.
|
|||
09-10-2016, 12:30
Post: #73
|
|||
|
|||
NETGEAR AirCard 810S (*AC810S) z PLAY (4G LTE ULTRA) - pierwsze wrażenie;
jako rejon wybierz PL lub EU te ustawienia nie służą do kombinowania - powinno się je ustawiać w zgodności z rzeczywistą lokalizacją pracy sprzętu
to są kanały o zmniejszonej dopuszczalnej mocy, więc i tak można sobie odpuścić bo dla zasięgu mają marginalne znaczenie, a jeśli urządzenie nie chce pracować na tych kanałach tzn. nie obsługuje wymaganego trybu radia do pracy na nich Statystyki Folding@home |
|||
09-10-2016, 13:12
Post: #74
|
|||
|
|||
NETGEAR AirCard 810S (*AC810S) z PLAY (4G LTE ULTRA) - pierwsze wrażenie;
O to mi chodziło: http://eko.one.pl/forum/viewtopic.php?id=9324 Nie wiem czy blokadę regionalną ma Netgear.Ewentualnie czy OpenWrt odblokuję inne kanały |
|||
09-10-2016, 15:06
Post: #75
|
|||
|
|||
NETGEAR AirCard 810S (*AC810S) z PLAY (4G LTE ULTRA) - pierwsze wrażenie;
coś masz ubogo w tym telefonie - brakuje kanałów 100-140, które są dostępne w PL bez żadnych obostrzeń (może to w smartfonie powinieneś zmienić region?)
Statystyki Folding@home |
|||
10-10-2016, 09:08
Post: #76
|
|||
|
|||
NETGEAR AirCard 810S (*AC810S) z PLAY (4G LTE ULTRA) - pierwsze wrażenie;
To nie były częstotliwości jakie komórka obsługuję tylko jakie ma do wyboru z routera. Po prostu po aktualizacji tego programu nagle wskazało kanały powyżej 100 że są lepsze niż obecne. Jednak i tak z routera tylko max 4 mam do wyboru a kończy się na tym 48 czy tam 49 kanale.
|
|||
10-10-2016, 12:30
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-10-2016 12:31 przez voodoo.)
Post: #77
|
|||
|
|||
NETGEAR AirCard 810S (*AC810S) z PLAY (4G LTE ULTRA) - pierwsze wrażenie;
Pierwszy raz góra sprzęt z Playa nie z wolnego rynku
Tylko z Play router posiada PL język .Natomiast wersje z Komputronika i zwykłych sprzedawców z wolnego rynku .Czyli za większą kasę nie mają nakładki PL ani aktualizacji. Więc brakuje w nich paru funkcji Na pewno przekierowania portów i chyba LTE+ :DDD Brawo PLAY |
|||
10-10-2016, 16:32
Post: #78
|
|||
|
|||
NETGEAR AirCard 810S (*AC810S) z PLAY (4G LTE ULTRA) - pierwsze wrażenie;
voodoo napisał(a):To nie były częstotliwości jakie komórka obsługuję tylko jakie ma do wyboru z routera.naprawdę? przecież żaden router nie rozgłasza jakie ma jeszcze inne częstotliwości do wyboru Statystyki Folding@home |
|||
11-10-2016, 00:35
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-10-2016 00:36 przez voodoo.)
Post: #79
|
|||
|
|||
NETGEAR AirCard 810S (*AC810S) z PLAY (4G LTE ULTRA) - pierwsze wrażenie;
To co wstawiłem pochodzi z apki na androida wifi analyzer.Chyba fantazja autora z tymi częstotliwościami przed aktualizacja programu nie było lepszego kanału niż 49
|
|||
11-10-2016, 01:46
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-10-2016 01:55 przez voodoo.)
Post: #80
|
|||
|
|||
NETGEAR AirCard 810S (*AC810S) z PLAY (4G LTE ULTRA) - pierwsze wrażenie; | |||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Huawei e5573 z Play rozłącza net na kompie | 90tomash | 26 | 17 331 |
14-01-2019 14:06 Ostatni post: szopen |
|
TP-Link TL-MR3420 v2 i E3372h-153 hlink z Play | mshmaster | 1 | 2 148 |
15-11-2018 14:24 Ostatni post: szopen |
|
4G LTE ULTRA / LTE-Advanced / LTE-A - mini zestawienie HW (@03.06.2016r.) | bakahk | 6 | 17 734 |
04-08-2018 22:49 Ostatni post: Arathefu |
|
Router z agregacją pasm pod PLAY | kaliope | 3 | 4 639 |
08-04-2018 22:45 Ostatni post: jakubd |
|
Jaki router LTE pod modem Huawei E3372h-153 HiLink (z Play)? | chesuli | 16 | 13 408 |
13-02-2018 00:15 Ostatni post: szmyrgar |