[-]
Szybkie szukanie


Baner sklepu jdtech.pl
Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nie łączy lub wyrzuca z sieci - problem z kartą SIM
31-12-2012, 17:35 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 31-12-2012 20:04 przez jakubd.)
Post: #7
RE: Nie łączy lub wyrzuca z sieci - problem z kartą SIM
Ostatni post.
Zdecydowałem się na wydanie duplikatu karty. Pal sześc depozyt. Biorąc pod uwagę dodatkowe koszty (koperta zwrotna ze znaczkami za 7zł) Czas biegania na pocztę. Czas jaki sobie rezerwują na sprawdzenie 7dni oraz ostatnie zdanie w mailu od aero2 :-) domyślam się jaką odpowiedź bym uzyskał. Wolę wszystko załatwić wysyłając maila o duplikat z potwierdzeniem wpłaty nowego depozytu, 7zł za wysyłkę i Zamówienia Wydania Duplikatu
Ps wszystkie dokumenty trzeba wysłać na bok@aero2.pl więc zamówienie duplikatu które trzeba własnoręcznie podpisać trzeba zeskanować lub zrobić zdjęcie.

Poniżej treść maila od aero2 jakby kogoś interesowała kwestia Usterki karty SIM

Cytat:Witam,
Informujemy, że wszystkie wydane karty SIM są aktywne, Korzystający może sprawdzić kartę SIM Aero2 BDI:

- korespondencyjnie:

· Wyślij listem poleconym na adres Aero2 Sp. z o.o. ul. Lwowska 19 00-660 Warszawa z dopiskiem SPRAWDZENIE KARTY SIM, swoją kartę SIM Aero2 BDI wraz z wypełnionym formularzem zgłoszenia usterki z prośbą o sprawdzenie karty SIM oraz zwrotną zaadresowaną do siebie kopertę opatrzoną znaczkami pocztowymi o wartości odpowiadającej wartości przesyłki poleconej wraz z potwierdzeniem odbioru (w obecnej dacie 7 PLN) ,

· Jeżeli okaże się, że otrzymana Karta SIM jest uszkodzona lub zniszczona, które nastąpiło z przyczyn leżących po stronie Korzystającego wówczas Aero2 poinformujemy e-mailem i poprosimy o wpłacenie Depozytu za Duplikat karty SIM zgodnie z Regulaminem BDI.

· Jeśli okaże się, że karta SIM jest sprawna wówczas Karta BDI zostanie odesłana listem poleconym za potwierdzeniem odbioru w kopercie załączonej do korespondencji, w której Kartę BDI otrzymało Aero2, na adres na niej wskazany.

· Jeżeli w wyniku sprawdzenia okaże się, że karta SIM BDI jest uszkodzona z przyczyn leżących po stronie Aero2, wówczas wydana zostanie nowa kartę SIM i na koszt Aero2 wysłana listem poleconym wraz z potwierdzeniem odbioru do korzystającego na adres wskazany do korespondencji w formularzu rejestracyjnym wraz z kopertą i znaczkami pocztowymi o wartości odpowiadającej wartości przesyłki poleconej wraz z potwierdzeniem odbioru (w obecnej dacie 7 PLN).

· Aero2 dokonuje sprawdzenia sprawdzi kartę SIM BDI w ciągu 7 dni roboczych dni od jej otrzymania. Weryfikacji będą podlegały wyłącznie karty SIM zgłoszone zgodnie z powyższą procedurą oraz z załączonym wypełnionym formularzem wniosku o sprawdzenie karty SIM



Jednocześnie informujemy, że prawdopodobnie uszkodził Pan kartę SIM i należy wystąpić o duplikat, zgodnie z zasadami http://www.aero2.pl/faq.html#Answer11



Pozdrawiam,

BOK Aero2 Sp. z o.o.

Bezpłatny Dostęp do Internetu

A teraz ode mnie ;
Wszystkim użytkownikom BDI życzenia jak najlepszego działania, dobrego zasięgu, niskich pingów, działających kart sim usługi aero2 w nadchodzącym 2013r.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Nie łączy lub wyrzuca z sieci - problem z kartą SIM - gmwm - 31-12-2012 17:35

Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Czy karta SIM zostala deaktywowana po dluzszym okresie ? maliszep 16 18 913 08-09-2015 22:00
Ostatni post: jakubd
  Problem z kartą w telefonie brak karty w mifi ok spag 5 9 727 17-06-2014 17:19
Ostatni post: jakubd
  karty poza aero nie rejestrują się do sieci elek99 5 11 196 20-10-2013 13:52
Ostatni post: elek99
  Sprzedaż modemu z kartą Aero2 cabanmat 4 11 573 16-10-2013 11:56
Ostatni post: grzech1991
  Kaucja a zgubiona karta sirVir 3 6 066 30-06-2013 12:56
Ostatni post: jakubd



MyBB SQL Error

MyBB has experienced an internal SQL error and cannot continue.

SQL Error:
1017 - Can't find file: './c1jdtech_forum/threadviews.MYI' (errno: 2 "No such file or directory")
Query:
INSERT INTO threadviews (tid) VALUES('1378')