[-]
Szybkie szukanie


Baner sklepu jdtech.pl
Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Skarga do UKE
13-01-2012, 21:41
Post: #1
Skarga do UKE
ano postanowiłem napisać skargę do UKE i ... napisałem!
~ dwie strony wyszły, generalnie skarga dotyczyła zawyżonych wymagań co do sprzętu koniecznego do BDI oraz braku rozszerzonej listy modemów (do stworzenia takiej listy w sierpniu 2011 zobowiązał Aero2 Prezes UKE)
jak dostanę odpowiedź, wrzucę ją oczywiście!
pzdr
pawelarc
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
13-01-2012, 21:46
Post: #2
RE: Skarga do UKE
Mam tylko prośbę do wszystkich piszących skargi i listy do UKE: starajcie się pisać zwięźle, jasno wyrażajcie oczekiwania od UKE/operatora - w UKE pracują jednak ludzie, którzy to potem czytają i starają się w miarę możliwości pomagać. Ale jak przesadzimy z robieniem im bałaganu w papierach, to ich zapał zmaleje, a my nie osiągniemy tego, co chcemy.
A tematyka ciekawa, choć w kwestii wymagań co do sprzętu raczej nie spodziewam się wielkich efektów. Z listą zgodności - może zgłoszą się do mnie? Big Grin
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
13-01-2012, 21:52
Post: #3
RE: Skarga do UKE
napisałem bardzo konkretnie...
co do listy polecam lekturę Prezes UKE wzywa Aero2 do zmiany regulaminu
pzdr
pawelarc
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
13-01-2012, 23:57
Post: #4
RE: Skarga do UKE
Czwarty punkt (o liście modemów) - to jedyne co pozostało faktycznie do zrobienia. Poza tym mogą się wyłgać. No i poza wszystkim i tak będzie się tym zajmowała już p. Gaj - a tu nie wiemy jak to będzie wyglądało.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
15-01-2012, 21:30
Post: #5
RE: Skarga do UKE
Jak czytam na forum np telewizyjnym,osoby skarzace dostaja odpowiedz,jezeli napisza skarge do prezydenta.Biuro prezydenta przesyla do instyucji i skarga ma juz inna range.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
15-01-2012, 22:50
Post: #6
RE: Skarga do UKE
Ja bym nie przesadzał w takiej eskalacji kontaktów z Aero2, a z drugiej strony obciążaniu kancelarii Prezydenta przekierowaniem dokumentów - według mnie należy rozsądnie korzystać z możliwości stopniowej eskalacji, jaką dają nam urzędy. I zacząć od skargi do Aero2 (wbrew pozorom czasem odpowiadają - w każdym razie na reklamacje), potem do UKE, potem np. do UOKiKu, a dopiero potem do premiera, prezydenta itd.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
15-01-2012, 23:16
Post: #7
RE: Skarga do UKE
(15-01-2012 21:30)ULKA napisał(a):  Jak czytam na forum np telewizyjnym,osoby skarzace dostaja odpowiedz,jezeli napisza skarge do prezydenta...
nie przesadzaj!
jeśli prawidłowo napiszesz skargę do dowolnej instytucji tj. obok samej skargi podasz pełne swoje dane (w tym przypadku imię, nazwisko, adres zamieszkania wraz z kodem pocztowym), urząd musi tobie odpowiedzieć!
brak odpowiedzi w przewidzianym terminie można natomiast zgodnie z KPA zaskarżyć! a urzędy działalność swą opierają m.in. właśnie na KPA Smile
ja tam Kancelarii Prezydenta bym nie mieszał do tego (podobnie jak organów UE, Helsińskiej Fundacji Praw Człowieka i podobnych instytucji Smile )
najlepiej w tym wszystkim umiar zachować i tyle
z mego doświadczenia ubiegłorocznego dodam, iż odpowiedzi na różne pisma wysyłane drogą mailową dostałem m.in od dyrektora PKO, Poczty Polskiej, Ministerstwa Zdrowia; więc odpowiadają!
pzdr
pawelarc
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
16-05-2012, 20:48
Post: #8
RE: Skarga do UKE - odpowiedź
sorki za opóźnienie moje, odpowiedź dostałem na tyle idiotyczną i niezwiązaną z moją skargą, że nawet zapomniałem się z P.T. Forumowiczami podzielić...

oto odpowiedź ( w całości, żeby nie było...)
"Szanowny Panie,

Odpowiadając na Pana mail, pragnę wskazać, że zgodnie z warunkami decyzji w sprawie rezerwacji częstotliwości, na Aero2 został nałożony obowiązek świadczenia nieodpłatnego dostępu do Internetu.

