[-]
Szybkie szukanie


Baner sklepu jdtech.pl
Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dziwna odpowiedź na zgłoszenie awarii
12-02-2013, 12:17 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-02-2013 12:40 przez lukkki.)
Post: #2
RE: Dziwna odpowiedź na zgłoszenie awarii
Tym mnie zabiłeś Smile Widać, że są szczerzy aż do bólu i nic od nich nie zależy i od wszystkiego umywają ręce.
To podejście do klienta z pewnością się zmieni, gdy zaczną świadczyć płatne usługi od 2016 roku.

Teraz trochę przejaskrawiam sprawę i żartuję, ale można posłużyć się tym po wyczerpaniu drogi reklamacji:
WNIOSEK O INTERWENCJĘ LUB ZAPYTANIE DO UKE
http://www.uke.gov.pl/kontakt/
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Dziwna odpowiedź na zgłoszenie awarii - lukkki - 12-02-2013 12:17


MyBB SQL Error

MyBB has experienced an internal SQL error and cannot continue.

SQL Error:
1017 - Can't find file: './c1jdtech_forum/threadviews.MYI' (errno: 2 "No such file or directory")
Query:
INSERT INTO threadviews (tid) VALUES('1622')