Forum bloga technologicznego JDtech.pl i użytkowników bezpłatnego dostępu do internetu Aero2

Pełna wersja: Huawei E3131 HiLink - nagły brak łączności
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam,
mam taki problem przy próbie połączenia się dostaję komunikat typu:

"Failed to connect to the network. Please retry later or search for networks from the network settings page."

Czy da się coś z tym zrobić? Wymieniałem już kartę SIM z Aero 2 na Plusa i dalej to samo! Czy to możliwe aby modem się uszkodził ?
zakaz hotlinkowania na tym hostingu gdzie wrzuciłeś obrazek
możesz go umieścić tutaj jako załącznik (przy okazji będzie to etap prawdy, czy po ostatniej aktualizacji forum obrazki w załącznikach działają poprawnie)

w razie W użyj imgur

PS podejrzewam, że trafiłeś na wadę fabryczna ujawniającą się w hilinkach (brak profili), wymiana modemu na sprawny załatwia sprawę (gwarancja lub "niezgodność towaru z umową")
No tak tylko modem działał normalnie a przestał z dnia na dzień :/
co do profili to po włożeniu karty SIM to pojawiają się - obrazek w załączniku
1) w zakładce device information mogą być interesujące rzeczy

2) na podstawie załączonego obrazka sądzę, że nie jest to problem utraty profili, ale wypadałoby sprawdzić poprzez edycję, czy ustawienia profilu są prawidłowe

3) nagłą utrata łączności w Aero2 zazwyczaj wynika z 2 przyczyn - lokalnej awarii BTSa lub awarii karty SIM
jeśli masz jakieś inne urządzenie zgodne z Aero2 np. smartfona możesz w nim sprawdzić kartę/obecność lub brak zasięgu

4) przy włożeniu karty z innej sieci np. Plus musisz utworzyć nowy profil z ustawieniami dla tej sieci i ustawić go jako domyślny, połączenie przy użyciu karty innej niż Aero2 i ustawionym profilu Aero2 nie jest możliwe
(dla sieci Plus można użyć profilu o dowolnej nazwie zawierającego takie ustawienia - APN: internet bez hasła i użytkownika z numerem połączenia *99# lub *99***1# albo stworzyć nowy profil tylko dla Plusa z APN:www.plusgsm.pl oraz użytkownikiem i hasłem: plus z numerem połączenia *99# lub *99***1# )
Przekierowanie