07-02-2017, 02:56
Wiele osób ma problemy z wyłączeniem żądania kodu PIN na swoich kartach w Orange. Dla niektórych jest on po prostu uciążliwy, innym zaś uniemożliwia dostęp do Internetu, gdyż na niektórych routerach nie ma możliwości wpisania kodu PIN.
Po lekturze kilku tematów rozgoryczonych użytkowników postanowiłem skontaktować się z infolinią Orange. Jak już udało mi się przedostać przez wstęp - dział dla klientów abonamentowych, a następnie dział sprzedaży, dostałem się do obsługi klienta na kartę. Odpowiedzi jakie uzyskiwałem były zawsze podobne: "usunięcie żądania PIN'u jest niemożliwe", "można to zrobić jedynie w ofercie na abonament".
W salonie była na szczęście kompetentna osoba, która poinformowała mnie, że należy wystosować do Orange pismo, w którym opiszemy, dlaczego chcemy wyłączyć żądanie PIN'u oraz poinformować, że jesteśmy świadomi zagrożeń jakie niesie ze sobą wyłączenie tej blokady. Następnie powinniśmy zostać poinformowani poprzez wiadomość SMS, że blokada została zdjęta lub niemożliwe jest jej zdjęcie na naszej karcie. Wtedy zaproponowana zostaje wymiana karty.
Wymiana karty SIM kosztuje 25 zł!
Jednak jest od tego odstępstwo:
Przenosiłem ostatnio kilka numerów. Okazuje się, że karty do przenosin także mają kilka typów:
[attachment=2300] [attachment=2301]
Na tej karcie nie ma możliwości wyłączenia blokady PIN!
[attachment=2298] [attachment=2299]
Na dołączonym liście jest nawet informacja:
[attachment=2302]
W przypadku tej wersji można wyłączyć blokadę PIN.
Także podczas wizyty w salonie radzę ładnie się uśmiechnąć do Pani za ladą i poprosić o ten ostatni typ kart, jeśli jest dostępny. Wtedy nie będziemy mieć problemów z kodami
Orange.pl napisał(a):W ofercie na kartę kod PIN nie jest ustalany.Niestety informacje na stronie Orange nie są prawdą. Każda karta jest opatrzona w ustalony z góry kod PIN. Cały sęk w tym, że niektóre karty pozwalają na jego wyłączenie, a inne nie.
Po lekturze kilku tematów rozgoryczonych użytkowników postanowiłem skontaktować się z infolinią Orange. Jak już udało mi się przedostać przez wstęp - dział dla klientów abonamentowych, a następnie dział sprzedaży, dostałem się do obsługi klienta na kartę. Odpowiedzi jakie uzyskiwałem były zawsze podobne: "usunięcie żądania PIN'u jest niemożliwe", "można to zrobić jedynie w ofercie na abonament".
W salonie była na szczęście kompetentna osoba, która poinformowała mnie, że należy wystosować do Orange pismo, w którym opiszemy, dlaczego chcemy wyłączyć żądanie PIN'u oraz poinformować, że jesteśmy świadomi zagrożeń jakie niesie ze sobą wyłączenie tej blokady. Następnie powinniśmy zostać poinformowani poprzez wiadomość SMS, że blokada została zdjęta lub niemożliwe jest jej zdjęcie na naszej karcie. Wtedy zaproponowana zostaje wymiana karty.
Wymiana karty SIM kosztuje 25 zł!
Jednak jest od tego odstępstwo:
Orange.pl napisał(a):Pamiętaj: kartę wymienisz bezpłatnie tylko wtedy, kiedy powód wymiany leży po stronie operatora (np. karta SIM przestała działać). W pozostałych przypadkach (kradzież, zgubienie, zablokowanie karty SIM kodem PUK, wymiana karty SIM na inny rodzaj w trakcie trwania umowy) wymiana karty SIM jest płatna. Dotyczy to również starszych kart SIM.
Przenosiłem ostatnio kilka numerów. Okazuje się, że karty do przenosin także mają kilka typów:
[attachment=2300] [attachment=2301]
Na tej karcie nie ma możliwości wyłączenia blokady PIN!
[attachment=2298] [attachment=2299]
Na dołączonym liście jest nawet informacja:
[attachment=2302]
W przypadku tej wersji można wyłączyć blokadę PIN.
Także podczas wizyty w salonie radzę ładnie się uśmiechnąć do Pani za ladą i poprosić o ten ostatni typ kart, jeśli jest dostępny. Wtedy nie będziemy mieć problemów z kodami