09-05-2013, 16:14
09-05-2013, 16:47
To akurat wszystko w normie i w ramach procedury. W ciągu tygodnia (zgodnie z harmonogramem - nawet dwóch) przyjdzie email z informacją o wysyłce i karta.
Powiadomień o otrzymaniu dokumentów Aero2 nie wysyła.
Powiadomień o otrzymaniu dokumentów Aero2 nie wysyła.
09-05-2013, 17:17
Dziękuje teraz jestem spokojniejszy. Nawet na stronie jest http://www.aero2.pl/bdi.html#tabelka
09-05-2013, 17:37
Dokładnie, to jest najważniejsza informacja dla użytkownika o czasie realizacji. Niestety, procedura zamawiania to wciąż najsłabszy element Aero2.
24-05-2013, 10:57
Witam
Wypełniłem wszystko i wysłałem prawidłowo, odebrane zostało 8 kwietnia, harmonogram pokazywał że do 10 kwietnia odebrane będą wysyłane 15 maja. Mineła już druga data wysyłki kart ale nie otrzymałem ani wiadomości o wysyłce ani odpowiedzi na wiadomości @mail jakie pisałem do BOK.
Niedawno wysłałem wiadomość również na biuro@areo.pl i odrazu otrzymałem odpowiedz żeby napisać do BOK
Czy ktoś otrzymał po 15 maja karte od nich?
Wypełniłem wszystko i wysłałem prawidłowo, odebrane zostało 8 kwietnia, harmonogram pokazywał że do 10 kwietnia odebrane będą wysyłane 15 maja. Mineła już druga data wysyłki kart ale nie otrzymałem ani wiadomości o wysyłce ani odpowiedzi na wiadomości @mail jakie pisałem do BOK.
Niedawno wysłałem wiadomość również na biuro@areo.pl i odrazu otrzymałem odpowiedz żeby napisać do BOK
Czy ktoś otrzymał po 15 maja karte od nich?
24-05-2013, 11:12
Potwierdzenia dostaję regularnie, dzisiaj miałem takie z 12-15 kwietnia już.
Sprawdź skrzynkę ze spamem, napisz krótkiego i jasnego emaila z pytaniem (podaj numer PESEL i ew. numer zamówienia dla ułatwienia zlokalizowania sprawy) i poczekaj kilka dni na odpowiedź.
Sprawdź skrzynkę ze spamem, napisz krótkiego i jasnego emaila z pytaniem (podaj numer PESEL i ew. numer zamówienia dla ułatwienia zlokalizowania sprawy) i poczekaj kilka dni na odpowiedź.
24-05-2013, 12:00
(24-05-2013 11:12)jakubd napisał(a): [ -> ]Potwierdzenia dostaję regularnie, dzisiaj miałem takie z 12-15 kwietnia już.
Sprawdź skrzynkę ze spamem, napisz krótkiego i jasnego emaila z pytaniem (podaj numer PESEL i ew. numer zamówienia dla ułatwienia zlokalizowania sprawy) i poczekaj kilka dni na odpowiedź.
Tak zrobiłem po radzie od pani z biura aero2 Napisałem wiadomość bez zbednych rozpisywań, dane swoje i daty. Zobaczymy
24-05-2013, 12:07
Niestety BOK ma mnóstwo takich pytań na głowie i czas odpowiedzi może sięgnąć kilku dni. Ale jak wszystko sprawnie opisałeś to powinno się to w miarę szybko wyjaśnić.
04-06-2013, 15:43
sprawnie... ja na odpowiedź na maila czekam już ponad 3 tygodnie. Patrząc na tempo odpisywania na maile zaczynam się załamywać... ale zakładam, że o to właśnie im chodzi
04-06-2013, 20:02
Z pewnością nie chodzi im o sprawne rozwiązywanie problemów - wtedy więcej kasy poszło by na BOK i więcej osób tam pracowało.