![]() Szybkie szukanie |
Gwarancja dużych sieci handlowych w UE - jak to wygląda?
|
09-07-2014, 18:40
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-07-2014 02:23 przez szopen.)
Post: #3
|
|||
|
|||
Sony SW2 (Smartwatch2) - "inteligentny" zegarek
ponawiam pytanie, bo liczyłem na konkrety...
nie chodzi mi o gwarancję producenta lecz o o honorowanie gwarancji "sklepowej" powiem może jaśniej - kilka lat temu w MediaMarkt skierowano mnie do... Berlina ponieważ chciałem reklamować sprzęt właśnie tam kupiony oczywiście w tamtejszym MediaMarkt, a nie gdzieś indziej (oczywiście wszystko co potrzebne do reklamacji miałem) interesuje mnie czy nadal są takie szopki czy jest już normalnie, czyli reklamacje są honorowane w KAŻDYM sklepie danej sieci na terenie UE? Statystyki Folding@home |
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Wiadomości w tym wątku |
Gwarancja dużych sieci handlowych w UE - jak to wygląda? - szopen - 09-07-2014, 01:18
Odp: RE: Sony SW2 (Smartwatch2) - "inteligentny" zegarek - spag - 09-07-2014, 13:39
Sony SW2 (Smartwatch2) - "inteligentny" zegarek - szopen - 09-07-2014 18:40
|
Podobne wątki | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Anonimowość w sieci | Ekonomista | 11 | 2 808 |
08-08-2020 16:42 Ostatni post: szopen |
|
![]() |
Sieci WiFi - czyli co wokół nas "piszczy"? | K4r0lSz | 3 | 11 874 |
24-05-2016 15:10 Ostatni post: szopen |
problem z działaniem sieci WiFi | raven.michal17 | 51 | 49 374 |
23-02-2014 21:48 Ostatni post: debe |
|
Gwarancja współpracy z Aero2 | Steaven | 2 | 3 987 |
05-04-2012 18:21 Ostatni post: jakubd |