Szybkie szukanie |
Łączy i zaraz zrywa połączenie - proszę o pomoc
|
13-10-2014, 09:57
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-10-2014 10:57 przez K4r0lSz.)
Post: #1
|
|||
|
|||
Łączy i zaraz zrywa połączenie - proszę o pomoc
Przedstawiam następujący problem, który pojawił się wczoraj.
1) Do laptopa (Windows 8) podpięty modem E3131 (nowy z Play, działał bez problemów do wczoraj) z aktywną kartą Aero2.Dioda miga na niebiesko odpalam aplikację Play i się łączy z netem. Po kilkudziesięciu sekundach zaczyna gubić pakiety i w konsekwencji zrywa połączenie –dioda zaczyna migać na zielono i pojawia się informacja „Błąd lub brak karty Sim/USIM” Do tego samego laptopa podpięty modem E3272s-153 (Nowy, Plus HiLink) wraz z w/w kartą i ta sama sytuacja. 2) Powyższe modemy i powyższa karta sprawdzona na dwóch komputerach stacjonarnych położonych w różnych miejscach i sytuacja taka sama. 3) W/w karta włożona do Asusa Transformer T101 G (Android) i Internet na aero2 działa i nie zrywa połączenia! Sprawdziłem jeszcze modem E3131 na Top net info, skonfigurowałem pod aero2 i to samo. Z modemem E3272s-153 w ogóle nie da się połączyć komunikacją AT (nieprawidłowa nazwa portu ?) Zgłupiałem do reszty. O co chodzi? Proszę o wskazówki. |
|||
13-10-2014, 10:12
Post: #2
|
|||
|
|||
Łączy i zaraz zrywa połączenie - proszę o pomoc
Twoja karta SIM uległa uszkodzeniu. Większość kart Aero2, które uległy awarii i z którymi miałem do czynienia (to jednak dość rzadkie zjawisko) padały właśnie w ten sposób. Możliwości masz dwie:
1. Doraźnie: opracować metodę dociśnięcia SIMa do styków (np. 2-3 warstwy plastra na górnej powierzchni SIMa) 2. Definitywnie: odesłać (zgodnie z procedurami) do Aero2 i wyślą ci nową kartę, bo to ich wina. |
|||
1 użytkownik podziękował użytkownikowi jakubd za tę wiadomość: skunk (2014-10-13) |
13-10-2014, 10:47
Post: #3
|
|||
|
|||
RE: Łączy i zaraz zrywa połączenie - proszę o pomoc
Metoda doraźna zadziałała.
Dzięki wielkie. Pozdrawiam |
|||
13-10-2014, 14:19
Post: #4
|
|||
|
|||
Odp: RE: Łączy i zaraz zrywa połączenie - proszę o pomoc
(13-10-2014 10:12)jakubd napisał(a): 1. Doraźnie: opracować metodę dociśnięcia SIMa do styków (np. 2-3 warstwy plastra na górnej powierzchni SIMa)Metoda ala McGyver Cytat:2. Definitywnie: odesłać (zgodnie z procedurami) do Aero2 i wyślą ci nową kartę, bo to ich wina. Takie małe przypomnienie jak karta jest uszkodzona i wysyła się do reklamacji trzeba dołączyć znaczki na polecony do koperty z kartą. Jeśli po sprawdzeniu wyjdzie ze to karta jest wadliwa znaczki wrócą w kopercie bo to ich wina 從我的 用 Galaxy Note II LTE 發送 |
|||
13-10-2014, 18:23
Post: #5
|
|||
|
|||
Łączy i zaraz zrywa połączenie - proszę o pomoc
Ja bym w takiej sytuacji, mając pewność awarii karty, tych znaczków nie dołączał.
|
|||
13-10-2014, 21:13
Post: #6
|
|||
|
|||
Odp: Łączy i zaraz zrywa połączenie - proszę o pomoc
http://aero2.pl/Bezplatny-Internet/Dla-u...enie-karty
Cytat:Dodatkowo należy dołączyć zwrotną zaadresowaną do siebie kopertę opatrzoną znaczkami pocztowymi o wartości odpowiadającej wartości przesyłki poleconej wraz z potwierdzeniem odbioru (w obecnej dacie 7 PLN) 從我的 用 Galaxy Note II LTE 發送 |
|||
13-10-2014, 21:53
Post: #7
|
|||
|
|||
Łączy i zaraz zrywa połączenie - proszę o pomoc
Wiele osób przesłało kartę bez tych znaczków - w najgorszym razie przelejesz im te 7 PLN, jak stwierdzą, że karta OK i trzeba odesłać.
|
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Windows 10 (po aktualizacji) MP nie łączy się z modemem [Huawei E173eu] | majka420 | 19 | 20 860 |
16-06-2017 13:29 Ostatni post: Ekonomista |
|
Modem nie łączy z aero2, lampka miga. | riraku | 3 | 5 664 |
08-07-2016 22:24 Ostatni post: szopen |
|
Połaczenie z internetem jest, ale nie wyświetlają się strony | izapol | 29 | 20 461 |
08-09-2015 23:29 Ostatni post: szopen |
|
Połączenie zanika | bosze | 7 | 6 975 |
08-06-2014 22:20 Ostatni post: bosze |
|
Brak możliwości wysyłania danych i niestabilne połączenie. | dominicys | 3 | 5 286 |
07-06-2014 16:21 Ostatni post: spag |