[-]
Szybkie szukanie


Baner sklepu jdtech.pl
Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MF669 z karta tmobile
25-02-2018, 23:06 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-06-2018 00:37 przez szopen.)
Post: #1
MF669 z karta tmobile
Witam serdecznie.
Mam takie pytanie ponieważ znalazłem swój stary modem do komputera.
Jest to dokładnie model MF669 z plusa razem z programem Plus Internet.
Jako , że mam tez karte sim z samym internetem z T-mobile na abonament [wymoderowano kłamliwe określenia reklamowe] to mogę włozyc kartę do tego modemu i wszystko będzie działac?
Wcześniej miałem inny router zewnetrzny , zalezalo mi na wifi dokładnie to był zte mf60 i tam logowało się przez stronę ufi wpisując login:admin i hasło z 4 cyfer.
Pytam, ponieważ nie znam się zbytnio czy trzeba przestawiać coś w tym programie typu apn itd.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
26-02-2018, 00:29 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-02-2018 00:30 przez szopen.)
Post: #2
MF669 z karta tmobile
prawdopodobnie domyślny profil będzie działał (jeśli wygląda tak jak poniżej), jeśli jest inny to ustaw ręcznie nowy profil połączenia o takich wartościach:

APN: internet
hasła i użytkownika brak
numer do połączenia: *99#

a jeśli jest jakiś profil do wyboru inny niż dla Plusa, to pewnie w tak starym sprzęcie będzie się nazywał "Era" (tam hasło i użytkownik to prawdopodobnie "erainternet", może to nadal działa)

jeśli masz jakiś niestandardowy abonament, to zapewne od operatora możesz dostać informacje o prawidłowych ustawieniach

Statystyki Folding@home
[Obrazek: sigimage.php?un=szopen&t=247478]
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
26-02-2018, 00:45
Post: #3
MF669 z karta tmobile
Już mówię wygląda to tak.
Zakładka profile połączeń i następująco od góry:
Profile połączen : Internet zakładka rozwijana do wyboru jeszcze tylko 2G i 3G.
Nazwa konfiguracji: Internet