Forum bloga technologicznego JDtech.pl i użytkowników bezpłatnego dostępu do internetu Aero2

Pełna wersja: Dziwna odpowiedź na zgłoszenie awarii
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
drobną usterkę kilkanaście dni temu zauważyłem w działaniu sieci
wysłałem zgłoszenie i odpowiedzią troszkę się zaniepokoiłem...

"Ponadto informujemy, że BDI jest udostępniany bez szczególnych gwarancji jakości. Wspomina o tym w szczególności punkt 3.8 Regulaminu, stwierdzający iż „ (…) Operator zapewnia Bezpłatny Dostępu do Internetu w ramach możliwości technicznych (…) chyba że lokalne warunki techniczne dotyczące pojemności Sieci Telekomunikacyjnej Operatora nie będą umożliwiały takiego zalogowania."

pzdr
pawelarc
(boldowanie moje)
Tym mnie zabiłeś Smile Widać, że są szczerzy aż do bólu i nic od nich nie zależy i od wszystkiego umywają ręce.
To podejście do klienta z pewnością się zmieni, gdy zaczną świadczyć płatne usługi od 2016 roku.

Teraz trochę przejaskrawiam sprawę i żartuję, ale można posłużyć się tym po wyczerpaniu drogi reklamacji:
WNIOSEK O INTERWENCJĘ LUB ZAPYTANIE DO UKE
http://www.uke.gov.pl/kontakt/
Troszkę lecą sobie w kulki, ale podobne rzeczy zdarzają się u innych operatorów.
Ja nie widze w tej odpowiedzi nic dziwnego. Warunkiem otrzymania koncesji jest pokrycie sygnałem okreslonej procentowej powierzchni kraju, a nie procentowej ilości uzytkownikow. Wiec nie maja zadnego interesu w szczególnym zwiększaniu pojemnosci, konkretnych komórek sieci i nie jest takie dzialanie, łamaniem regulaminu, co dokładnie zawarli w odpowiedzi. Więc bym się tą odpowiedzią zbytnio nie podniecał Wink
ale się nagadał Smile

pzdr
pawelarc

wysłane z mojego GT-P1000 za pomocą Tapatalk 2
Panuj nad emocjami. Za bardzo sie podniecasz Wink
Smile

pzdr
pawelarc

wysłane z mojego GT-P1000 za pomocą Tapatalk 2
Undelivered Mail Returned to Sender

This is the mail system at host moh3-ve1.go2.pl.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

The mail system

<bok@aero.pl>: host mx-travel.ogicom.pl[93.157.100.61] said: 550 5.1.1
<bok@aero.pl>: Recipient address rejected: User unknown in virtual mailbox
table (in reply to RCPT TO command)

Dziwna odpowiedź Smile
Cytat: <bok@aero.pl>: Recipient address rejected: User unknown in virtual mailbox
table (in reply to RCPT TO command)

Dziwna odpowiedź Smile

Może @aero2.pl? Pomoże


Wysłane z mojego GT-I9305
Tak Smile Powinno pomóc
Po tylu dniach, dzisiaj otrzymałem odpowiedź na zgłoszenie awarii... Napisali, że to miejsce jest poza zasięgiem sieci i standardowo powołali się na regulamin jak wyżej napisano.
Przekierowanie