[-]
Szybkie szukanie


Baner sklepu jdtech.pl
Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Virgin Mobile - promocja walentynkowa, czyżby "strzał w kolano"?
15-02-2016, 20:08 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-02-2016 20:39 przez szopen.)
Post: #1
Virgin Mobile - promocja walentynkowa, czyżby "strzał w kolano"?
promka chyba miała na celu ukrycie za szumem medialnym zakończenia promocji pakietów dodatkowych dla #freemium (pakiety "za półdarmo" w promocyjnych cenach), gdzie m.in. był dostępny pakiet 1GB/2zł (przynajmniej dwukrotnie) czy nawet 10GB/10zł

niestety wraz z jej ogłoszeniem przestał działać "Klub Virgin" i aplikacja "Klub Virgin Mobile" będące faktycznie panelem zarządzania kontem, więc
1) ciężko ocenić czy promocja przebiega poprawnie (1 załącznik, oczyqwiście grafika jest edytowana dla zwrócenia uwagi na symptomy)
2) to chyba największa awaria systemu VM (od kiedy pamiętam)


3) na 4 karty VM do których mam dostęp promocyjny 1GB został przyznany tylko dla karty, dla której ważność pakietu freemium wygasała 14.02.2016 (drugi załącznik), czyżby jakaś dziwna definicja "aktywnej" karty SIM?

4) pakiet na tej karcie oczywiście gdzieś wsiorbało 15.02.2016 (przez chwilę KV działało), na plus dla VM, że reklamacja została rozpatrzona pozytywnie i szybko, ale nie wiem czy się udała ponowna jego aktywacja z powodu 1)


od dziasiaj jest nowa promocja - bilety do kina (ale nie za darmo Big Grin)
https://virginmobile.pl/uploads/public/8...-02-15.pdf


Załączone pliki Miniatury
       
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
15-02-2016, 22:15
Post: #2
Virgin Mobile - promocja walentynkowa, czyżby "strzał w kolano"?
U mnie tez nie działa aplikacja ale pakiet 1 GB dostałem
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
15-02-2016, 22:37
Post: #3
Virgin Mobile - promocja walentynkowa, czyżby "strzał w kolano"?
Ja trafiłem na ciekawszą okoliczność. Otóż SMS z przyznanym 1GB został przysłany wczoraj (14 II) o 15:30, a dziś (15 II) o 10:05 SMS o treści: "Limit szybkiej transmisji danych został wykorzystany. Wybierz *222*0# ..." , nie było by nic dziwnego, gdyby nie wyłączone dane pakietowe przez noc i przez cały dzień aż do ok. 16 .
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Kody USSD Fakt Mobile (szybkie kody, ekspresowe kody) szopen 2 156 896 08-09-2018 07:48
Ostatni post: Ekonomista
  Koniec usługi Freemium w Virgin Mobile tomaszmister 22 1 345 06-09-2018 08:33
Ostatni post: Ekonomista
  Virgin Mobile problemy z zarządzaniem kontem szopen 10 2 448 30-08-2018 15:24
Ostatni post: szopen
  Kody USSD Red Bull Mobile (szybkie kody, ekspresowe kody) szopen 2 25 129 23-06-2018 15:07
Ostatni post: szopen
  Virgin Mobile w zasięgu 4 sieci antekwars 9 3 306 18-03-2018 18:59
Ostatni post: mshmaster