Na wyraźne żądanie UKE, Aero2 zmodyfikował regulamin świadczenia nieodpłatnego dostępu do Internetu, tak aby jak największa liczba osób chętnych mogła skorzystać z tej usługi. Zmieniono m.in. sposób dystrybucji kart SIM na bardziej przyjazny dla użytkowników. Dokonując stosownych zmian,Aero2 wskazała także w Regulaminie, że urządzenia telekomunikacyjne umożliwiające za pośrednictwem karty SIM korzystanie z Bezpłatnego Dostępu do Internetu to: terminal HSPA 900 MHz od kategorii 10 lub terminal LTE TDD 2500 MHz, będący urządzeniem elektronicznym umożliwiającym za pośrednictwem karty SIM korzystanie z BDI, zgodny z 3GPP TS 25.214 v.9.6.0, posiadający certyfikat zgodności z obowiązującymi przepisami prawa.
Lista konkretnych typów modemów podana przez operatora jest wyłącznie rekomendacją, nie zaś zamkniętym katalogiem sprzętu spełniającego warunki techniczne. Dodatkowo pragnę wyjaśnić, że Prezes UKE nie nakładał na Aero2 obowiązku publikacji rozszerzonej listy modemów współpracujących z kartą SIM, tym samym nie uzasadnione jest twierdzenie, iż spółka nie wykonała
zobowiązania nałożonego na nią przez Prezesa UKE.

Z poważaniem,
Irena Bylicka

Gabinet Prezesa
Urząd Komunikacji Elektronicznej
ul .Kasprzaka 18/20
01-211 Warszawa
Tel. 22-53-49-344

Odpowiedź przygotowana przez:
Departament Zarządzania Zasobami Częstotliwości
"

pzdr
pawelarc
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
16-05-2012, 21:07
Post: #9
RE: Skarga do UKE
Zasada prosta - wypunktować w krótkich żołnierskich co ci się nie podoba i czego oczekujesz - jeżeli napiszesz długie wypracowanie ogólnikowe, dostaniesz taką odpowiedź (pewnie z szablonu).
Np.
"Uważam, że żądanie urządzeń HSPA kategorii 10 jest nieuzasadnione technicznie i jest formą nacisku i zniechęcania klientów do korzystania z usługi darmowej. Zwłaszcza, że od abonentów sieci Plus korzystających z sieci Aero2 nie ma takiego wymogu. Niniejszym wnoszę o interwencję UKE u operatora w tej sprawie i uznanie punktu x.x regulaminu (o odłączaniu od sieci) za nieprawidłowy/niebyły."
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
16-05-2012, 21:35
Post: #10
RE: Skarga do UKE
prezes wezwał spółkę aero2 do "rozszerzenie listy modemów współpracujących z kartą SIM."

pani napisała w odpowiedzi "Dodatkowo pragnę wyjaśnić, że Prezes UKE nie nakładał na Aero2 obowiązku publikacji rozszerzonej listy modemów współpracujących z kartą SIM, tym samym nie uzasadnione jest twierdzenie, iż spółka nie wykonała
zobowiązania nałożonego na nią przez Prezesa UKE
."

debilizm w czystej formie przecież!

(komunikaty prezesa uke - sierpień 2011)
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
25-05-2012, 22:30
Post: #11
RE: Skarga do UKE
Witam.
Sugeruję dać sobie spokój z pisaniem skarg i reklamacji gdyż w każdej z instytucji z którą miałem do czynienia, (a w szczególności tpsa, netia, play, poczta polska) nie potrafią czytać ze zrozumieniem, kłamią, odpowiadają nie na temat, odpowiadają szablonowo ctrl+c ctrl+v, nie potrafią sklecić prostego zdania, dokładają spam reklamowy.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
26-05-2012, 00:00
Post: #12
RE: Skarga do UKE
Według mnie, jeżeli mamy uzasadnioną pretensję do operatora bezwarunkowo należy korzystać z pomocy UKE. Warto jednak precyzyjnie i krótko formułować swoje problemy i artykułować jasno żądania, a nie wypisywać żale, na które trudno odpowiadać.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
02-10-2012, 19:26
Post: #13
RE: Skarga do UKE
Ciekawe czy dałoby się pomęczyć, żeby Aero2 działało jednak w roamingu.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
02-10-2012, 21:02
Post: #14
RE: Skarga do UKE
Ani koncesja, ani żadne zobowiązania regulaminowe nie wymuszają takiego rozwiązania. Podejrzewam, że akurat w tej kwestii trud marny.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz