Szybkie szukanie |
Problem z połączeniem
|
22-01-2013, 23:08
Post: #1
|
|||
|
|||
Problem z połączeniem
Witam
Coś jest z moją siecią nie tak. Ostatnio, jak łączyłem się z Aero2, rozłączyło mnie po 10 minutach, później już nie mogłem się zalogować do sieci (dopiero restart modemu pomaga, choć po ok. 10 minutach znów rozłączy z niewiadomej przyczyny). Nie za bardzo wiem, o co chodzi. Problemu z zasięgiem raczej nie mam, a internet jak dotąd działał normalnie. Pozdrawiam Modem: Huawei E173 Lokalizacja 14 km na północ od Rzeszowa |
|||
23-01-2013, 00:38
Post: #2
|
|||
|
|||
RE: Problem z połączeniem
A co dzieje się dokładnie po tym rozłączeniu? Na jaki kolor miga dioda?
|
|||
23-01-2013, 09:05
Post: #3
|
|||
|
|||
RE: Problem z połączeniem
Nie jestem teraz w domu, ale chyba raz-dwa na jakiś czas zaświeci się na zielono.
|
|||
23-01-2013, 10:34
Post: #4
|
|||
|
|||
RE: Problem z połączeniem
To chyba jednak problem z sygnałem
|
|||
23-01-2013, 18:22
Post: #5
|
|||
|
|||
RE: Problem z połączeniem
Witam
Właśnie wróciłem ze szkoły i tak: Sygnał - 4-5 kresek, pingi (google.pl) w granicach od 100 do 150 ms, brak lagów - ogółem wszystko jakby było dobrze, ale co mi z tego, gdy rozłącza się nadal po 10 minutach. Tak też było wczoraj, co robić? |
|||
23-01-2013, 18:53
Post: #6
|
|||
|
|||
RE: Problem z połączeniem
Obstawiam w takim razie, że masz problem jakiś powiązany z tym: http://forum.jdtech.pl/Watek-huawei-e173...porcie-usb
Na to leku nie ma. No chyba, że ci rozłącza dokładnie i zawsze co 600 sekund - to wtedy nie jest to ten problem. |
|||
11-03-2013, 14:33
Post: #7
|
|||
|
|||
RE: Problem z połączeniem
Również miewam ostatnio dość często problem z połączeniem.
Mam Router ZTE MF 60. Na początku było tak że sam rozłączał (całkowicie wyłączał się sam) się kilka razy w ciągu godziny ;/. (bez przegrzania) Teraz (tj. ostatnie kilka-kilkunastu dni) mam taką dziwną sytuację, że włączam komputer, ruter jest cały czas włączony, komputer pokazuje mi że nawiązał połączenie (szybk. 54mb/s, znakomita, połączono) ruter pokazuje że ma pełny zasięg 3G R PL-PLUS A i po krótkim użytkowaniu sam rozłącza się i mimo tego wszystkiego (powyżej) pokazuje na wyświetlaczu rozłączony. Wyłączam go, czekam 10 min. włączam znów i niestety cały czas pokazuje rozłączony podczas gdy komputer pokazuje połączony (a zasięg cały czas jest). Nie wiem czy to wina karty (może coś nie łączy) czy to wina routera ;/ Jak już się zdarzy taka sytuacja to jest tak że później nie mam już internetu cały dzień ;/ (a że teraz jestem w domu i go potrzebuję ... to jest mały problem). jeśli ktoś miał taki problem to proszę podzielcie się jak go rozwiązać, pozdrawiam Monika ps. sytuacja w Warszawie (dzielnica Mokotów region Stegny Płn). |
|||
11-03-2013, 18:58
Post: #8
|
|||
|
|||
RE: Problem z połączeniem
A jak spróbujesz otworzyć interfejs zarządzania routerem - http://ufi.home - zalogujesz się z hasłem admin i na karcie WWAN spróbujesz wymusić połączenie to co się dzieje? Faktycznie w niektórych lokalizacjach połączenie nie udaje się za pierwszym razem i trzeba spróbować kilka razy.
|
|||
12-03-2013, 09:45
Post: #9
|
|||
|
|||
RE: Problem z połączeniem
zalogować się zalogowałam, ... ale chyba nie rozumiem co ja tam mam zrobić. teraz chwilowo działa mi net (dotąd działał bez problemu ;/) to jeśli Ci chodzi o zakładkę Połączenia Wan to mam status 1. zawsze włączony 3. połączony ... ale co tam przestawić??
jeśli mógłbyś sprecyzować (tak po chłopsku) co znaczy wymusić połączenie....? Noi du.. już mam rozłączony. i nie wiem co zrobić ;( |
|||
12-03-2013, 13:01
Post: #10
|
|||
|
|||
RE: Problem z połączeniem
Gdy połączenie nie działa, zostaw wybrany status "Zawsze wł" i naciśnij przycisk zatwierdzający - routerek spróbuje się połączyć i jak mu się nie uda, to pojawi się komunikat o błędzie. Wtedy możesz spróbować ponownie.
