![]() Szybkie szukanie |
Nie da się dodzwonić, nie odpowiadają na emaile
|
23-10-2012, 12:37
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-10-2012 12:42 przez killerxx.)
Post: #56
|
|||
|
|||
RE: Nie da się dodzwonić, nie odpowiadają na emaile
Troszke cierpliwosci panowie , mi sie udało dodzwonić.......... Jednak przeszedłem z nimi sporą mękę . Najpierw wyslali mi oraz mamie karte na zly adres, co bylo ewidentnie ich winą, nie możliwe jest aby oba formularze byly wypisane nie wyraźnie, jednak cudem znalazłem ją na poczccie zanim zostało odesłane. Druga karta ,zarówno moja jak i matki została wysłana na zły adres jak przedtem. Wyslalem kilka maili oraz dzwonilem jednak adres nie został poprawiony. Numer nadania w mailu otrzymałem z kosmosu, błedny, wiec nie mialem jak zlokalizowac karte. Na infolini caly czas sie upierali ze ten numer nadania jest poprawny. Jednak po 2 tygodniach jak jak oczywiscie karta wrocila, wtedy podali mi prawidłowy. W dalszym ciagu prosilem o zmiane adresu, jednak bok zmienil adres, ale równiez na błedny. W tym momencie ręce mi opadły. Sprawa juz miala wylądowac w UKE. W dodatku za ponowną wysłke chcieli mnie obciążyć. Dlaczego ja mam płacić 14 zł za ich błedy :/ Nie odpusciłem. Naszczęscie jak moja zlość osiągneła kulminacyjny punkt, aero2 postanowilo ustąpić i wyslali mi karty ponownie na swoj koszt.
|
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|