Forum bloga technologicznego JDtech.pl i użytkowników bezpłatnego dostępu do internetu Aero2

Pełna wersja: Virgin Mobile - promocja walentynkowa, czyżby "strzał w kolano"?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
promka chyba miała na celu ukrycie za szumem medialnym zakończenia promocji pakietów dodatkowych dla #freemium (pakiety "za półdarmo" w promocyjnych cenach), gdzie m.in. był dostępny pakiet 1GB/2zł (przynajmniej dwukrotnie) czy nawet 10GB/10zł

niestety wraz z jej ogłoszeniem przestał działać "Klub Virgin" i aplikacja "Klub Virgin Mobile" będące faktycznie panelem zarządzania kontem, więc
1) ciężko ocenić czy promocja przebiega poprawnie (1 załącznik, oczyqwiście grafika jest edytowana dla zwrócenia uwagi na symptomy)
2) to chyba największa awaria systemu VM (od kiedy pamiętam)


3) na 4 karty VM do których mam dostęp promocyjny 1GB został przyznany tylko dla karty, dla której ważność pakietu freemium wygasała 14.02.2016 (drugi załącznik), czyżby jakaś dziwna definicja "aktywnej" karty SIM?

4) pakiet na tej karcie oczywiście gdzieś wsiorbało 15.02.2016 (przez chwilę KV działało), na plus dla VM, że reklamacja została rozpatrzona pozytywnie i szybko, ale nie wiem czy się udała ponowna jego aktywacja z powodu 1)


od dziasiaj jest nowa promocja - bilety do kina (ale nie za darmo Big Grin)
https://virginmobile.pl/uploads/public/8...-02-15.pdf
U mnie tez nie działa aplikacja ale pakiet 1 GB dostałem
Ja trafiłem na ciekawszą okoliczność. Otóż SMS z przyznanym 1GB został przysłany wczoraj (14 II) o 15:30, a dziś (15 II) o 10:05 SMS o treści: "Limit szybkiej transmisji danych został wykorzystany. Wybierz *222*0# ..." , nie było by nic dziwnego, gdyby nie wyłączone dane pakietowe przez noc i przez cały dzień aż do ok. 16 .
Przekierowanie