[-]
Szybkie szukanie


Baner sklepu jdtech.pl
Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Problem z połączeniem
22-01-2013, 22:08
Post: #1
Problem z połączeniem
Witam
Coś jest z moją siecią nie tak. Ostatnio, jak łączyłem się z Aero2, rozłączyło mnie po 10 minutach, później już nie mogłem się zalogować do sieci (dopiero restart modemu pomaga, choć po ok. 10 minutach znów rozłączy z niewiadomej przyczyny). Nie za bardzo wiem, o co chodzi. Problemu z zasięgiem raczej nie mam, a internet jak dotąd działał normalnie.
Pozdrawiam

Modem: Huawei E173
Lokalizacja 14 km na północ od Rzeszowa
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
22-01-2013, 23:38
Post: #2
RE: Problem z połączeniem
A co dzieje się dokładnie po tym rozłączeniu? Na jaki kolor miga dioda?
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
23-01-2013, 08:05
Post: #3
RE: Problem z połączeniem
Nie jestem teraz w domu, ale chyba raz-dwa na jakiś czas zaświeci się na zielono.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
23-01-2013, 09:34
Post: #4
RE: Problem z połączeniem
To chyba jednak problem z sygnałem
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
23-01-2013, 17:22
Post: #5
RE: Problem z połączeniem
Witam
Właśnie wróciłem ze szkoły i tak:
Sygnał - 4-5 kresek, pingi (google.pl) w granicach od 100 do 150 ms, brak lagów - ogółem wszystko jakby było dobrze, ale co mi z tego, gdy rozłącza się nadal po 10 minutach. Tak też było wczoraj, co robić?
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
23-01-2013, 17:53
Post: #6
RE: Problem z połączeniem
Obstawiam w takim razie, że masz problem jakiś powiązany z tym: http://forum.jdtech.pl/Watek-huawei-e173...porcie-usb

Na to leku nie ma.
No chyba, że ci rozłącza dokładnie i zawsze co 600 sekund - to wtedy nie jest to ten problem.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
11-03-2013, 13:33
Post: #7
RE: Problem z połączeniem
Również miewam ostatnio dość często problem z połączeniem.
Mam Router ZTE MF 60. Na początku było tak że sam rozłączał (całkowicie wyłączał się sam) się kilka razy w ciągu godziny ;/. (bez przegrzania)
Teraz (tj. ostatnie kilka-kilkunastu dni) mam taką dziwną sytuację, że włączam komputer, ruter jest cały czas włączony, komputer pokazuje mi że nawiązał połączenie (szybk. 54mb/s, znakomita, połączono) ruter pokazuje że ma pełny zasięg 3G R PL-PLUS A i po krótkim użytkowaniu sam rozłącza się i mimo tego wszystkiego (powyżej) pokazuje na wyświetlaczu rozłączony.
Wyłączam go, czekam 10 min. włączam znów i niestety cały czas pokazuje rozłączony podczas gdy komputer pokazuje połączony (a zasięg cały czas jest).
Nie wiem czy to wina karty (może coś nie łączy) czy to wina routera ;/
Jak już się zdarzy taka sytuacja to jest tak że później nie mam już internetu cały dzień ;/ (a że teraz jestem w domu i go potrzebuję ... to jest mały problem).
jeśli ktoś miał taki problem to proszę podzielcie się jak go rozwiązać,
pozdrawiam Monika
ps. sytuacja w Warszawie (dzielnica Mokotów region Stegny Płn).
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
11-03-2013, 17:58
Post: #8
RE: Problem z połączeniem
A jak spróbujesz otworzyć interfejs zarządzania routerem - http://ufi.home - zalogujesz się z hasłem admin i na karcie WWAN spróbujesz wymusić połączenie to co się dzieje? Faktycznie w niektórych lokalizacjach połączenie nie udaje się za pierwszym razem i trzeba spróbować kilka razy.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
12-03-2013, 08:45
Post: #9
RE: Problem z połączeniem
zalogować się zalogowałam, ... ale chyba nie rozumiem co ja tam mam zrobić. teraz chwilowo działa mi net (dotąd działał bez problemu ;/) to jeśli Ci chodzi o zakładkę Połączenia Wan to mam status 1. zawsze włączony 3. połączony ... ale co tam przestawić??
jeśli mógłbyś sprecyzować (tak po chłopsku) co znaczy wymusić połączenie....?
Noi du.. już mam rozłączony. i nie wiem co zrobić ;(
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
12-03-2013, 12:01
Post: #10
RE: Problem z połączeniem
Gdy połączenie nie działa, zostaw wybrany status "Zawsze wł" i naciśnij przycisk zatwierdzający - routerek spróbuje się połączyć i jak mu się nie uda, to pojawi się komunikat o błędzie. Wtedy możesz spróbować ponownie.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Problem z połączeniem Aero2 ShirowZen 9 5 852 19-08-2017 09:33
Ostatni post: Arekxxx
  Problem z połączeniem z Aero2, Huawei e3372h janrod11 8 1 345 10-06-2017 12:32
Ostatni post: szopen
  problem z modemem e3372 hilink i kaspersky amilo17 5 1 560 31-12-2016 23:03
Ostatni post: amilo17
  problem z konfiguracją modemu Huawei E3372 artega7 6 2 764 07-08-2016 16:03
Ostatni post: artega7
  Problem z internetem aero2 - pogorszenie działania. Typekbezinternetu 8 2 773 30-05-2016 16:17
Ostatni post: tps4