Forum bloga technologicznego JDtech.pl i użytkowników bezpłatnego dostępu do internetu Aero2

Pełna wersja: Wymiana karty [Akcja wymiany wrzesień/pażdziernik 2012]
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam, mam dość nietypowy problem z kartą Areo2. Otóż niestety jeszcze nie dostałem nowej karty, a jak wiadomo obecna już od 1 października nie działa. Pisałem mejle do bok-u i jak u większości osób bez żadnego odzewu. Pewnego dnia zdenerwowany całą sytuacją jeszcze raz sprawdziłem numer mojej karty i znalazłem bardzo niepokojący błąd. Gdy wpisałem numer nadrukowany na karcie wszystko ok, a karta przeznaczona do wymiany jednak gdy przepisałem numer z umowy moim oczom ukazał się napis "Dla karty SIM Aero2 BDI nie podano informacji w bazie lub wprowadzono błędny numer karty". Sprawdziłem kod kreskowy który znajduje się na karcie i jest prawidłowy. Wygląda więc na to, że podczas wydawania karty powstał błąd i jest możliwy powód dzięki któremu nadal nie otrzymałem nowej karty. Czy można coś z tym fantem zrobić?
A tego to jeszcze nie widziałem - ewidentnie w salonie się pomylili. Możliwe, że to źródło twojego problemu, ale warto napisać do aero2 z pytanie co z tym zrobić.
A najszybciej wpaść na Lwowską, ale wiadomo - nie zawsze jest to możliwe.
No niestety wpaść nie mam jak, a na poprzednie maile nie dostałem odpowiedzi, więc jak z tym do nich napiszę to i tak nie mam nadziei, że odpiszą. Eh to Areo Sad
A jednak, umieją odpowiedzieć na maile Wink.

"Wykryliśmy bład i wysłaliśmy do Pana kartę 25.10.
Pozdrawiam
BOK Aero2"
Na prawdę nie jest źle - widać przede wszystkim narzekania, a mało kto (tak jak ty) informuje, że jednak odpisali.
Pewnie maja subskrypcje na wszystkie watki z jdtech.pl

Wysyłane z mojego GT-P1000 za pomocą Tapatalk 2
Chciałbym, żeby tak było, ale niestety nic z tego Smile
Dzisiaj wreszcie po kilku głuchych mailach i miesiącu czekania odebrałem swoją nowiutką kartę areo2. Jak na razie wszystko działa ok.
No to gratuluje, gdyż ja jestem w trakcie reklamacji od 28.09...okazało się, że poczta dała dupy...mocno. Polecony a on im zginał...teraz jeszcze napisali pismo do Aero, że wyjaśniają sytuację i odpowiedź dadzą do 14 listopada...ot profesjonalna firma. Całe szczęście z BOKu aero2 w miarę dobrze odpisują (tego samego, lub następnego dnia roboczego).
Jesteś jedną z niewielu osób, która wprost powiedziała, że BOK Aero2 po prostu odpisuje w miarę na bieżąco - jak widać tak to jest: krzyczą najgłośniej ci, którzy mają problemy.
A Poczta niestety czasem tak ma...
Najdłużej czekałem na pierwszy kontakt, od tamtego czasu dostałem numer reklamacji i zawsze go umieszczam w tytule wiadomości - dlatego myślę, że tak dobrze odpisują.
Myślę, że w obecnych czasach ich obsługa jest na dość dobrym poziomie (brak kontaktu telefonicznego ciut boli).
Przekierowanie