Forum bloga technologicznego JDtech.pl i użytkowników bezpłatnego dostępu do internetu Aero2

Pełna wersja: Chat z doradcą Orange - korzystaliście z tego kiedyś?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Przy okazji wprowadzenia przedłużenia bonusów internetowych (które zasadniczo można aktywować przez USSD, ale zamarzyło mi się też odpalić to zdalnie skoro jest ponoć taka możliwość, za pomocą serwisu "Mój orange", bo w aplikacji o tej samej nazwie nie ma odpowiedniej opcji…) no i odkryłem dzisiaj, że mam "stary mój orange" (właściwie to "stary nowy mój orange", bo przez ostatnie dziesięciolecia już przeszedłem co najmniej jedną migrację ze "starego mój orange"), więc postanowiłem przekształcić konto w "nowe mój orange" co wcale nie było oczywiste, no ale są jakieś oficjalne poradniki na stronie operatora - to wymaga podania numeru telefonu i PESELu, no ale "świetny" system oczywiście nie działa, mieli, mieli i… nieokreślony błąd - sugerują kontakt na czacie (być może problem wynika z faktu, że do konta mam podpięte 2 numery, a nie jeden?), ale przez 2 godziny prób połączenia z różnych przeglądarek i systemów połączenia z czatem nie uzyskałem…

Można jedynie przeczytać "Nasz serwis jest chwilowo niedostępny. Przepraszamy, spróbuj ponownie później." po dłuższej chwili "mielenia".

A Wy - próbowaliście kiedyś korzystać z tego szitu?
Specjalnie dla Ciebie wypróbowałem. Z 2 minuty mieliła odpowiedź w samym okienku, potem jakoś to poszło.[attachment=2985]

Z tym, że też chciało rejestracji w nowej wersji strony, to kliknąłem, "zarejestruj przy kolejnej wizycie", czy jakoś takoś.

PS. Próbowałem jeszcze raz i takie info:
"Witamy. Doradcy obslugujacy czat dostepni sa w godzinach 7:00 - 21:30 od poniedzialku do piatku. Zapraszamy"
Zatem dziś już nie podziałasz.
Nie wiem co za pytanie zadałeś, ale raz po jednej z prób zamiast na czat trafiłem na bota Big Grin jakkolwiek nie dało się prowadzić rozmowy, a i tak po 21:00 przestałem próbować (bo nie wiem czy z tym zagadnieniem by się ogarnęli w pół godzinki…)
szopen napisał(a):Nie wiem co za pytanie zadałeś, ale raz po jednej z prób zamiast na czat trafiłem na bota

Jeżeli to był bot to nie przystający do obecnych, bo pytanie nie było z najprostszych, a odpowiedź była precyzyjna. Podane też było imię i nazwisko rozmówcy. Zapis rozmowy mam w PDF'ie.
Dzisiaj po kolejnych kilkunastu próbach się udało, muszę powiedzieć obsługa profeska, ale… nie dałem rady podziękować konsultantce za rozwiązanie problemu, bo okno czata się wcześniej zamknęło zamykając mi kartę w przeglądarce (czyli bug buga pogania Tongue)

Muszę powiedzieć, że przeglądarkowe "nowe nowe Mój Orange" działa znacznie lepiej niż "stare nowe Mój Orange" Tongue i w końcu mogę obsługiwać numer który leży sobie kilkaset km ode mnie,
a buga zbyt krótkiego okresu ważności połączeń wychodzących przy wykupieniu przedłużenia bonusowych pakietów danych rozwiązuje włączenie KWR (gdy miałem starą wersję serwisu nie działało to poprawnie!).
szopen napisał(a):włączenie KWR (gdy miałem starą wersję serwisu nie działało to poprawnie!).

No właśnie w aplikacji miałem z tym problem.


