[-]
Szybkie szukanie


Baner sklepu jdtech.pl
Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
BOK udaje,że go nie ma
10-10-2012, 20:11
Post: #2
RE: BOK udaje,że go nie ma
Wysłanie wiadomości email z precyzyjnym wyjaśnieniem zwykle kończy się (prędzej, czy później) wyjaśnieniem sprawy. Jeżeli "niewłaściwy adres" wynikał z winy klienta (nie poinformowałeś ich o zmianie adresu) to zwykle po wpłaceniu 7 PLN zgodnie z informacją z ich emaila (treść znajdziesz tutaj: http://jdtech.pl/2012/09/aero2-problemy-...t-sim.html ) karta zostanie do ciebie wysłana niezwłocznie.
Jeżeli jednak to oni się pomylili (sporo kart poszło na nieistniejące adresy) to wtedy po wyjaśnieniu karta zostanie przesłana na właściwy adres.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
BOK udaje,że go nie ma - jacek2jacek - 10-10-2012, 16:35
RE: BOK udaje,że go nie ma - jakubd - 10-10-2012 20:11
RE: BOK udaje,że go nie ma - jakubd - 10-10-2012, 20:56
RE: BOK udaje,że go nie ma - trotyl - 25-10-2012, 09:19
RE: BOK udaje,że go nie ma - jakubd - 25-10-2012, 11:09
RE: BOK udaje,że go nie ma - jakubd - 25-10-2012, 11:14
RE: BOK udaje,że go nie ma - jakubd - 25-10-2012, 13:49
RE: BOK udaje,że go nie ma - trotyl - 25-10-2012, 15:08
RE: BOK udaje,że go nie ma - jakubd - 25-10-2012, 20:19


MyBB SQL Error

MyBB has experienced an internal SQL error and cannot continue.

SQL Error:
1017 - Can't find file: './c1jdtech_forum/threadviews.MYI' (errno: 2 "No such file or directory")
Query:
INSERT INTO threadviews (tid) VALUES('815')