Forum bloga technologicznego JDtech.pl i użytkowników bezpłatnego dostępu do internetu Aero2

Pełna wersja: Ponowne zamówienie karty SIM
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam wszystkich
Otóż w 2011 r korzystałem z internetu od aero2 o ile dobrze pamiętam wtedy karta była przyznawana na 2 lata, internet nie spełniał moich oczekiwań dlatego po 4 miesiącach zrezygnowałem, zwrot kwoty otrzymałem i na tym sprawa się zakończyła. Jednak w tym roku postanowiłem ze wyrobie sobie kartę, wpłaciłem depozyt i opłatę za przesyłkę, przystępuje do wypełniania formularza on-line który generuje mi błąd z informacja ze pesel jest już w bazie.
Co zrobić Panowie.
Formularz zamówienia online sprawdza pesel czy jest w już bazie? Sprawdź ten formularz offline przygotowany przez Jakuba:
http://jdtech.pl/upload/Interaktywny_for...012013.pdf
Regulamin nic nie mówi o sytuacji zamówienie-zwrot-zamówienie.
Twój PESEL na pewno jest bazie danych, bo już zamawiałeś. Ale nie zmienia to faktu, że w zasadzie masz prawo do ponownego zamówienia karty.

Ja bym:
1. Napisał zapytanie do operatora - krótko i treściwie - koniecznie daj znać co odpowiedzieli.
2. Wysłał przelewy i papiery wypełnił offline (np. za pomocą mojego formularza interaktywnego) i wysłał - dokładając np. żółtą karteczkę z informacją - np. UWAGA: "PESEL w bazie, karta została zwrócona, zamówienie ponowne".
Taki komunikat wyskakuje, wraz z data rejestracji numeru PESEL, jak ja składałem wniosek o kartę to jedyny sposób był wydrukowanie, właśnie taki wniosek jak podesłałeś, tylko czy to pomoże?

Do operatora napisałem 4 dni temu bez odzewu, a o telefonie to już nie wspomnę.
Czyli tak jak mówi Jakub albo tak jak ja - wydrukować ten offline.
Wydrukowałem ten co podesłałeś tylko nie wiem gdzie wpisać te uwagi? Czy formularz muszę wypełnić pismem odręcznym czy mogę przy pomocy komputera, wiadomo podpisze się odręcznie.
Formularz normalnie komputerowo jak zawsze no i podpisy oczywiście ręcznie Smile
Ja bym nie bazgrolił nigdzie tylko przylepił tą żółtą karteczkę z treścią: "mój pesel jest już w bazie" albo napisać jakieś pismo dodatkowe
A co rozumiesz przez pismo dodatkowe Smile
(24-02-2013 12:55)Dill napisał(a): [ -> ]A co rozumiesz przez pismo dodatkowe Smile

No opisać zaistniałą sytuację
Jeżeli nie wyjaśnisz choć w 2 słowach sytuacji, twój wniosek odrzucą "bo PESEL jest w bazie" i nie będą dalej sprawdzać. A tak powinni zwrócić na to uwagę - dlatego żółta karteczka jest chyba najlepszym rozwiązaniem.

Reszta jak napisał lukkki - wypełnić elektronicznie (będzie czytelniej), podpisać (w 2 miejscach) ręcznie.

Operator nie odpowiada tak szybko - daj mu co najmniej kilka dodatkowych dni.
E....karteczkę dokleiłem do wypełnionego wniosku UWAGA: "PESEL w bazie, karta została zwrócona, zamówienie ponowne" i już ciekawe co na to operator.
Można też zamówić kartę na członka rodziny (jednego z rodziców np, oczywiście za jego wiedzą i zgodą). Swoją drogą po co rezygnować z aero, skoro to tylko 20 zł? Już lepiej żeby to leżało w szufladzie i w razie awarii głównego internetu masz zapasowy net
Wiesz co, rezygnacja była dla jednego z for internetowych aby opisać cały przebieg i czy rzeczywiście depozyt jest zwrotny. Druga sprawa to nie po drodze do rodziców mam.

Ale nie ma wzmianki w regulaminie ze nie mogę się starać.
Regulamin nie zabrania ponownego zamówienia karty, a więc można to zrobić - tylko procedury tego nie przewidują, więc pewnie będą to sprawdzali. Koniecznie napisz, jak sprawa się potoczy.

I spokojnie możesz pisać, dla jakiego forum robiłeś test Smile Tutaj liczy się wymiana informacji, a nie "zakaz promocji innych forów i stron", często zapisanych w regulaminach.
Dam znać, spokojnie, będzie o czym na blogu pisać Smile dziękuje za podpowiedzi, wiesz co nie będę reklamował, napisze tylko tyle ze forum związane z tematyka satelitarna, sharingiem itd.
DVHK pewnie? Smile
Witam ponownie otóż odczekałem swoje i operator przyznał mi ponownie kartę.

"Witam,
Informujemy, że dnia 21-03-2013 r. w Urzędzie Pocztowym Warszawa 10 przesyłką poleconą na adres korespondencyjny wysłana została Karta SIM Bezpłatnego Dostępu do Internetu.

Pozdrawiam,
Biuro Obsługi Klienta
Aero 2 Sp. z o.o.

Ps. Jeśli list polecony nie dotrze prosimy o złożenie reklamacji na adres bok@aero2.pl, jednakże nie wcześniej niż 14 dnia roboczego od wysyłki"
Przekierowanie