Szybkie szukanie |
Błąd przy logowaniu do Mobile Doctor
|
02-11-2018, 23:06
Post: #1
|
|||
|
|||
Błąd przy logowaniu do Mobile Doctor
Witam.
Posiadam w pracy router Huawei B310s-22. Czasami sygnał rwie się. Zainstalowałem Mobile Doctor z tej strony: https://consumer.huawei.com/eg-en/suppor...ome/b310s/ Jednak ktoś przy logowaniu trzy razy pomylił się i teraz mam komunikat: You have a maximum of three attempts Minęły już 48 godziny, a nadal zalogowanie nie jest możliwe. Nie resetuje tego licznika błędnych logowań. Tej opcji 5 minut u mnie nie ma (pkt 12) : https://uniportal.huawei.com/uniportal/h...html#FAQ12 |
|||
03-11-2018, 00:30
Post: #2
|
|||
|
|||
Błąd przy logowaniu do Mobile Doctor
Nie napisałeś (albo nie zauważyłem o tej porze późnej już) z jakiego operatora pochodzi ten router.
Ale masz jeszcze dwie możliwości: 1. Zwykły reset routera nie pomaga? 2. Po zalogowaniu przez WWW (tutaj jak rozumiem działa) w skrajnym przypadku możesz po prostu (po zrobieniu kopii konfiguracji) zrobić reset do ustawień fabrycznych. Oczywiście zakładam, że problem po stronie routera, a nie aplikacji. Nie mam tego modelu, więc nic nie potwierdzę ani nie zaprzeczę. |
|||
03-11-2018, 00:42
Post: #3
|
|||
|
|||
Błąd przy logowaniu do Mobile Doctor
Operator to Play.
1. Nie robiłem jeszcze resetu. 2. Do czego się zalogować? Routera? |
|||
03-11-2018, 01:15
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-11-2018 01:32 przez szopen.)
Post: #4
|
|||
|
|||
Błąd przy logowaniu do Mobile Doctor
1) Mobile Doctor v2 wspiera:
E3256s, E3276s, E5220, E5776s, E5756, E8278, ET5321, E5372S-32, E5375, ET5321s, EC5321, E5170s-22, E5151, 102HW, E3131Cs, E3251, and E3331 więc podejrzewam, że w przypadku B310 jest bezużyteczny, a więc jego podlinkowanie na stronie poświęconej B310 jest zapewne równie bezzasadne jak podlinkowane tam EMUI czy HiSuite… 2) Echelon napisał(a):Jednak ktoś przy logowaniu trzy razy pomylił się i teraz mam komunikat:w tym miejscu piszesz o logowaniu do routera 3) a w tym o logowaniu do konta Huawei (do ich portalu) Echelon napisał(a):Tej opcji 5 minut u mnie nie ma (pkt 12) :więc to o czym piszesz nie może się udać jeśli nie możesz się zalogować do webUI routera w/g jego instrukcji (tj. dla większości stacjonarnych routerów korzystając z danych umieszczonych na tabliczce znamionowej, a dla modeli które przy 1 uruchomieniu wymagają zmiany fabrycznego hasła, podając to hasło), to musisz zresetować router do ustawień fabrycznych "To reset the Huawei B310 to its default settings, you have to do the following steps: - Switch on router. - For at least 3 seconds, press the RESET button. - Restart of the device is automatically executed. - Default settings have been restored." PS jeśli dostęp do webUI routera działa prawidłowo, to nie musisz go resetować z niektórymi routerami LTE od Huawei działa LTEwatch-H (program jest w 3 językach - niemieckim, angielskim i fińskim do wyboru w ustawieniach) nie mogę obiecać, że zadziała z wymienionym, ale spróbować nie zaszkodzi http://www.lte-anbieter.info/ltewatch/huawei.php aby z niego skorzystać trzeba w ustawieniach podać poprawny adres LAN routera (przeważnie 192.168.8.1 lub 192.168.1.1) oraz dane potrzebne do zalogowania w jego webUI (on korzysta z hilink-api) czyli zapewne użytkownik admin, a hasło takie jak sobie ustawiłeś Statystyki Folding@home |
|||
03-11-2018, 10:10
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-11-2018 13:17 przez szopen.)
Post: #5
|
|||
|
|||
Błąd przy logowaniu do Mobile Doctor
1. Mógłbyś podać link do tej specyfikacji?
2. Logowanie do Doctora, zrzut ekranu (zainstalowałem teraz w domu, bez routera, zrób trzy nieudane próby to zobaczysz), ale tak samo w pracy wygląda https://zapodaj.net/9578e49619f66.png.html 3. Tam szukałem odpowiedzi. Ale FAQ nie jest aktualny, bo u mnie nie ma opcji czekaj 5 minut Na Huawei zmieniłem login i hasło z domyślnych, bo myślałem, że licznik nieudanych prób wyzeruje się. |
|||
03-11-2018, 13:15
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-11-2018 23:32 przez szopen.)
Post: #6
|
|||
|
|||
Błąd przy logowaniu do Mobile Doctor
1. masz to lokalnie w katalogu programu w pdfie będącym instrukcją mobile doctor'a
2a. screenshoty (czy dowolną grafikę) wrzucamy do załączników, a nie na zewnętrzne hostingi 2b. tak wiem, że mobile doctor woła o hasło do webUI, ale to nie działa prawidłowo z routerami i hilinkami, których on NIE obsługuje i nawet podanie w takim wypadku prawidłowego loginu i hasła nic nie daje 2c. nie "przewalam tego sprzętu na tony", ale na podstawie nielicznych doświadczeń podejrzewam, że routery nie współpracujące z MD2.0 prawdopodobnie za to działają poprawnie z LTEwatch-H 3. FAQ jest może nie jest aktualny, ale przede wszystkim nie dotyczy tego co robisz (tam chodzi o zupełnie inne hasła i do zupełnie czegoś innego), może od razu powinienem to napisać - na stronie Huawei jest nieziemski burdel 4. nawet nie wiedziałem, że można zmienić login do webUI (jestem przekonany, że to zawsze admin) konto Huawei nie jest powiązane z webUI routera Statystyki Folding@home |
|||
03-11-2018, 15:27
Post: #7
|
|||
|
|||
Błąd przy logowaniu do Mobile Doctor
Dzięki.
|
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Przy próbie pobrania łatki SSH w Xiaomi router 3g wyskakuje powiadomienie | lolokm | 44 | 50 627 |
14-03-2019 22:42 Ostatni post: lolokm |
|
Router do nju mobile | 90tomash | 2 | 3 058 |
15-03-2017 00:57 Ostatni post: jakubd |
|
Zestaw do Nju Mobile | 90tomash | 9 | 4 692 |
12-02-2017 03:29 Ostatni post: jakubd |
|
Huawei D100 (router USB dla 3G, T-mobile) + Huawei E3372 [zestaw działa OK] | Steaven | 6 | 5 507 |
05-11-2016 13:51 Ostatni post: szopen |
|
Modem do internetu mobilnego Aero2 / Nju mobile | damianosr3 | 26 | 15 714 |
13-09-2016 22:41 Ostatni post: damianosr3 |