Szybkie szukanie |
Popsułem Playa
|
03-02-2015, 12:02
Post: #1
|
|||
|
|||
Popsułem Playa
Jako, że w Play promocja na internet LTE się zakończyła, stwierdziłem, że pozostanę z nimi na dłużej i skorzystam z promocji "Cykliczny internet bez limitu w Play Internet na Kartę". A wiec zacząłem od zmiany taryfy na "Play Internet na Kartę 9 zł". Taryfę mi zmieniło następnego dnia. tj. w sobotę 31 stycznia. Następnie przystąpiłem uruchomienia wspomnianej usługi. Moje zapały ostudził błąd "Usługa chwilowo niedostępna. Spróbuj ponownie później". Nie przejąłem się tym za bardzo, bo póki co mam bonusowe GB za doładowania. W międzyczasie dostałem od play wiele mówiący SMS:
Po paru godzinach stwierdziłem, że spróbuję włączyć ją ponownie. Tym razem kodem USSD, komunikat zwrotny brzmiał, że wybrana usługa jest już w trakcie włączania. Sprawdzam na play24 i faktycznie. Ok, super. To czekamy. 26 godzin później... Usługa nadal "w trakcie włączania". To piszemy do playa. Odpowiedź przyszła szybko: Aż do poniedziałku? Ok... Spokojnie czekam. Poniedziałek po południu... Usługa nadal nie działa. Piszemy ponownie. Tym razem odpowiedz nie przychodziła, więc postanowiłem pogonić ich na Facebooku, co poskutkowało tym, że otrzymałem kolejny SMS: A ja nadal czekam. Ciekawe kiedy będę mógł w końcu przestać liczyć każdy MB transferu i spokojnie korzystać z internetu. Wszak nie sądzę, żeby włączenie ręcznie usługi było aż takim wielkim problemem. Wniosek mam prosty, póki korzystam za darmo, to wszystko działa świetnie, schody zaczynają się kiedy chcesz im zapłacić. A jakie wy macie doświadczenia z tą usługą? |
|||
03-02-2015, 12:59
Post: #2
|
|||
|
|||
Popsułem Playa
Dużo ludzi to potwierdza. Wygląda na to, że platforma billingowa im się rozsypała, ale w końcu to naprawią.
|
|||
03-02-2015, 15:48
Post: #3
|
|||
|
|||
Popsułem Playa
Usługę włączyli, ale teraz mam, że usługa jest "w trakcie wyłączania". Coś tam im się strasznie popieprzyło.
|
|||
04-02-2015, 03:53
Post: #4
|
|||
|
|||
RE: Popsułem Playa
Fakt - mają jakieś niespójności w Usługach i Pakietach. Od ponad miesiąca korzystam z Przetestuj za darmo Cykliczną usługę Nocny transfer, działa ładnie, ale zauważam że niepostrzeżenie już mi zdjęli 10 zł z konta. No więc albo za darmo, albo po miesiącu przerzut do płatnej Cykliczna usługa Nocny transfer, po ew konsultacji z klientem. Generalnie działa jak powinno, mam bezpłatne nocki z transferem do ok 18 Mbps, więc sie nie czepiam nazwy dając im czas na wyprostowanie spraw.
|
|||
04-02-2015, 10:20
Post: #5
|
|||
|
|||
Popsułem Playa
Zgłaszałem im to że co innego jest w systemie a co innego mają w umowach i w związku z tym na fakturach. Od dwóch miesięcy na koncie 24play widzę kwotę do zapłaty dużo wyższą niż w fakturze. Wynika to z tego, że nie wszystko co mają wprowadzone do systemu księgującego jest wprowadzone w system zarządzania kontem. Oni problemu w tym nie widzą, ale jak widzę po komentarzach jednak problem ten istnieje, w szczególności jak ktoś ma prepaida.
|
|||
05-02-2015, 16:54
Post: #6
|
|||
|
|||
Popsułem Playa
24H minęło i mam też ze usluga w trakcie włączania, dzwinilem do OK i tam że postarają się właczyć jak najszybciej
|
|||
06-02-2015, 00:55
Post: #7
|
|||
|
|||
Popsułem Playa
Mi już włączyli, ale teraz mam "usługa w trakcie wyłączania" ale Pani w BOK powiedziała, że pokazuje błędnie i mam się nie przejmować.
|
|||
06-02-2015, 14:20
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-02-2015 14:21 przez mrrowek.)
Post: #8
|
|||
|
|||
Popsułem Playa
po dwoch dniach wiszenia na "usluga w trakcie włacznia" dzisiaj stwierdzam że usługa została wyłączona. Normalnie ch...la czlowieka bierze XXI w a oni nie potrafią skonfigurować usługi. Dobrze ze pln z konta nie zabrało
po telefonie do BOK-u właczyli od razu co jest ???? |
|||
06-02-2015, 15:17
Post: #9
|
|||
|
|||
Popsułem Playa
Bałagan mają. Chyba ostrzegę na stronie.
|
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|