Szybkie szukanie |
Gwarancja dużych sieci handlowych w UE - jak to wygląda?
|
09-07-2014, 01:18
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-07-2014 18:42 przez szopen.)
Post: #1
|
|||
|
|||
Gwarancja dużych sieci handlowych w UE - jak to wygląda?
jeśli ktoś wie czy np. MediaMarkt/Saturn (a może jakaś inna sięc funkcjonująca u nas i za granicą) uwzględnia gwarancje w PL jeśli się kupi sprzęt np. w DE czy AT?
czy tez są z tym cyrki i szopki? niby jesteśmy w UE ale czy coś pozytywnego z tego wynika - nie wiem, a i jeszcze jedno - tak wiem niektórzy producenci mają swoje sposoby realizacji gwarancji i z takimi raczej nie ma problemu (oczywiście jeśli się spełnia warunki), ale mi chodzi o sklepy a konkretniej - duże sieci Statystyki Folding@home |
|||
09-07-2014, 13:39
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-07-2014 13:40 przez spag.)
Post: #2
|
|||
|
|||
Odp: RE: Sony SW2 (Smartwatch2) - "inteligentny" zegarek
(09-07-2014 01:18)szopen napisał(a): PS jeśli ktoś wie czy np. MediaMarkt/Saturn (a może jakaś inna sięc funkcjonująca u nas i za granicą) uwzględnia gwarancje w PL jeśli się kupi sprzęt np. w DE czy AT? Z gwarancja jeśli trafisz do punktu autoryzowane go to "nie powinno" być problemów. Natomiast zakupione w różnych sieciach za granicą może być taki trik ze owszem gwarancja jest ale to gwarancja sprzedawcy. Np. Tylko ten Duży sklep przyjmie do naprawy albo żeby się nie bawić wymieni od razu bo odbijanie piłeczki między toba a serwisem kosztuje wiec jakieś wadliwe rzeczy lądują do przeglądu to co da się uratować to pewnie jest jako refurbished sprzedawane na ebayu lub w sklepie Wysłane z mojego GT-I9305 za pomocą Tapatalk 2 |
|||
09-07-2014, 18:40
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-07-2014 02:23 przez szopen.)
Post: #3
|
|||
|
|||
Sony SW2 (Smartwatch2) - "inteligentny" zegarek
ponawiam pytanie, bo liczyłem na konkrety...
nie chodzi mi o gwarancję producenta lecz o o honorowanie gwarancji "sklepowej" powiem może jaśniej - kilka lat temu w MediaMarkt skierowano mnie do... Berlina ponieważ chciałem reklamować sprzęt właśnie tam kupiony oczywiście w tamtejszym MediaMarkt, a nie gdzieś indziej (oczywiście wszystko co potrzebne do reklamacji miałem) interesuje mnie czy nadal są takie szopki czy jest już normalnie, czyli reklamacje są honorowane w KAŻDYM sklepie danej sieci na terenie UE? Statystyki Folding@home |
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Anonimowość w sieci | Ekonomista | 11 | 2 808 |
08-08-2020 16:42 Ostatni post: szopen |
|
Sieci WiFi - czyli co wokół nas "piszczy"? | K4r0lSz | 3 | 11 874 |
24-05-2016 15:10 Ostatni post: szopen |
|
problem z działaniem sieci WiFi | raven.michal17 | 51 | 49 374 |
23-02-2014 21:48 Ostatni post: debe |
|
Gwarancja współpracy z Aero2 | Steaven | 2 | 3 987 |
05-04-2012 18:21 Ostatni post: jakubd |