[-]
Szybkie szukanie


Baner sklepu jdtech.pl
Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Chat z doradcą Orange - korzystaliście z tego kiedyś?
06-02-2019, 21:27 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-02-2019 21:28 przez szopen.)
Post: #1
Chat z doradcą Orange - korzystaliście z tego kiedyś?
Przy okazji wprowadzenia przedłużenia bonusów internetowych (które zasadniczo można aktywować przez USSD, ale zamarzyło mi się też odpalić to zdalnie skoro jest ponoć taka możliwość, za pomocą serwisu "Mój orange", bo w aplikacji o tej samej nazwie nie ma odpowiedniej opcji…) no i odkryłem dzisiaj, że mam "stary mój orange" (właściwie to "stary nowy mój orange", bo przez ostatnie dziesięciolecia już przeszedłem co najmniej jedną migrację ze "starego mój orange"), więc postanowiłem przekształcić konto w "nowe mój orange" co wcale nie było oczywiste, no ale są jakieś oficjalne poradniki na stronie operatora - to wymaga podania numeru telefonu i PESELu, no ale "świetny" system oczywiście nie działa, mieli, mieli i… nieokreślony błąd - sugerują kontakt na czacie (być może problem wynika z faktu, że do konta mam podpięte 2 numery, a nie jeden?), ale przez 2 godziny prób połączenia z różnych przeglądarek i systemów połączenia z czatem nie uzyskałem…

Można jedynie przeczytać "Nasz serwis jest chwilowo niedostępny. Przepraszamy, spróbuj ponownie później." po dłuższej chwili "mielenia".

A Wy - próbowaliście kiedyś korzystać z tego szitu?

Statystyki Folding@home
[Obrazek: sigimage.php?un=szopen&t=247478]
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
06-02-2019, 22:27 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-02-2019 22:50 przez Ekonomista.)
Post: #2
RE: Chat z doradcą Orange - korzystaliście z tego kiedyś?
Specjalnie dla Ciebie wypróbowałem. Z 2 minuty mieliła odpowiedź w samym okienku, potem jakoś to poszło.    

Z tym, że też chciało rejestracji w nowej wersji strony, to kliknąłem, "zarejestruj przy kolejnej wizycie", czy jakoś takoś.

PS. Próbowałem jeszcze raz i takie info:
"Witamy. Doradcy obslugujacy czat dostepni sa w godzinach 7:00 - 21:30 od poniedzialku do piatku. Zapraszamy"
Zatem dziś już nie podziałasz.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
07-02-2019, 03:11
Post: #3
Chat z doradcą Orange - korzystaliście z tego kiedyś?
Nie wiem co za pytanie zadałeś, ale raz po jednej z prób zamiast na czat trafiłem na bota Big Grin jakkolwiek nie dało się prowadzić rozmowy, a i tak po 21:00 przestałem próbować (bo nie wiem czy z tym zagadnieniem by się ogarnęli w pół godzinki…)

Statystyki Folding@home
[Obrazek: sigimage.php?un=szopen&t=247478]
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
07-02-2019, 13:33
Post: #4
Chat z doradcą Orange - korzystaliście z tego kiedyś?
szopen napisał(a):Nie wiem co za pytanie zadałeś, ale raz po jednej z prób zamiast na czat trafiłem na bota

Jeżeli to był bot to nie przystający do obecnych, bo pytanie nie było z najprostszych, a odpowiedź była precyzyjna. Podane też było imię i nazwisko rozmówcy. Zapis rozmowy mam w PDF'ie.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
07-02-2019, 18:16
Post: #5
Chat z doradcą Orange - korzystaliście z tego kiedyś?
Dzisiaj po kolejnych kilkunastu próbach się udało, muszę powiedzieć obsługa profeska, ale… nie dałem rady podziękować konsultantce za rozwiązanie problemu, bo okno czata się wcześniej zamknęło zamykając mi kartę w przeglądarce (czyli bug buga pogania Tongue)

Muszę powiedzieć, że przeglądarkowe "nowe nowe Mój Orange" działa znacznie lepiej niż "stare nowe Mój Orange" Tongue i w końcu mogę obsługiwać numer który leży sobie kilkaset km ode mnie,
a buga zbyt krótkiego okresu ważności połączeń wychodzących przy wykupieniu przedłużenia bonusowych pakietów danych rozwiązuje włączenie KWR (gdy miałem starą wersję serwisu nie działało to poprawnie!).

Statystyki Folding@home
[Obrazek: sigimage.php?un=szopen&t=247478]
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
07-02-2019, 18:25
Post: #6
Chat z doradcą Orange - korzystaliście z tego kiedyś?
szopen napisał(a):włączenie KWR (gdy miałem starą wersję serwisu nie działało to poprawnie!).

No właśnie w aplikacji miałem z tym problem.


OFFTOPIC: Czy Orange wymienia za darmo kartę w miejsce utraconej? Taryfa OFnK.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
07-02-2019, 20:28 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-02-2019 20:38 przez szopen.)
Post: #7
Chat z doradcą Orange - korzystaliście z tego kiedyś?
Nie mam bladego pojęcia, mam tam numer jakieś 20 lat i kiedyś (10-15 lat temu) płaciłem w takiej sytuacji (zgubiona, tj. skradziona, ale nie chciało mi się za tym biegać, bo telefon nie był wiele wart, a wykrywalność jest i tak zerowa) bodajże 25zł (albo nawet 50zł? ale to były inne czasy).


