[-]
Szybkie szukanie


Baner sklepu jdtech.pl
Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kwestie regulaminowe w Aero2
16-09-2012, 11:01
Post: #1
Kwestie regulaminowe w Aero2
Witam
Tak się zastanawiam jak do trwającej obecnie wymiany kart w Aero2 mają się zapisy regulaminu o zwrocie depozytu 20 zł.
Przypomnę ustępy z regulaminu:

Cytat:8. Depozyt. Wymiana Karty SIM.

8.1 Korzystający zobowiązany jest wpłacić Depozyt na warunkach wskazanych w ust. 5 Regulaminu.
Wysokość aktualnie obowiązującej kwoty depozytu ogłaszana jest na Stronie Internetowej Operatora. Maksymalna kwota Depozytu wynosi 20 złotych.

8.2 Wpłaty z tytułu Depozytu gromadzone są przez Operatora na rachunku bankowym i, z zastrzeżeniem postanowień ust. 8.4 poniżej, podlegają zwrotowi niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 30 dni od dnia, w którym Korzystający zwróci Kartę SIM Operatorowi. W przypadku zwrotu Depozytu, zwrot nie obejmuje odsetek z tytułu przechowywania Depozytu na rachunku bankowym
oraz kosztów przelewu zwrotu poniesionych przez Operatora.

8.3 Korzystający traci prawo do zwrotu Depozytu w przypadku:

8.3.1 utraty, uszkodzenia lub zniszczenia Karty SIM, które nastąpiło z przyczyn leżących po stronie Korzystającego, lub

8.3.2 Karta SIM nie zostanie zwrócona Operatorowi w terminie 30 dni od Daty Wygaśnięcia Bezpłatnego Dostępu do Internetu.

8.4 Korzystający jest uprawniony do nieodpłatnego otrzymania nowej Karty SIM w przypadku utraty, uszkodzenia lub zniszczenia Karty SIM z przyczyn leżących po stronie Operatora.

8.5 W przypadku, gdy uszkodzenie, zniszczenie lub utrata karty SIM nie nastąpiło z przyczyn leżących po stronie Operatora, Korzystający jest uprawniony do otrzymania nowej Karty SIM po złożeniu wniosku o wydanie nowej Karty SIM oraz po wpłacie Depozytu. Do wniosku o wydanie nowej Karty SIM zapisy pkt. 5 oraz pkt.8 ust 8.1 Regulaminu stosuje się odpowiednio. Korzystający może
wystąpić o wydanie nowej Karty SIM, zniszczonej lub utraconej z przyczyn nie leżących po stronie Operatora, maksymalnie dwa razy podczas Okresu Bezpłatnego Dostępu do Internetu.

Więc by otrzymać depozyt należy zwrócić tylko najnowszą kartę, czy starą również?
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
16-09-2012, 17:01 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-09-2012 17:02 przez spag.)
Post: #2
Odp: Kwestie regulaminowe w Aero2
nie jest jednocześnie napisane co w wypadku wymiany przez aero, ale mmoim zdaniem podciagnac to można pod utrate/uszkodzenie ze strony aero.sadzę że wystarczy nową zwrócić, bo po co im stara zostało jeszcze ok 2 lat BDI a nową też potrzebna im nie będzie bo też będzie pewnie nieaktywna , ale zapisów muszą się trzymać zwróci ktoś kartę 20zł zwracają nie ma karty nie ma zwrotu.

Wysyłane z mojego GT-P1000 za pomocą Tapatalk 2
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
16-09-2012, 22:28
Post: #3
RE: Kwestie regulaminowe w Aero2
Wymiana karty jest z winy operatora, a więc i na jego. Stare karty znikają z systemu i nie są potrzebne. Odzyskanie kaucji wymaga więc zwrotu nowej karty po wymianie - inna wersja byłaby bez sensu. Ale faktycznie nie jest precyzyjnie opisane, co w tej sytuacji się dzieje, jednak zdrowy rozsądek jednak działa, nawet w Aero2.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
20-09-2012, 07:52
Post: #4
RE: Kwestie regulaminowe w Aero2
Zdroworozsądkowo, też uważam, ze zwracamy tylko tę ostatnią, ale trzeba jednak dla "bezpieczeństwa" zachować i tę starą, gdyby jednak okazało się, że operator tym sprytnym sposobem chce na Nas dodatkowo zrobić Wink
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  zgubiłem modem z aero2 DjAbra 9 5 437 02-01-2015 18:30
Ostatni post: grzech1991
  Przesyłki pocztowe do i od Aero2 maker3 16 8 148 20-02-2014 13:41
Ostatni post: K4r0lSz