![]() Szybkie szukanie |
Czy to problem z BTS?
|
28-02-2016, 21:14
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-02-2016 21:19 przez jkr80.)
Post: #8
|
|||
|
|||
RE: Czy to problem z BTS?
Co zatem robić?
Operator po 2,5 miesiącach przeciągania i testów napisał mi taką oto niemerytoryczną odpowiedź i w sumie nie zrobił nic aby sytuację poprawić. Zaznaczam że wszystkie informacje jakie posiadam m.in. i te które tu podałem (zrzuty z TNI) do operatora dotarły. Zaznaczam, że reklamowałem maszt a sąsziedzi mają ten sam problem co ja. A oto odpowiedź operatora: "w nawiązaniu do złożonej reklamacji o numerze A2M/RZ/2016/01/606 z dnia 12.01.2016, dotyczącej problemów z połączeniem w technologii 3G, informuję, co następuje: Zgłoszenie zostało sprawdzone pod kątem działania stacji bazowych. Nie zostały odnotowane żadne nieprawidłowości. Stacje pracują poprawnie, przenoszą ruch a pozostali Abonenci logują się do nich poprawnie. Aero2 świadczy Usługę PAKIETY AERO z wykorzystaniem pasm częstotliwości 800MHz, 900MHz, 1800MHz i 2100MHz przy wykorzystaniu technologii 2G, WCDMA (3G) oraz LTE, przy czym dostępność technologii dla każdego ze wskazanych pasm uwarunkowana jest od aktualnego miejsca korzystania i Urządzenia Końcowego. Zgodnie z § 3 pkt. 6 Regulaminu świadczenia przez Aero 2 Sp z o.o. promocyjnej telekomunikacyjnej przedpłaconej Usługi PAKIETY AERO (oferta promocyjna), Operator świadczy Usługę PAKIETY AERO w ramach istniejących możliwości technicznych zgodnie z normami technologicznymi ETSI, które wiążą Operatora w odniesieniu do świadczonej Usługi PAKIETY AERO, z uwzględnieniem fizycznych właściwości propagacji fal radiowych w ruchomej sieci telekomunikacyjnej wynikających z ukształtowania terenu na obszarze, na którym inicjowana jest sesja transmisji danych. Ze specyfiki technologii radiowej wykorzystywanej w sieciach mobilnych wynika, że lokalne warunki techniczne (takie jak używane urządzenia, miejsce usytuowania anteny odbiorczo – nadawczej, aktualne obciążenie Sieci Operatora) lub inne czynniki zewnętrzne (np. warunki pogodowe, ukształtowanie terenu, zabudowa) mogą ograniczać a nawet uniemożliwiać stale lub przejściowo uzyskanie dostępu do Usługi w konkretnym, niekorzystnym przypadku. Biorąc pod uwagę przeprowadzoną analizę oraz postanowienia Regulaminu Pana reklamacja zostaje rozpatrzona negatywnie. Mając jednak na względzie zadowolenie naszych Klientów, postanowiliśmy w ramach indywidualnego podejścia przyznać Panu Pakiet Aero Max 5GB z Okresem Ważności 60 dni. Równocześnie informujemy, że spory pomiędzy Abonentem będącym Konsumentem a Operatorem w zakresie niniejszego postępowania reklamacyjnego mogą zostać zakończone polubownie w drodze postępowania mediacyjnego lub postępowania przed sądem polubownym. Prawo dochodzenia w postępowaniu sądowym odszkodowania przez Abonenta z tytułu nie wykonania lub nienależytego wykonania Usług Telekomunikacyjnych lub innych usług przysługuje po wyczerpaniu drogi postępowania reklamacyjnego." |
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Problem z zasięgiem w sieci. | kajusia | 5 | 6 639 |
29-10-2015 18:15 Ostatni post: jakubd |