06-02-2022, 11:48
Jakieś pół roku temu robiłem update Windows (o ile dobrze pamiętam chodzi o późno instalowany update wiosenny 2021) osobie korzystającej z aero2 i od tego czasu połączenia są masakrycznie wolne np. 0,12 Mbps. Modem E3131-s2. Sprawdzałem inną kartę aero2 i jest tak samo. Co więcej sprawdzałem na innym komputerze obie karty, tym razem na Linux i jest tak samo. Osoba korzystająca z pierwszej karty uruchomiła usługę testową 30GB i jest tak samo. Przez chwilę szybkość dochodzi do 6 Mbps a potem spada do mniej więcej 0,12 Mbps, czyli nawet nie osiąga normalnego 0,5 Mbps.
Problemy z Windows i sterownikami chyba mogę wykluczyć skoro na Linux jest tak samo. Chyba, że Linux też korzysta z tych samych sterowników. Modem nie był w żaden sposób modyfikowany. Wszystko jest "jak fabryka dała".
Jeszcze zamierzam włożyć kartę od innego operatora. Ale co jeszcze można sprawdzić? Jakieś ustawienia?
A może przyczyny leżą po stronie nadawcy?
Chociaż obsługa klienta twierdzi, że dla tej stacji bazowej jest wszystko ok.
http://beta.btsearch.pl/bts/details/51273/
Problemy z Windows i sterownikami chyba mogę wykluczyć skoro na Linux jest tak samo. Chyba, że Linux też korzysta z tych samych sterowników. Modem nie był w żaden sposób modyfikowany. Wszystko jest "jak fabryka dała".
Jeszcze zamierzam włożyć kartę od innego operatora. Ale co jeszcze można sprawdzić? Jakieś ustawienia?
A może przyczyny leżą po stronie nadawcy?
Chociaż obsługa klienta twierdzi, że dla tej stacji bazowej jest wszystko ok.
http://beta.btsearch.pl/bts/details/51273/