|
|||
12-03-2013, 13:34
Post: #11
|
|||
|
|||
RE: Problem z połączeniem
tak ... łatwo powiedzieć.
tak właśnie robiłam i przez 3 h i tak i siak nie miałam netu (mimo że pokazywał pełny zasieg i te wszystkie 3g r i a). więc nie wiem, ale albo mam coś z ruterem albo z kartą. teraz polaczylam sie przez telefon (kartą orange) żeby tylko odczytac wiadomość, noi co? złośliwość rzeczy martwych? raptem po 3h sam zaczął działać... ciekawe tylko na jak długo już się też zastanawiałam czy to nie kwestia komputera (bo stary) ale komputer mi cały czas pokazuje połączony a ruter po 30 min działaniu pokazuje rozłączony... ehhh. Jak myślisz zamówić drugą kartę na próbę (na męża?)? czy pomyśleć o nowym routerze (tylko że on ma dopiero z rok?) ?... wykańcza mnie to że akurat jak potrzebuję to nie mam netu |
|||
12-03-2013, 14:32
Post: #12
|
|||
|
|||
RE: Problem z połączeniem
To prawie na pewno jest problem z... operatorem - wyświetlenie błędu po próbie połączenia (nie potwierdziłaś, że nacisnęłaś przycisk połączenia, o którym pisałem i jaki był komunikat) wskazuje, że operator odmówił zrealizowania połączenia.
Coraz więcej otrzymuję takich raportów z różnych lokalizacji i urządzeń. |
|||
12-03-2013, 15:48
Post: #13
|
|||
|
|||
RE: Problem z połączeniem
mhm, czyli jednak potocznie nazywana "sieć".
Dzięki w takim razie za pomoc. ehhh. muszę chyba pomyśleć o necie stacjonarnym ;/ (prywatnie poleciłbyś mi jakiś? wiem że mój blok obsługuje vectra?czy orientujesz się jaka jest?) ps. zupełnie mi wyleciało jak kliknęłam połącz to wyskakiwało 2 okno chyba " brak połączenia" właśnie.. jak jeszcze raz mi się tak stanie to napiszę (na forum) co konkretnie było napisane. Jeszcze raz dzięki |
|||
12-03-2013, 16:05
Post: #14
|
|||
|
|||
RE: Problem z połączeniem
Komunikat błędu bardzo pomaga w diagnozie.
Stacjonarny dostęp do sieci jest trudny do opisania - najlepiej pytać sąsiadów jak im działa. |
|||
13-03-2013, 09:08
Post: #15
|
|||
|
|||
RE: Problem z połączeniem | |||
13-03-2013, 11:08
Post: #16
|
|||
|
|||
RE: Problem z połączeniem
Problem z kablówkami jest taki, że często to lokalne sieci kupowane przez większą sieć, a do tego działanie sieci w danym budynku zależy od szerokości łącza dociągniętego do budynku i liczby klientów korzystających z sieci. Jeżeli operator dociągnął 100 Mbit/s na 100 klientów - to nigdy nie będzie działało super, a tak często robi np. UPC.
|
|||
18-03-2013, 16:22
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-03-2013 03:20 przez szopen.)
Post: #17
|
|||
|
|||
RE: Problem z połączeniem
Dzięki Robinson74.
Więc znów miałam taki przypadek i komunikat jaki się pojawia (w małym oknie) cyt. "połączenie nie powiodło się". I tak jest kilka razy pod rząd aż sam zadziała. A teraz miałam jeszcze problem, że komp pokazywał połączony, router też pokazywał połączony a internetu nie było ale!... pojawiał się dziwny komunikat błąd systemu Windows. "Istnieje konflikt adresów IP w sieci". więc nie wiem czy to mój komp pada czy ktoś mi się próbuje podłączyć pod internet ;/ pozostała część postu jest tam: http://forum.jdtech.pl/Watek-wybor-kompu...n=lastpost |
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Problem z Captcha na Raspberry Pi Zero W + OpenWrt + E3131s-2 | lukasgl | 1 | 2 583 |
29-01-2020 20:31 Ostatni post: szopen |
|
Problem z Aero2 | petekolakowski | 1 | 3 177 |
22-11-2018 03:08 Ostatni post: szopen |
|
Huawei E353 + win10 problem z przesyłem danych | mlecz | 6 | 12 182 |
27-09-2018 10:44 Ostatni post: mlecz |
|
Lenovo Tab3 8 Plus problem z Aero2 | jachu | 8 | 8 996 |
28-03-2018 20:34 Ostatni post: szopen |
|
Problem z połączeniem Aero2 | ShirowZen | 9 | 15 108 |
19-08-2017 10:33 Ostatni post: Arekxxx |