01-06-2016, 20:11
Cytat:Szanowny Panie,
odnosząc się do przesłanej korespondencji, informuję, że w dniu 30.05.2016 o godzinie 04:43:58 rozpoczął Pan sesje internetową, która łącznie pobrała 6200800 kB a jej koszt z pakietu internetowego wyniósł Pana 5515056 kB. Widać wyraźnie, że koszt jest znacząco mniejszy od całej ilości danych, które zostały przetransferowane, oznacza to, że pakiet ,,Darmowy Internet LTE” został aktywowany w trakcie trwania sesji internetowej i po jego aktywacji nie był naliczany Panu transfer a sam koszt przesłanych danych został z lekkim opóźnieniem pobrany z Pana konta. Mając na uwadze te informacje, nie stwierdziłem nieprawidłowości ze strony operatora. Warto przypomnieć, że aktywacja pakietu ,,Darmowy Internet LTE” może zając maksymalnie do 24h od zlecenia jej aktywacji. Dodatkowo załączam link do regulaminu tego pakietu:
https://www.redbullmobile.pl/fileadmin/f...0.2014.pdf
Pełna prędkość transmisji danych zostanie Panu przywrócona po aktywacji dodatkowego pakietu internetowego. Jest to zgodne z II punktem i 7 podpunktem ww. regulaminu. Aktywacji pakietu można dokonać np. poprzez portal Play24, w zakładce ,,Pakiety i usługi”.
W przypadku dodatkowych pytań jesteśmy do dyspozycji. Proszę pamiętać, że można się z nami skontaktować dzwoniąc na numer 790 666 666 lub *666, wysyłając wiadomość na adres e-mail redbullmobile@pomocplay.pl bądź tworząc zgłoszenie za pośrednictwem portalu Play24 (http://www.play.pl).
Cytat:Szanowny Panie,
odnosząc się do przesłanej korespondencji, informuję, że nie możemy przekazać Panu wszystkich informacji o które Pan wnioskuje – Pana numer jest usługą niezarejestrowaną. Wszystkie możliwe do przekazania Panu szczegóły zostały przedstawione w poprzednim zgłoszeniu, tj. sesja rozpoczęła się o godzinie 04:43, w dniu 30 maja. Koszt jej z Pana pakietu internetowego wyniósł 5515056 kB. Jest to możliwe w dwóch przypadkach, albo jeśli Pan korzysta z internetu poza technologią LTE, albo jeśli korzysta Pan z transmisji poprzez LTE w momencie, kiedy pakiet ,,LTE bez limitu” jest nieaktywny. SMS o wyczerpaniu wszystkich pakietów internetowych jest wysyłany automatycznie w momencie gdy system bilingowy odnotuje jego wykorzystanie. Samo saldo pakietów internetowych jest przez system bilingowy ,,odświeżane” cyklicznie i dodatkowo w momencie zakończenia sesji internetowych.
Jeśli chodzi o sam sposób użytkowania karty (w tym wypadku kiedy i jak karta jest użytkowana do transmisji danych) to operator za te działania nie ponosi odpowiedzialności.
Mając na uwadze te informacje, nie stwierdziliśmy nieprawidłowości od strony operatora ani też zdarzeń sprzecznych z regulaminem usługi z której Pan korzysta. Potwierdzam również, że aktualnie posiada Pan aktywny pakiet mb na koncie i jest dostępna pełna prędkość przesyłania danych.
W przypadku dodatkowych pytań jesteśmy do dyspozycji. Proszę pamiętać, że można się z nami skontaktować dzwoniąc na numer 790 666 666 lub *666, wysyłając wiadomość na adres e-mail redbullmobile@pomocplay.pl bądź tworząc zgłoszenie za pośrednictwem portalu Play24 (http://www.play.pl).
Nie wiem jak oni robią wyniki, ale w Orange to by pewnie uznali...