![]() Szybkie szukanie |
BOK udaje,że go nie ma
|
10-10-2012, 20:11
Post: #2
|
|||
|
|||
RE: BOK udaje,że go nie ma
Wysłanie wiadomości email z precyzyjnym wyjaśnieniem zwykle kończy się (prędzej, czy później) wyjaśnieniem sprawy. Jeżeli "niewłaściwy adres" wynikał z winy klienta (nie poinformowałeś ich o zmianie adresu) to zwykle po wpłaceniu 7 PLN zgodnie z informacją z ich emaila (treść znajdziesz tutaj: http://jdtech.pl/2012/09/aero2-problemy-...t-sim.html ) karta zostanie do ciebie wysłana niezwłocznie.
Jeżeli jednak to oni się pomylili (sporo kart poszło na nieistniejące adresy) to wtedy po wyjaśnieniu karta zostanie przesłana na właściwy adres. |
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Wiadomości w tym wątku |
BOK udaje,że go nie ma - jacek2jacek - 10-10-2012, 16:35
RE: BOK udaje,że go nie ma - jakubd - 10-10-2012 20:11
RE: BOK udaje,że go nie ma - jacek2jacek - 10-10-2012, 20:26
RE: BOK udaje,że go nie ma - jakubd - 10-10-2012, 20:56
RE: BOK udaje,że go nie ma - trotyl - 25-10-2012, 09:19
RE: BOK udaje,że go nie ma - jacek2jacek - 25-10-2012, 09:28
RE: BOK udaje,że go nie ma - jakubd - 25-10-2012, 11:09
RE: BOK udaje,że go nie ma - jacek2jacek - 25-10-2012, 11:13
RE: BOK udaje,że go nie ma - jakubd - 25-10-2012, 11:14
RE: BOK udaje,że go nie ma - jacek2jacek - 25-10-2012, 11:25
RE: BOK udaje,że go nie ma - jakubd - 25-10-2012, 13:49
RE: BOK udaje,że go nie ma - jacek2jacek - 25-10-2012, 13:56
RE: BOK udaje,że go nie ma - trotyl - 25-10-2012, 15:08
RE: BOK udaje,że go nie ma - jakubd - 25-10-2012, 20:19
|