Forum bloga technologicznego JDtech.pl i użytkowników bezpłatnego dostępu do internetu Aero2

Pełna wersja: czekam na karte
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Dokładnie 8 kwietnia wrzuciłem list do skrzynki a do dziś nawet email'a nie dostałem.
Czy to naprawę trzeba tyle czekać?
To akurat wszystko w normie i w ramach procedury. W ciągu tygodnia (zgodnie z harmonogramem - nawet dwóch) przyjdzie email z informacją o wysyłce i karta.
Powiadomień o otrzymaniu dokumentów Aero2 nie wysyła.
Dziękuje teraz jestem spokojniejszy. Nawet na stronie jest http://www.aero2.pl/bdi.html#tabelka
Dokładnie, to jest najważniejsza informacja dla użytkownika o czasie realizacji. Niestety, procedura zamawiania to wciąż najsłabszy element Aero2.
Witam
Wypełniłem wszystko i wysłałem prawidłowo, odebrane zostało 8 kwietnia, harmonogram pokazywał że do 10 kwietnia odebrane będą wysyłane 15 maja. Mineła już druga data wysyłki kart ale nie otrzymałem ani wiadomości o wysyłce ani odpowiedzi na wiadomości @mail jakie pisałem do BOK.
Niedawno wysłałem wiadomość również na biuro@areo.pl i odrazu otrzymałem odpowiedz Smile żeby napisać do BOK Big Grin
Czy ktoś otrzymał po 15 maja karte od nich?
Potwierdzenia dostaję regularnie, dzisiaj miałem takie z 12-15 kwietnia już.
Sprawdź skrzynkę ze spamem, napisz krótkiego i jasnego emaila z pytaniem (podaj numer PESEL i ew. numer zamówienia dla ułatwienia zlokalizowania sprawy) i poczekaj kilka dni na odpowiedź.
(24-05-2013 11:12)jakubd napisał(a): [ -> ]Potwierdzenia dostaję regularnie, dzisiaj miałem takie z 12-15 kwietnia już.
Sprawdź skrzynkę ze spamem, napisz krótkiego i jasnego emaila z pytaniem (podaj numer PESEL i ew. numer zamówienia dla ułatwienia zlokalizowania sprawy) i poczekaj kilka dni na odpowiedź.

Tak zrobiłem po radzie od pani z biura aero2 Smile Napisałem wiadomość bez zbednych rozpisywań, dane swoje i daty. Zobaczymy Smile
Niestety BOK ma mnóstwo takich pytań na głowie i czas odpowiedzi może sięgnąć kilku dni. Ale jak wszystko sprawnie opisałeś to powinno się to w miarę szybko wyjaśnić.
sprawnie... ja na odpowiedź na maila czekam już ponad 3 tygodnie. Patrząc na tempo odpisywania na maile zaczynam się załamywać... ale zakładam, że o to właśnie im chodzi Wink
Z pewnością nie chodzi im o sprawne rozwiązywanie problemów - wtedy więcej kasy poszło by na BOK i więcej osób tam pracowało.
Przekierowanie