[-]
Szybkie szukanie


Baner sklepu jdtech.pl
Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Orange - wyłączenie żądania kodu PIN
07-02-2017, 01:56
Post: #1
Orange - wyłączenie żądania kodu PIN
Wiele osób ma problemy z wyłączeniem żądania kodu PIN na swoich kartach w Orange. Dla niektórych jest on po prostu uciążliwy, innym zaś uniemożliwia dostęp do Internetu, gdyż na niektórych routerach nie ma możliwości wpisania kodu PIN.

Orange.pl napisał(a):W ofercie na kartę kod PIN nie jest ustalany.
Niestety informacje na stronie Orange nie są prawdą. Każda karta jest opatrzona w ustalony z góry kod PIN. Cały sęk w tym, że niektóre karty pozwalają na jego wyłączenie, a inne nie.

Po lekturze kilku tematów rozgoryczonych użytkowników postanowiłem skontaktować się z infolinią Orange. Jak już udało mi się przedostać przez wstęp - dział dla klientów abonamentowych, a następnie dział sprzedaży, dostałem się do obsługi klienta na kartę. Odpowiedzi jakie uzyskiwałem były zawsze podobne: "usunięcie żądania PIN'u jest niemożliwe", "można to zrobić jedynie w ofercie na abonament".

W salonie była na szczęście kompetentna osoba, która poinformowała mnie, że należy wystosować do Orange pismo, w którym opiszemy, dlaczego chcemy wyłączyć żądanie PIN'u oraz poinformować, że jesteśmy świadomi zagrożeń jakie niesie ze sobą wyłączenie tej blokady. Następnie powinniśmy zostać poinformowani poprzez wiadomość SMS, że blokada została zdjęta lub niemożliwe jest jej zdjęcie na naszej karcie. Wtedy zaproponowana zostaje wymiana karty.
Wymiana karty SIM kosztuje 25 zł!
Jednak jest od tego odstępstwo:
Orange.pl napisał(a):Pamiętaj: kartę wymienisz bezpłatnie tylko wtedy, kiedy powód wymiany leży po stronie operatora (np. karta SIM przestała działać). W pozostałych przypadkach (kradzież, zgubienie, zablokowanie karty SIM kodem PUK, wymiana karty SIM na inny rodzaj w trakcie trwania umowy) wymiana karty SIM jest płatna. Dotyczy to również starszych kart SIM.

Przenosiłem ostatnio kilka numerów. Okazuje się, że karty do przenosin także mają kilka typów:
       
Na tej karcie nie ma możliwości wyłączenia blokady PIN!
       
Na dołączonym liście jest nawet informacja:
   
W przypadku tej wersji można wyłączyć blokadę PIN.

Także podczas wizyty w salonie radzę ładnie się uśmiechnąć do Pani za ladą i poprosić o ten ostatni typ kart, jeśli jest dostępny. Wtedy nie będziemy mieć problemów z kodami Smile

[Obrazek: znm4lze23as144968at9.png]
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
07-02-2017, 09:41
Post: #2
RE: Orange - wyłączenie żądania kodu PIN
(07-02-2017 01:56)Kamil napisał(a):  W salonie była na szczęście kompetentna osoba, która poinformowała mnie, że należy wystosować do Orange pismo, w którym opiszemy, dlaczego chcemy wyłączyć żądanie PIN'u oraz poinformować, że jesteśmy świadomi zagrożeń jakie niesie ze sobą wyłączenie tej blokady.

OMFG WTF?! Big Grin Ja w sumie to nigdy nie miałem do czynienia z Orange, bo oni chyba jako jedyni nie rozsyłali darmowych starterów ale widząc jakie oni mają podejście do klienta, to cieszę się, że jednak tych starterów darmowych nie mają. Big Grin
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
07-02-2017, 19:46
Post: #3
Orange - wyłączenie żądania kodu PIN
Ależ mieli! I to chyba nawet jako pierwsi. W 2006 roku rozpoczęli wysyłkę darmowych starterów z bonusami po doładowaniach, nawet można sobie było wybrać numer. Właśnie wtedy z ciekawości wziąłem jeden starter, żeby przetestować zasięg, udało mi się upolować świetny numer, który następnie był jako pierwszy przeniesiony do Play Big Grin jednak po tej "promocji" już nigdy nie widziałem, żeby rozdawali startery.
Miałem już doświadczenia z praktycznie każdym Operatorem. Niestety te związane ze stroną Orange i ich supportem są najgorsze. Moja koleżanka pracowała u nich na infolinii, więc wiem jak wygląda to od środka. Ostatnio, gdy kontaktowałem się z nimi w sprawie związanej z powyższym postem najbardziej śmieszyło mnie to, że nie zdążyłem jeszcze otrzymać odpowiedzi na zadane przeze mnie pytanie, a tymczasem już dzwoni do mnie dział sprzedaży z ofertą abonamentu Big Grin

[Obrazek: znm4lze23as144968at9.png]
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz