[-]
Szybkie szukanie


Baner sklepu jdtech.pl
Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Huawei E3131 HiLink - nagły brak łączności
04-01-2015, 18:10 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-03-2015 21:03 przez szopen.)
Post: #1
Huawei E3131 HiLink - nagły brak łączności
Witam,
mam taki problem przy próbie połączenia się dostaję komunikat typu:

"Failed to connect to the network. Please retry later or search for networks from the network settings page."

Czy da się coś z tym zrobić? Wymieniałem już kartę SIM z Aero 2 na Plusa i dalej to samo! Czy to możliwe aby modem się uszkodził ?


Załączone pliki Miniatury
   
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
04-01-2015, 19:32 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-01-2015 19:34 przez szopen.)
Post: #2
huawei e3131 HiLink - nagły brak łączności
zakaz hotlinkowania na tym hostingu gdzie wrzuciłeś obrazek
możesz go umieścić tutaj jako załącznik (przy okazji będzie to etap prawdy, czy po ostatniej aktualizacji forum obrazki w załącznikach działają poprawnie)

w razie W użyj imgur

PS podejrzewam, że trafiłeś na wadę fabryczna ujawniającą się w hilinkach (brak profili), wymiana modemu na sprawny załatwia sprawę (gwarancja lub "niezgodność towaru z umową")
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
04-01-2015, 19:40
Post: #3
RE: huawei e3131 HiLink - nagły brak łączności
No tak tylko modem działał normalnie a przestał z dnia na dzień :/
co do profili to po włożeniu karty SIM to pojawiają się - obrazek w załączniku


Załączone pliki Miniatury
   
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
05-01-2015, 00:22 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-01-2015 00:27 przez szopen.)
Post: #4
huawei e3131 HiLink - nagły brak łączności
1) w zakładce device information mogą być interesujące rzeczy

2) na podstawie załączonego obrazka sądzę, że nie jest to problem utraty profili, ale wypadałoby sprawdzić poprzez edycję, czy ustawienia profilu są prawidłowe

3) nagłą utrata łączności w Aero2 zazwyczaj wynika z 2 przyczyn - lokalnej awarii BTSa lub awarii karty SIM
jeśli masz jakieś inne urządzenie zgodne z Aero2 np. smartfona możesz w nim sprawdzić kartę/obecność lub brak zasięgu

4) przy włożeniu karty z innej sieci np. Plus musisz utworzyć nowy profil z ustawieniami dla tej sieci i ustawić go jako domyślny, połączenie przy użyciu karty innej niż Aero2 i ustawionym profilu Aero2 nie jest możliwe
(dla sieci Plus można użyć profilu o dowolnej nazwie zawierającego takie ustawienia - APN: internet bez hasła i użytkownika z numerem połączenia *99# lub *99***1# albo stworzyć nowy profil tylko dla Plusa z APN:www.plusgsm.pl oraz użytkownikiem i hasłem: plus z numerem połączenia *99# lub *99***1# )
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Huawei E3131 H (PLAY) miga cały czas na zielono Kamool96 69 12 178 16-09-2017 16:42
Ostatni post: szopen
  Huawei E3131 HiLink "play roaming" piotras 20 16 289 03-05-2017 15:11
Ostatni post: serek
  Problem z modemem Huawei e3131 s2 Lorek 14 4 291 13-02-2017 19:36
Ostatni post: Lorek
  E3131h-2 HiLink? da1k1 5 1 769 12-01-2017 23:38
Ostatni post: jakubd
  E3131, problem z połączeniem Piksel 5 2 107 28-12-2016 16:48
Ostatni post: jakubd