Szybkie szukanie |
Huawei E3131s-2 brak poziomu sygnału a połączenie jest
|
02-02-2013, 18:48
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-02-2013 11:09 przez szopen.)
Post: #1
|
|||
|
|||
Huawei E3131s-2 brak poziomu sygnału a połączenie jest
Używam modemu E3131s-2 zakupionego na jdtech.pl. Podczas połączenia poziom sygnału pokazywany w Mobile Partnerze wynosi 0 (brak zielonych pasków) a modem łączy się z siecią.
Ponadto wyświetla mi dziwna nazwę profilu. Ponadto modem nie chce sam ponownie się połączyć z siecią. Ktoś wie jaka przyczyna?
|
|||
02-02-2013, 20:14
Post: #2
|
|||
|
|||
RE: E3131s-2 brak poziomu sygnału a połączenie jest
1. Sygnał zero wskazuje, że jest on faktycznie bardzo słaby. Precyzyjny pomiar uzyskasz po wejściu do menu Opcje->Diagnostyka->Stan sieci - obstawiam, że RSSI (siła sygnału) jest poniżej -100 dBm. Warto umieścić modem bliżej okna, np. na przedłużaczu USB.
2. Pierwsze Aero2 to nazwa operatora, druga nazwa to nazwa operatora MVNO. Jeżeli włożymy kartę SIM mBank Mobile pojawi się tutaj "Plus mobile". Taki jest efekt zastosowania dziwnego rozwiązania na karcie SIM przez Aero2. Generalnie to bez większego znaczenia. 3. Jeżeli wcześniej w systemie były inne sterowniki do modemów Huawei (ich odinstalowanie zaleca instrukcja) zdarza się, że modem nie wznawia połączeń. Drugi przypadek to modem zakupiony przed 08.2012 - wtedy należy zezwolić na wznawianie połączeń w roamingu. |
|||
02-02-2013, 20:45
Post: #3
|
|||
|
|||
RE: E3131s-2 brak poziomu sygnału a połączenie jest
Modem był zakupiony z tydzień temu, więc opcja z roamingiem na pewno ustawiona dobrze. A co do sterowników to niedawno był system stawiany a żadne inny modem niepodłączony. Widać coś mu się nie podoba w moim systemie :-). Najważniejsze że działa i to bez opłat :-)
|
|||
02-02-2013, 21:10
Post: #4
|
|||
|
|||
RE: E3131s-2 brak poziomu sygnału a połączenie jest
Sądząc po nicku jesteś z Gdańska, więc osobiście nie pomogę, ale w razie czego pisz na adres sklepowy - niedziałanie wznawiania to tak rzadki objaw, że zbieram wszystkie informacje na ten temat.
Możesz jeszcze opisać co dzieje się, gdy mija godzina? Po prostu zrywa połączenie, czy widać jakieś próby nawiązania połączenia? Jak długo łączy się po naciśnięciu Połącz? |
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Huawei e3131s-2 • Od razu zrywa połączenie | Michu | 4 | 7 288 |
30-10-2022 17:29 Ostatni post: szopen |
|
Huawei e3131s-2 PROBLEMY | Michu | 0 | 2 640 |
06-12-2021 22:53 Ostatni post: Michu |
|
Huawei - ostatnia oficjalna i dostępna wersja Mobile Partner | szopen | 0 | 13 783 |
25-08-2019 12:50 Ostatni post: szopen |
|
[ROZWIĄZANY] błąd w aplikacji play E3131s-2 | alaskan_malamute | 2 | 6 723 |
24-08-2019 21:14 Ostatni post: jakubd |
|
Huawei E3131 Firmware | lukkki | 74 | 266 183 |
24-12-2018 14:49 Ostatni post: jakubd |