[-]
Szybkie szukanie


Baner sklepu jdtech.pl
Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gwarancja dużych sieci handlowych w UE - jak to wygląda?
09-07-2014, 18:40 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-07-2014 02:23 przez szopen.)
Post: #3
Sony SW2 (Smartwatch2) - "inteligentny" zegarek
ponawiam pytanie, bo liczyłem na konkrety...
nie chodzi mi o gwarancję producenta
lecz o o honorowanie gwarancji "sklepowej"

powiem może jaśniej - kilka lat temu w MediaMarkt skierowano mnie do... Berlina
ponieważ chciałem reklamować sprzęt właśnie tam kupiony oczywiście w tamtejszym MediaMarkt, a nie gdzieś indziej (oczywiście wszystko co potrzebne do reklamacji miałem)

interesuje mnie czy nadal są takie szopki czy jest już normalnie, czyli reklamacje są honorowane w KAŻDYM sklepie danej sieci na terenie UE?

Statystyki Folding@home
[Obrazek: sigimage.php?un=szopen&t=247478]
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
Sony SW2 (Smartwatch2) - "inteligentny" zegarek - szopen - 09-07-2014 18:40

Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Anonimowość w sieci Ekonomista 11 2 808 08-08-2020 16:42
Ostatni post: szopen
Brick Sieci WiFi - czyli co wokół nas "piszczy"? K4r0lSz 3 11 874 24-05-2016 15:10
Ostatni post: szopen
  problem z działaniem sieci WiFi raven.michal17 51 49 374 23-02-2014 21:48
Ostatni post: debe
  Gwarancja współpracy z Aero2 Steaven 2 3 987 05-04-2012 18:21
Ostatni post: jakubd



MyBB SQL Error

MyBB has experienced an internal SQL error and cannot continue.

SQL Error:
1017 - Can't find file: './c1jdtech_forum/threadviews.MYI' (errno: 2 "No such file or directory")
Query:
INSERT INTO threadviews (tid) VALUES('3027')