Nieco OFF TOPIC do OFF TOPICa Tongue bo niżej nie chodzi o zgubioną/skradzioną.

Jakiś czas temu (bo ja wiem kiedy? 1-3 lata temu) wymieniałam kartę SIM i to 2x pod rząd i za każdym razem było free
- za pierwszym razem było za free, bo przyczyną było niedziałające LTE ("wina Orange", bo niby powinno działać, ale karta była starego typu, póki używałem telefon tylko 3G to mi to nie przeszkadzało, a nie zmieniam głównego telefonu co 5 minut Big Grin) i dostałem kartę SIM z obsługą LTE, ale z niewyłączalnym PINem
więc poszedłem jakiś czas później (jak zaczęło mnie to wkurzać, bo czasem używam harmonogramu wyłączeń telefonu) i reklamowałem niewyłączalny PIN
- za drugim razem też było free (ale znowu wina była po stronie Orange, bo sprzedawca nie uprzedził mnie o niewyłączalnym PINie, a jedyną metodą naprawy problemu była wymiana SIM)

Statystyki Folding@home
[Obrazek: sigimage.php?un=szopen&t=247478]
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
07-02-2019, 20:52
Post: #8
Chat z doradcą Orange - korzystaliście z tego kiedyś?
mam kilka kont na mój orange, skutkuje to tym:
- część w starym
- część w nowym
- kiedyś były spięte w jedno
- teraz nie są, ale nie wiem które są i czy są w ogóle
- w części da się zgłosić reklamację
- w części się nie da
- problemy z logowaniem, kilka różnych loginów (te same, z dopiskiem 2,3), nie wiem którego numeru dotyczą
- przypominanie hasła zazwyczaj nie działa

dramat, jak mam się tam logować to już mu się nie dobrze robi
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
07-02-2019, 21:33
Post: #9
Chat z doradcą Orange - korzystaliście z tego kiedyś?
No nie do końca jest wesoło - "nowe MO" to TYLKO obsługa przez www Tongue a apka za to loguje się TYLKO po staremu więc też jest szoł, ale wszędzie sobie poustawiałem to samo hasło, a do poszczególnych numerów "po staremu" można się logować z użyciem właśnie numeru telefonu.

Mimo wszystko jestem zadowolony, bo "stare MO" ma kilka opcji mniej, a niektóre po prostu nie działają prawidłowo.
No to kolejne uzupełnienie - smartfonowe aplikacje korzystają z API "starego MO", więc w aplikacjach nadal widać bugi, które występowały w "starym MO", a w "nowym MO" są już załatane (jako przykład niech posłuży ważność na rozmowy przychodzące) - to akurat przetestowałem na androidowej wersji MO, a konkretniej na jej aktualnej na dziś wersji 4.7.1

Ciekawe kiedy "nowe MO" będzie na tyle stabilne, aby operator zmigrował odgórnie wszystkich na nową platformę (sądząc po tym co przeszedłem parę dni temu, są w głębokim lesie…)

Statystyki Folding@home
[Obrazek: sigimage.php?un=szopen&t=247478]
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
09-02-2019, 01:17 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-02-2019 01:18 przez szopen.)
Post: #10
Chat z doradcą Orange - korzystaliście z tego kiedyś?
Jeszcze jeden dopisek - po wielu próbach migracji ze "starego MO" do "nowego MO" zostało mi "stadko" niezamkniętych zleceń (załącznik), a nie mam zdrowia na kolejną walkę z czatem (ale chyba będę musiał to zrobić, bo jednak nie wszystko działa).


Załączone pliki Miniatury
   

Statystyki Folding@home
[Obrazek: sigimage.php?un=szopen&t=247478]
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
11-02-2019, 13:26
Post: #11
Chat z doradcą Orange - korzystaliście z tego kiedyś?
A jest jeszcze darmowy RWK (Co był za sms zdaje się po 93-ech dniach od aktywacji)?
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
11-02-2019, 14:40
Post: #12
Chat z doradcą Orange - korzystaliście z tego kiedyś?
Tydzień temu jeszcze był, ale on przedłuża tylko ważność środków podstawowych i co najwyżej do roku od aktywacji (i nieco więcej na przychodzące), aby był darmowy, numer musi mieć 93dni stażu.

Aktywacja przez SMS na 8002 o treści:
START

Inna metoda to aktywacja z "nowego MO" - to jedyna metoda poza SMS, która działa, bo:
- Aktywacja ze "starego MO" nie działa prawidłowo (po prostu nie działa, może tylko za 1 razem?)
- Aktywacja z apki MO nie działa prawidłowo (po prostu nie działa, a może tylko za 1 razem?)

Statystyki Folding@home
[Obrazek: sigimage.php?un=szopen&t=247478]
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Orange systematycznie likwiduje wszelkie oferty bonusowe w prepaid szopen 1 4 633 29-07-2020 15:16
Ostatni post: jakubd
  Orange internet domowy 4G Lector 1 5 388 06-04-2020 20:07
Ostatni post: grzech1991
  Orange Free na Kartę (OFnK) to_ja 148 379 962 24-07-2018 16:14
Ostatni post: szopen
  Problemy z nowo zarejestrowanym starterem Orange Free Unix-like 15 24 904 29-09-2017 21:34
Ostatni post: jakubd
  RWK w Orange (KWR, Konto Ważne Rok) NIE DZIAŁA od kilku dni szopen 25 25 082 11-09-2017 09:28
Ostatni post: jakubd