[-]
Szybkie szukanie


Baner sklepu jdtech.pl
Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Skarga do UKE w sprawie pogorszenia jakości po 1.10.2012 i brak kontaktu z BOK.
22-11-2012, 20:38
Post: #18
RE: Skarga do UKE w sprawie pogorszenia jakości po 1.10.2012 i brak kontaktu z BOK.
Oczywiście interweniować można, ale od razu mówię, że na punkt 3 otrzymasz odpowiedź w stylu "punkty uruchomiono, niestety kontrahent zamknął 2 z tych punktów i na nic nie mogliśmy poradzić - to ich niezależna decyzja. Wysyłka kart jest realizowana terminowo, punkt w Warszawie działa - wypełniamy wszystkie żądania UKE w tej kwestii".
I dodam - tak, to jest sztuczne ograniczanie dostępności usługi Smile

Na 1 też dostaniesz coś w stylu: "nie odpowiadamy za zasięg w konkretnych miejscach, całość jest wyliczona zgodnie z wymaganiami UKE". A za oddychanie komórek nie odpowiadają... choć można by tutaj poatakować.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Skarga do UKE w sprawie pogorszenia jakości po 1.10.2012 i brak kontaktu z BOK. - jakubd - 22-11-2012 20:38


MyBB SQL Error

MyBB has experienced an internal SQL error and cannot continue.

SQL Error:
1017 - Can't find file: './c1jdtech_forum/threadviews.MYI' (errno: 2 "No such file or directory")
Query:
INSERT INTO threadviews (tid) VALUES('907')