16-09-2012, 12:01
Witam
Tak się zastanawiam jak do trwającej obecnie wymiany kart w Aero2 mają się zapisy regulaminu o zwrocie depozytu 20 zł.
Przypomnę ustępy z regulaminu:
Więc by otrzymać depozyt należy zwrócić tylko najnowszą kartę, czy starą również?
Tak się zastanawiam jak do trwającej obecnie wymiany kart w Aero2 mają się zapisy regulaminu o zwrocie depozytu 20 zł.
Przypomnę ustępy z regulaminu:
Cytat:8. Depozyt. Wymiana Karty SIM.
8.1 Korzystający zobowiązany jest wpłacić Depozyt na warunkach wskazanych w ust. 5 Regulaminu.
Wysokość aktualnie obowiązującej kwoty depozytu ogłaszana jest na Stronie Internetowej Operatora. Maksymalna kwota Depozytu wynosi 20 złotych.
8.2 Wpłaty z tytułu Depozytu gromadzone są przez Operatora na rachunku bankowym i, z zastrzeżeniem postanowień ust. 8.4 poniżej, podlegają zwrotowi niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 30 dni od dnia, w którym Korzystający zwróci Kartę SIM Operatorowi. W przypadku zwrotu Depozytu, zwrot nie obejmuje odsetek z tytułu przechowywania Depozytu na rachunku bankowym
oraz kosztów przelewu zwrotu poniesionych przez Operatora.
8.3 Korzystający traci prawo do zwrotu Depozytu w przypadku:
8.3.1 utraty, uszkodzenia lub zniszczenia Karty SIM, które nastąpiło z przyczyn leżących po stronie Korzystającego, lub
8.3.2 Karta SIM nie zostanie zwrócona Operatorowi w terminie 30 dni od Daty Wygaśnięcia Bezpłatnego Dostępu do Internetu.
8.4 Korzystający jest uprawniony do nieodpłatnego otrzymania nowej Karty SIM w przypadku utraty, uszkodzenia lub zniszczenia Karty SIM z przyczyn leżących po stronie Operatora.
8.5 W przypadku, gdy uszkodzenie, zniszczenie lub utrata karty SIM nie nastąpiło z przyczyn leżących po stronie Operatora, Korzystający jest uprawniony do otrzymania nowej Karty SIM po złożeniu wniosku o wydanie nowej Karty SIM oraz po wpłacie Depozytu. Do wniosku o wydanie nowej Karty SIM zapisy pkt. 5 oraz pkt.8 ust 8.1 Regulaminu stosuje się odpowiednio. Korzystający może
wystąpić o wydanie nowej Karty SIM, zniszczonej lub utraconej z przyczyn nie leżących po stronie Operatora, maksymalnie dwa razy podczas Okresu Bezpłatnego Dostępu do Internetu.
Więc by otrzymać depozyt należy zwrócić tylko najnowszą kartę, czy starą również?