[-]
Szybkie szukanie


Baner sklepu jdtech.pl
Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[ROZWIĄZANY] szybkość spada
06-02-2022, 11:48 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-02-2022 21:05 przez alaskan_malamute.)
Post: #1
[ROZWIĄZANY] szybkość spada
Jakieś pół roku temu robiłem update Windows (o ile dobrze pamiętam chodzi o późno instalowany update wiosenny 2021) osobie korzystającej z aero2 i od tego czasu połączenia są masakrycznie wolne np. 0,12 Mbps. Modem E3131-s2. Sprawdzałem inną kartę aero2 i jest tak samo. Co więcej sprawdzałem na innym komputerze obie karty, tym razem na Linux i jest tak samo. Osoba korzystająca z pierwszej karty uruchomiła usługę testową 30GB i jest tak samo. Przez chwilę szybkość dochodzi do 6 Mbps a potem spada do mniej więcej 0,12 Mbps, czyli nawet nie osiąga normalnego 0,5 Mbps.

Problemy z Windows i sterownikami chyba mogę wykluczyć skoro na Linux jest tak samo. Chyba, że Linux też korzysta z tych samych sterowników. Modem nie był w żaden sposób modyfikowany. Wszystko jest "jak fabryka dała".

Jeszcze zamierzam włożyć kartę od innego operatora. Ale co jeszcze można sprawdzić? Jakieś ustawienia?

A może przyczyny leżą po stronie nadawcy?
Chociaż obsługa klienta twierdzi, że dla tej stacji bazowej jest wszystko ok.
http://beta.btsearch.pl/bts/details/51273/
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
07-02-2022, 14:41
Post: #2
szybkość spada
Sprawdź na innym modemie.

Oczywiście również warto sprawdzić modem z kartą innego operatora.

Statystyki Folding@home
[Obrazek: sigimage.php?un=szopen&t=247478]
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
08-02-2022, 21:05 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-02-2022 21:06 przez alaskan_malamute.)
Post: #3
szybkość spada
Modem działa stabilnie na starterze z innej sieci. Oznacza to pożegnanie się z aero2. Doszedłem do wniosku, że przy obecnych ofertach starterów nie warto się dłużej męczyć, nawet jak za darmo.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
[-] 1 użytkownik podziękował użytkownikowi alaskan_malamute za tę wiadomość:
szopen (2022-02-08)
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  [ROZWIĄZANY] błąd w aplikacji play E3131s-2 alaskan_malamute 2 2 999 24-08-2019 21:14
Ostatni post: jakubd
  [ROZWIĄZANY] Aero2 i Windows 10 1903 konfiguracja alaskan_malamute 2 6 448 23-08-2019 18:53
Ostatni post: alaskan_malamute



MyBB SQL Error

MyBB has experienced an internal SQL error and cannot continue.

SQL Error:
1017 - Can't find file: './c1jdtech_forum/threadviews.MYI' (errno: 2 "No such file or directory")
Query:
INSERT INTO threadviews (tid) VALUES('5898')