![]() Szybkie szukanie |
Skarga do UKE w sprawie pogorszenia jakości po 1.10.2012 i brak kontaktu z BOK.
|
22-11-2012, 20:38
Post: #18
|
|||
|
|||
RE: Skarga do UKE w sprawie pogorszenia jakości po 1.10.2012 i brak kontaktu z BOK.
Oczywiście interweniować można, ale od razu mówię, że na punkt 3 otrzymasz odpowiedź w stylu "punkty uruchomiono, niestety kontrahent zamknął 2 z tych punktów i na nic nie mogliśmy poradzić - to ich niezależna decyzja. Wysyłka kart jest realizowana terminowo, punkt w Warszawie działa - wypełniamy wszystkie żądania UKE w tej kwestii".
I dodam - tak, to jest sztuczne ograniczanie dostępności usługi ![]() Na 1 też dostaniesz coś w stylu: "nie odpowiadamy za zasięg w konkretnych miejscach, całość jest wyliczona zgodnie z wymaganiami UKE". A za oddychanie komórek nie odpowiadają... choć można by tutaj poatakować. |
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|