[-]
Szybkie szukanie


Baner sklepu jdtech.pl
Wątek zamknięty 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wymiana karty [Akcja wymiany wrzesień/pażdziernik 2012]
28-10-2012, 14:03 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-01-2013 23:51 przez szopen.)
Post: #1
Wymiana karty [Akcja wymiany wrzesień/pażdziernik 2012]
Witam, mam dość nietypowy problem z kartą Areo2. Otóż niestety jeszcze nie dostałem nowej karty, a jak wiadomo obecna już od 1 października nie działa. Pisałem mejle do bok-u i jak u większości osób bez żadnego odzewu. Pewnego dnia zdenerwowany całą sytuacją jeszcze raz sprawdziłem numer mojej karty i znalazłem bardzo niepokojący błąd. Gdy wpisałem numer nadrukowany na karcie wszystko ok, a karta przeznaczona do wymiany jednak gdy przepisałem numer z umowy moim oczom ukazał się napis "Dla karty SIM Aero2 BDI nie podano informacji w bazie lub wprowadzono błędny numer karty". Sprawdziłem kod kreskowy który znajduje się na karcie i jest prawidłowy. Wygląda więc na to, że podczas wydawania karty powstał błąd i jest możliwy powód dzięki któremu nadal nie otrzymałem nowej karty. Czy można coś z tym fantem zrobić?


Załączone pliki Miniatury
       
Znajdź wszystkie posty użytkownika
28-10-2012, 16:01
Post: #2
RE: Wymiana karty
A tego to jeszcze nie widziałem - ewidentnie w salonie się pomylili. Możliwe, że to źródło twojego problemu, ale warto napisać do aero2 z pytanie co z tym zrobić.
A najszybciej wpaść na Lwowską, ale wiadomo - nie zawsze jest to możliwe.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
29-10-2012, 15:25
Post: #3
RE: Wymiana karty
No niestety wpaść nie mam jak, a na poprzednie maile nie dostałem odpowiedzi, więc jak z tym do nich napiszę to i tak nie mam nadziei, że odpiszą. Eh to Areo Sad
Znajdź wszystkie posty użytkownika
29-10-2012, 17:08
Post: #4
RE: Wymiana karty
A jednak, umieją odpowiedzieć na maile Wink.

"Wykryliśmy bład i wysłaliśmy do Pana kartę 25.10.
Pozdrawiam
BOK Aero2"
Znajdź wszystkie posty użytkownika
29-10-2012, 20:00
Post: #5
RE: Wymiana karty
Na prawdę nie jest źle - widać przede wszystkim narzekania, a mało kto (tak jak ty) informuje, że jednak odpisali.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
29-10-2012, 20:55
Post: #6
Odp: Wymiana karty
Pewnie maja subskrypcje na wszystkie watki z jdtech.pl

Wysyłane z mojego GT-P1000 za pomocą Tapatalk 2
Znajdź wszystkie posty użytkownika
29-10-2012, 22:59
Post: #7
RE: Wymiana karty
Chciałbym, żeby tak było, ale niestety nic z tego Smile
Znajdź wszystkie posty użytkownika
30-10-2012, 23:23
Post: #8
RE: Wymiana karty
Dzisiaj wreszcie po kilku głuchych mailach i miesiącu czekania odebrałem swoją nowiutką kartę areo2. Jak na razie wszystko działa ok.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
04-11-2012, 23:09
Post: #9
RE: Wymiana karty
No to gratuluje, gdyż ja jestem w trakcie reklamacji od 28.09...okazało się, że poczta dała dupy...mocno. Polecony a on im zginał...teraz jeszcze napisali pismo do Aero, że wyjaśniają sytuację i odpowiedź dadzą do 14 listopada...ot profesjonalna firma. Całe szczęście z BOKu aero2 w miarę dobrze odpisują (tego samego, lub następnego dnia roboczego).
Znajdź wszystkie posty użytkownika
04-11-2012, 23:43
Post: #10
RE: Wymiana karty
Jesteś jedną z niewielu osób, która wprost powiedziała, że BOK Aero2 po prostu odpisuje w miarę na bieżąco - jak widać tak to jest: krzyczą najgłośniej ci, którzy mają problemy.
A Poczta niestety czasem tak ma...
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Wątek zamknięty 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Rozmiar karty SIM Aero2 Robinson74 7 5 744 06-07-2016 11:46
Ostatni post: szopen
  aero2 - Modem nie widzi karty ? button 38 27 253 03-08-2015 01:11
Ostatni post: Eryk
  E 3131 s2 rozłącza Aero2 wywalając komunikat że nie widzi karty rybak63 6 3 939 06-02-2015 22:42
Ostatni post: jakubd
  Problem z kartą w telefonie brak karty w mifi ok spag 5 2 780 17-06-2014 16:19
Ostatni post: jakubd
  błąd karty sim? Smeagol525 1 5 680 05-01-2014 19:28
Ostatni post: jakubd