OFFTOPIC: Czy Orange wymienia za darmo kartę w miejsce utraconej? Taryfa OFnK.
Nie mam bladego pojęcia, mam tam numer jakieś 20 lat i kiedyś (10-15 lat temu) płaciłem w takiej sytuacji (zgubiona, tj. skradziona, ale nie chciało mi się za tym biegać, bo telefon nie był wiele wart, a wykrywalność jest i tak zerowa) bodajże 25zł (albo nawet 50zł? ale to były inne czasy).


Nieco OFF TOPIC do OFF TOPICa Tongue bo niżej nie chodzi o zgubioną/skradzioną.

Jakiś czas temu (bo ja wiem kiedy? 1-3 lata temu) wymieniałam kartę SIM i to 2x pod rząd i za każdym razem było free
- za pierwszym razem było za free, bo przyczyną było niedziałające LTE ("wina Orange", bo niby powinno działać, ale karta była starego typu, póki używałem telefon tylko 3G to mi to nie przeszkadzało, a nie zmieniam głównego telefonu co 5 minut Big Grin) i dostałem kartę SIM z obsługą LTE, ale z niewyłączalnym PINem
więc poszedłem jakiś czas później (jak zaczęło mnie to wkurzać, bo czasem używam harmonogramu wyłączeń telefonu) i reklamowałem niewyłączalny PIN
- za drugim razem też było free (ale znowu wina była po stronie Orange, bo sprzedawca nie uprzedził mnie o niewyłączalnym PINie, a jedyną metodą naprawy problemu była wymiana SIM)
mam kilka kont na mój orange, skutkuje to tym:
- część w starym
- część w nowym
- kiedyś były spięte w jedno
- teraz nie są, ale nie wiem które są i czy są w ogóle
- w części da się zgłosić reklamację
- w części się nie da
- problemy z logowaniem, kilka różnych loginów (te same, z dopiskiem 2,3), nie wiem którego numeru dotyczą
- przypominanie hasła zazwyczaj nie działa

dramat, jak mam się tam logować to już mu się nie dobrze robi
No nie do końca jest wesoło - "nowe MO" to TYLKO obsługa przez www Tongue a apka za to loguje się TYLKO po staremu więc też jest szoł, ale wszędzie sobie poustawiałem to samo hasło, a do poszczególnych numerów "po staremu" można się logować z użyciem właśnie numeru telefonu.

Mimo wszystko jestem zadowolony, bo "stare MO" ma kilka opcji mniej, a niektóre po prostu nie działają prawidłowo.
No to kolejne uzupełnienie - smartfonowe aplikacje korzystają z API "starego MO", więc w aplikacjach nadal widać bugi, które występowały w "starym MO", a w "nowym MO" są już załatane (jako przykład niech posłuży ważność na rozmowy przychodzące) - to akurat przetestowałem na androidowej wersji MO, a konkretniej na jej aktualnej na dziś wersji 4.7.1

Ciekawe kiedy "nowe MO" będzie na tyle stabilne, aby operator zmigrował odgórnie wszystkich na nową platformę (sądząc po tym co przeszedłem parę dni temu, są w głębokim lesie…)
Jeszcze jeden dopisek - po wielu próbach migracji ze "starego MO" do "nowego MO" zostało mi "stadko" niezamkniętych zleceń (załącznik), a nie mam zdrowia na kolejną walkę z czatem (ale chyba będę musiał to zrobić, bo jednak nie wszystko działa).
A jest jeszcze darmowy RWK (Co był za sms zdaje się po 93-ech dniach od aktywacji)?
Tydzień temu jeszcze był, ale on przedłuża tylko ważność środków podstawowych i co najwyżej do roku od aktywacji (i nieco więcej na przychodzące), aby był darmowy, numer musi mieć 93dni stażu.

Aktywacja przez SMS na 8002 o treści:
START

Inna metoda to aktywacja z "nowego MO" - to jedyna metoda poza SMS, która działa, bo:
- Aktywacja ze "starego MO" nie działa prawidłowo (po prostu nie działa, może tylko za 1 razem?)
- Aktywacja z apki MO nie działa prawidłowo (po prostu nie działa, a może tylko za 1 razem?)
Przekierowanie