[-]
Szybkie szukanie


Baner sklepu jdtech.pl
Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Virgin Mobile - promocja walentynkowa, czyżby "strzał w kolano"?
15-02-2016, 20:08 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-02-2016 20:39 przez szopen.)
Post: #1
Virgin Mobile - promocja walentynkowa, czyżby "strzał w kolano"?
promka chyba miała na celu ukrycie za szumem medialnym zakończenia promocji pakietów dodatkowych dla #freemium (pakiety "za półdarmo" w promocyjnych cenach), gdzie m.in. był dostępny pakiet 1GB/2zł (przynajmniej dwukrotnie) czy nawet 10GB/10zł

niestety wraz z jej ogłoszeniem przestał działać "Klub Virgin" i aplikacja "Klub Virgin Mobile" będące faktycznie panelem zarządzania kontem, więc
1) ciężko ocenić czy promocja przebiega poprawnie (1 załącznik, oczyqwiście grafika jest edytowana dla zwrócenia uwagi na symptomy)
2) to chyba największa awaria systemu VM (od kiedy pamiętam)


3) na 4 karty VM do których mam dostęp promocyjny 1GB został przyznany tylko dla karty, dla której ważność pakietu freemium wygasała 14.02.2016 (drugi załącznik), czyżby jakaś dziwna definicja "aktywnej" karty SIM?

4) pakiet na tej karcie oczywiście gdzieś wsiorbało 15.02.2016 (przez chwilę KV działało), na plus dla VM, że reklamacja została rozpatrzona pozytywnie i szybko, ale nie wiem czy się udała ponowna jego aktywacja z powodu 1)


od dziasiaj jest nowa promocja - bilety do kina (ale nie za darmo Big Grin)
https://virginmobile.pl/uploads/public/8...-02-15.pdf


Załączone pliki Miniatury
       
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
15-02-2016, 22:15
Post: #2
Virgin Mobile - promocja walentynkowa, czyżby "strzał w kolano"?
U mnie tez nie działa aplikacja ale pakiet 1 GB dostałem
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
15-02-2016, 22:37
Post: #3
Virgin Mobile - promocja walentynkowa, czyżby "strzał w kolano"?
Ja trafiłem na ciekawszą okoliczność. Otóż SMS z przyznanym 1GB został przysłany wczoraj (14 II) o 15:30, a dziś (15 II) o 10:05 SMS o treści: "Limit szybkiej transmisji danych został wykorzystany. Wybierz *222*0# ..." , nie było by nic dziwnego, gdyby nie wyłączone dane pakietowe przez noc i przez cały dzień aż do ok. 16 .
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Promocja sieci Play „PRZENIEŚ NUMER DO PLAY NA KARTĘ” 14.09.2017 Ekonomista 13 1 706 24-10-2017 15:56
Ostatni post: szopen
  1GB z puszki Tiger w Virgin spag 1 625 30-09-2017 21:26
Ostatni post: szopen
  T-Mobile 1 - internet domowy Lector 4 1 070 30-09-2017 12:45
Ostatni post: Arathefu
  Darmowy starter od T-Mobile z 20 GB na karcie tps4 2 873 11-06-2017 15:41
Ostatni post: Kamil
  Red Bull mobile II a Red Bull mobile 5 malojk 199 53 435 02-04-2017 13:44
Ostatni post: mazadr