![]() Szybkie szukanie |
Nie da się dodzwonić, nie odpowiadają na emaile
|
05-09-2012, 14:06
Post: #35
|
|||
|
|||
RE: Nie da się dodzwonić, nie odpowiadają na emaile
Cześć wszystkim.
Chciałbym skorzystać z okazji i opisać swój problem wynikły przy okazji wymiany przez Aero2 karty SIM. 25.08.2012 otrzymałem informację, że została do mnie wysłana nowa karta SIM. Czekałem na nią cierpliwie aż do otrzymania wczoraj rano informacji, że przesyłka została zwrócona do Aero2 i że jeżeli chcę ją mimo wszystko otrzymać to mam podać aktualny adres i wpłacić 7zł na przesyłkę. W związku z tym, że mój adres korespondencyjny się nie zmienił, poprosiłem o informację, na jaki adres została wysłana przesyłka. O dziwo, prawie natychmiast otrzymałem odpowiedź, że na adres jak we wniosku. W załączniku był skan zwróconej koperty... Sprawdziłem skan i okazało się, że osoba adresująca przesyłki w przypadku mojej postanowiła zrobić mix adresu zameldowania i adresu korespondencyjnego... Co, jak łatwo się domyślić poskutkowało tym, że do mnie nic nie dotarło. Wysłałem do BOKu i pod adres "Dokumenty" informację o tym incydencie z dopiskiem, że nie rozumiem, czemu mam pokrywać koszty ponownej wysyłki skoro to był ich błąd. Oczywiście od tamtej pory ze strony Aero2 zero odzewu. Jak w temacie, na maile nie odpisują a telefon chyba mają wyłączony. |
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|