[-]
Szybkie szukanie


Baner sklepu jdtech.pl
Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nie łączy lub wyrzuca z sieci - problem z kartą SIM
29-12-2012, 17:19 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-12-2012 17:49 przez gmwm.)
Post: #4
RE: Nie łączy lub wyrzuca z sieci Chełmek.
Dziękuję Administratorom za zainteresowanie.

do jakubd - wysłałem już mailem na ich formularzu Zgłoszenie usterki (zgłoszenie dołączyłem w załączniku) z żądaniem potwierdzenia przeczytania. Na razie mamy weekend więc czekam. Wstrzymam się z wysyłką karty wraz z formularzem na ich odpowiedź. Gdzie w regulaminie czy innych pismach znalazłeś informację że trzeba wysłać kartę z formularzem do Warszawy bo tego nie widzę?

do szopen - dziękuje nie wiedziałem że taki program jak Mobile Doctor istnieje. Z kartą sim aero2 Mobile Doctor po diagnozie stwierdza dokładnie tak jak w twoim poradniku jest sytuacja dla "brak karty SIM lub brak kontaktu karty sim ze stykami czytnika" z rysunkiem modemu i karty w prawym okienku. Nie bardzo rozumiem jak program rozróżnia moją sytuacje z sytuacją opisaną w Twoim poradniku jako "karta SIM uszkodzona, zabrudzone styki karty SIM, karta SIM nieaktywna (u operatora)" ? -lewe okienko takie samo a w prawym informacja "unknown error". Przecież jak styki są zabrudzone lub sim jest uszkodzona to równie dobrze może wyświetlać komunikat dla sytuacji "brak karty SIM lub brak kontaktu karty sim ze stykami czytnika". A teraz najważniejsze z Kartą prepaid Play'a Mobile Doctor mówi "Wszystko jest OK" a po lewej stronie pięć zielonych ptaszków. Stawiam jednak na uszkodzenie karty

Uwagi dla potomnych. Tak jak pisze w obszernym poradniku Pana szopena w systemie musi być zainstalowany/ale nie uruchomiony Mobile Partner (można wyciągnąć z paczki z dashboardem Lesiolo lub z innych źródeł). Słyszałem że aplikacja Play Online to brandowany Mobile Partner jednak widocznie mocno przerobiony bo Mobile Doctor nie współpracuje z Play Online.
Karty sim nie można zmieniać na podłączonym modemie bo raport się nie zmienia. Odłączyć modem włożyć inną kartę do testów i podłączyć. Aplikacja Mobile Partner potrafi nawet po kliknięciu krzyżyka zamykającego być jeszcze uruchomiona chwilę w pamięci więc odczekajcie z 10s i dopiero uruchamiajcie Mobile Doctora.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Nie łączy lub wyrzuca z sieci Chełmek. - gmwm - 29-12-2012 17:19

Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Czy karta SIM zostala deaktywowana po dluzszym okresie ? maliszep 16 18 913 08-09-2015 22:00
Ostatni post: jakubd
  Problem z kartą w telefonie brak karty w mifi ok spag 5 9 727 17-06-2014 17:19
Ostatni post: jakubd
  karty poza aero nie rejestrują się do sieci elek99 5 11 196 20-10-2013 13:52
Ostatni post: elek99
  Sprzedaż modemu z kartą Aero2 cabanmat 4 11 573 16-10-2013 11:56
Ostatni post: grzech1991
  Kaucja a zgubiona karta sirVir 3 6 066 30-06-2013 12:56
Ostatni post: jakubd



MyBB SQL Error

MyBB has experienced an internal SQL error and cannot continue.

SQL Error:
1017 - Can't find file: './c1jdtech_forum/threadviews.MYI' (errno: 2 "No such file or directory")
Query:
INSERT INTO threadviews (tid) VALUES('1378')